Mini Cooper S a JCW Nowack: až 260 koní

Lidé ze společnosti Nowack Motors si pohráli s vrcholy tradiční řady automobilky Mini. Výsledky jejich práce posuďte sami.

Ačkoli nejsou současné modely Mini z dílen BMW na trhu již žádnými nováčky, stále budí zájem ladičských firem i zákazníků, kteří nemají ve zvyku splývat s davem. Značka Nowack Motors z Kamp - Lintfortu nyní připravila tuningový program pro vozy Mini Cooper S a Cooper S John Cooper Works (JCW), jenž by mohl stojaté vody poněkud rozproudit. Pakety se dodávají ve stupních N210, N230 a N260, přičemž každá hodnota označuje výkon v koních, jenž se konstruktérům podařilo ze standardní pohonné jednotky vydolovat.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Jak jistě tušíte, u Nowack Motors sáhli po známém čtyřválci s objemem 1,6 l, přímým vstřikováním a přeplňováním, který byl vyvinut ve spolupráci BMW s francouzským koncernem PSA a v prvním stupni odladění N210 dává pod kapotou Mini Cooperu S 210 koní (155 kW). K drobnému zlepšení přispěly přeprogramování řídicí jednotky a instalace sportovního vzduchového filtru. Verze N230 k tomu připojuje nerezovou výfukovou soustavu a naladěn je na 230 koní (169 kW).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Vrcholem nabídky Nowack Motors je výkonné provedení N260 dávající plných 260 koní (191 kW). Pohonná jednotka kromě výše popsaného disponuje též speciálními vačkovými hřídeli, modifikovanou hlavou válců, účinnějším mezichladičem stlačovaného vzduchu a přepracovaným sáním. Motory každého z upravovaných vozů se v Kamp - Lintfortu ladí na dynamometru Dynojet vlastní konstrukce.

Kromě lepších výkonů u Nowack Motors připravili také úpravy závěsů kol s vlastními sportovními pružinami a tlumiči. Připlatit si lze též za specifická osmnáctipalcová litá kola nazouvající pneumatiky 225/40 R18, samosvorný diferenciál, ale též za individuálně čalouněný interiér nebo multimediální zábavní systém.

Dynamické parametry vyladěných vozů Nowack bohužel nezveřejnil, stejně tak jako ceny samotných úprav. V případě vašeho zájmu tak nezbude než se obrátít přímo na úpravce.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mini Cooper S a JCW od Nowack Motors
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

MINI Mini 1,4
Rok výroby: 2009
Stav: 156 911 km
Cena: 130 000 Kč
MINI Mini 1,6
Rok výroby: 2010
Stav: 83 187 km
Cena: 316 000 Kč
MINI Mini 1,6
Rok výroby: 2009
Stav: 110 855 km
Cena: 250 000 Kč
MINI Countryman 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 61 840 km
Cena: 430 000 Kč
MINI Clubman 1,6
Rok výroby: 2008
Stav: 170 264 km
Cena: 180 000 Kč
BMW 1 2
Rok výroby: 2005
Stav: 148 656 km
Cena: 160 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 3 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků