Mini Cooper Rauno Aaltonen: pocta panu profesorovi

Automobilka Mini představuje limitovanou edici Rauno Altonen, která je podobně jako u Citrënu a Sebastiana Loeba poctou slavnému závodníkovi. Tentokrát jde, jak už název napovídá, o  jméno Rauno Aaltonen, tedy o závodníka, který v roce 1967 dovezl svoje závodní Mini do cíle Rallye Monte Carlo na prvním místě.

Přijíždí designová lahůdka za 517 500 Kč

Přijíždí designová lahůdka za 517 500 Kč

Edice Rauno Aaltonen je určená pro základní Mini Cooper a silnější Mini Cooper S. Karoserie kombinuje červený lak s bílým doplňky a s pěknými bílými sedmnáctipalcovými koly. Nechybí ani dálkové světlomety umístěné po vzoru historických předků před maskou chladiče.

V interiéru převažuje černá barva kombinovaná s efektními detaily. Spodní polovina volantu je červená, stejně jako orámování centrálního rychloměru. Ten navíc ještě dostal podpis Rauno Aaltonena a samozřejmě došlo také na různé štítky a plakety upozorňující na fakt, že jde o limitovanou edici. Pokud se vám vůz líbí, máme pro vás dobrou zprávu. Objednat si jej můžete také na českém trhu.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 40 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků