Mini Cooper nové generace ještě jednou a oficiálně (27x foto)

8 komentářů

Jenda fanda
19. listopadu • 14:58

:-(
na tech fotkach jak jsou ty generace vedle sebe je krasne videt jak to jde doprdele. Mizi z toho ty krasny Mini proporce, vsechno se to zvetsuje a stoji to proste za hovno. Prestava to byt odkaz mini a meni se to v auto co se zajimavosti se tyce asi tak uchvacujici jako Fabia. Interier teda palec nahoru, ale z venku bliju. Vsechno hovadsky zvetseny a to co bylo krasny zmizelo. Nadherne tvarovana kapota neni , svetla hnus a zadní totalni bliti. Predni se snazijou, ale uz je to stejne o hovne.Sou proste divný a z profilu je to jako tank.
1 generace new Mini cool, druhá jako jeste da se i kdyz co se tyce jiznich vlastnosti, tak radost z jizdy zmizela a tady ten tank nevim no. Pockam si , treba az to uvidim zive a projedu se, tak zmenim nazor ...ale pochybuju

Miro
18. listopadu • 16:35

Konecne pochobili, ze ukazovatel rychlosti je akosi prirodzenejsi vpredu pred vodicom a nie v strede. Konecne! Trvalo to len 2 generacie.
Dokonca odrazu nemusi mat ani velkost, akoby ho niekto vymontoval z Karosy.

Jenda fanda
19. listopadu • 15:00

mas pravdu ze to tam nebylo uplne prakticky, ale evidentne jsi to vubec nepochopil

Tobias Valach
18. listopadu • 16:40

Ide o to, že ten tachometer bol prevzatý resp. umiestnený tak ako ho mal Austin Mini, ktorý ho ma tiež v strede potom pri facelifte v 90. rokoch sa dostal na bežné miesto pred vodiča a potom úplné nová generácia, ktorá spadala pod koncern BMW ho znovu dala do stredu, lebo "RETRO" začalo byť v móde.

Jirka
18. listopadu • 19:00

Vždyť to je jasný, ale všeho moc škodí. Dalo se to udělat i vkusněj.

x12345678
18. listopadu • 17:12

Retrotacho uprostřed u stylovky Mini mi vadí méně než zhovadilé umístění displeje nočního vidění tamtéž u BMW.

Dix_
18. listopadu • 15:28

Co vím,tak má dostat 8.st.automat.Ten 6.st měla předchozí generace.

x12345678
18. listopadu • 17:11

Takový automat zatím nikdo nevyrábí a pokud jest mi známo, tak kromě VW momentálně ani nepřipravuje.
ZF i Aisin sice osmikvalty mají, ale planetové a příliš velké, pro Mini nepoužitelné. BorgWarner převodovky nevyrábí. A u BMW si žádné automaty sami neprodukují a těžko kdy budou. Dodávka sedmikvaltu vyráběného přímo Volkswagenem nebo jeho připravovaných lehkých 8 a 9 kvaltů DSG pro 250/500Nm je nepravděpodobná.
Takže pět ku jedné na dvouspojku Getrag Powershift 7DCT300.

Doporučujeme

Články odjinud