Mini Cooper S a JCW Nowack: až 260 koní

Lidé ze společnosti Nowack Motors si pohráli s vrcholy tradiční řady automobilky Mini. Výsledky jejich práce posuďte sami.

Ačkoli nejsou současné modely Mini z dílen BMW na trhu již žádnými nováčky, stále budí zájem ladičských firem i zákazníků, kteří nemají ve zvyku splývat s davem. Značka Nowack Motors z Kamp - Lintfortu nyní připravila tuningový program pro vozy Mini Cooper S a Cooper S John Cooper Works (JCW), jenž by mohl stojaté vody poněkud rozproudit. Pakety se dodávají ve stupních N210, N230 a N260, přičemž každá hodnota označuje výkon v koních, jenž se konstruktérům podařilo ze standardní pohonné jednotky vydolovat.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Jak jistě tušíte, u Nowack Motors sáhli po známém čtyřválci s objemem 1,6 l, přímým vstřikováním a přeplňováním, který byl vyvinut ve spolupráci BMW s francouzským koncernem PSA a v prvním stupni odladění N210 dává pod kapotou Mini Cooperu S 210 koní (155 kW). K drobnému zlepšení přispěly přeprogramování řídicí jednotky a instalace sportovního vzduchového filtru. Verze N230 k tomu připojuje nerezovou výfukovou soustavu a naladěn je na 230 koní (169 kW).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Vrcholem nabídky Nowack Motors je výkonné provedení N260 dávající plných 260 koní (191 kW). Pohonná jednotka kromě výše popsaného disponuje též speciálními vačkovými hřídeli, modifikovanou hlavou válců, účinnějším mezichladičem stlačovaného vzduchu a přepracovaným sáním. Motory každého z upravovaných vozů se v Kamp - Lintfortu ladí na dynamometru Dynojet vlastní konstrukce.

Kromě lepších výkonů u Nowack Motors připravili také úpravy závěsů kol s vlastními sportovními pružinami a tlumiči. Připlatit si lze též za specifická osmnáctipalcová litá kola nazouvající pneumatiky 225/40 R18, samosvorný diferenciál, ale též za individuálně čalouněný interiér nebo multimediální zábavní systém.

Dynamické parametry vyladěných vozů Nowack bohužel nezveřejnil, stejně tak jako ceny samotných úprav. V případě vašeho zájmu tak nezbude než se obrátít přímo na úpravce.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mini Cooper S a JCW od Nowack Motors
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 13 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků