Mini Cooper S a JCW Nowack: až 260 koní

Lidé ze společnosti Nowack Motors si pohráli s vrcholy tradiční řady automobilky Mini. Výsledky jejich práce posuďte sami.

Ačkoli nejsou současné modely Mini z dílen BMW na trhu již žádnými nováčky, stále budí zájem ladičských firem i zákazníků, kteří nemají ve zvyku splývat s davem. Značka Nowack Motors z Kamp - Lintfortu nyní připravila tuningový program pro vozy Mini Cooper S a Cooper S John Cooper Works (JCW), jenž by mohl stojaté vody poněkud rozproudit. Pakety se dodávají ve stupních N210, N230 a N260, přičemž každá hodnota označuje výkon v koních, jenž se konstruktérům podařilo ze standardní pohonné jednotky vydolovat.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Jak jistě tušíte, u Nowack Motors sáhli po známém čtyřválci s objemem 1,6 l, přímým vstřikováním a přeplňováním, který byl vyvinut ve spolupráci BMW s francouzským koncernem PSA a v prvním stupni odladění N210 dává pod kapotou Mini Cooperu S 210 koní (155 kW). K drobnému zlepšení přispěly přeprogramování řídicí jednotky a instalace sportovního vzduchového filtru. Verze N230 k tomu připojuje nerezovou výfukovou soustavu a naladěn je na 230 koní (169 kW).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Vrcholem nabídky Nowack Motors je výkonné provedení N260 dávající plných 260 koní (191 kW). Pohonná jednotka kromě výše popsaného disponuje též speciálními vačkovými hřídeli, modifikovanou hlavou válců, účinnějším mezichladičem stlačovaného vzduchu a přepracovaným sáním. Motory každého z upravovaných vozů se v Kamp - Lintfortu ladí na dynamometru Dynojet vlastní konstrukce.

Kromě lepších výkonů u Nowack Motors připravili také úpravy závěsů kol s vlastními sportovními pružinami a tlumiči. Připlatit si lze též za specifická osmnáctipalcová litá kola nazouvající pneumatiky 225/40 R18, samosvorný diferenciál, ale též za individuálně čalouněný interiér nebo multimediální zábavní systém.

Dynamické parametry vyladěných vozů Nowack bohužel nezveřejnil, stejně tak jako ceny samotných úprav. V případě vašeho zájmu tak nezbude než se obrátít přímo na úpravce.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mini Cooper S a JCW od Nowack Motors
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků