Mini Cooper S (F56): místo jedna-šestky dvoulitr. Upsizing je skutečností

Mini Cooper S (F56): místo jedna-šestky dvoulitr. Upsizing je skutečností

Nová generace Mini bude oficiálně představena již velmi brzy, jenže jak už se v minulosti mnohokrát stalo, světový internet bývá rychlejší než plány dané automobilky. A tak už dnes jsou z neoficiálních zdrojů k dispozici první snímky a informace. Konkrétně se o ně postaral server Bangkok Post.

Mini Cooper 2014: na co se můžeme těšit?

Mini Cooper 2014: na co se můžeme těšit?

Definitivně je tedy jasné, že se žádné překvapení nekoná, protože jsme si novinku mohli prohlédnout už začátkem července, kdy byly pořízeny špionážní snímky nemaskovaného automobilu. Mini dostalo větší „tlamu“, jinak se designéři drželi zažitého konceptu. Kruhové světlomety poprvé mohou používat adaptivní LED světla.

Mini 2014 nabídne komfortní elektronické systémy na výši doby

Mini 2014 nabídne komfortní elektronické systémy na výši doby

Novinka je oproti svému předchůdci větší ve všech směrech. Na délku přibrala 98 mm, je také o 44 mm širší a o sedm milimetrů vyšší. Rozvor náprav byl zvětšen o 28 mm, což má přinést více prostoru pro druhou řadu sedadel. Navyšoval se rovněž objem zavazadelníku, a to konkrétně o 51 litrů. Jiná je také palubní deska, která by měla nabídnout logičtější ovládání.

Pod kapotou našla své uplatnění tříválcová jedna-pětka naladěná na 136 koní. Stovku zvládne za 7,8 s. Cooper S dostane dvoulitr s maximální výkonem 192 koní. V dnešní době jde o celkem netradiční změnu. Současný Cooper S používá přeplňovanou jedna-šestku. Zrychlení z nuly na stovku trvá 6,7 s. Diesel dorazí později, stejně jako se později objeví také ostré JCW.

Další informace budou zaručeně brzy následovat. Tentokrát už z oficiálních zdrojů.

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků