:-( na tech fotkach jak jsou ty generace vedle sebe je krasne videt jak to jde doprdele. Mizi z toho ty krasny Mini proporce, vsechno se to zvetsuje a stoji to proste za hovno. Prestava to byt odkaz mini a meni se to v auto co se zajimavosti se tyce asi tak uchvacujici jako Fabia. Interier teda palec nahoru, ale z venku bliju. Vsechno hovadsky zvetseny a to co bylo krasny zmizelo. Nadherne tvarovana kapota neni , svetla hnus a zadní totalni bliti. Predni se snazijou, ale uz je to stejne o hovne.Sou proste divný a z profilu je to jako tank.1 generace new Mini cool, druhá jako jeste da se i kdyz co se tyce jiznich vlastnosti, tak radost z jizdy zmizela a tady ten tank nevim no. Pockam si , treba az to uvidim zive a projedu se, tak zmenim nazor ...ale pochybuju
Konecne pochobili, ze ukazovatel rychlosti je akosi prirodzenejsi vpredu pred vodicom a nie v strede. Konecne! Trvalo to len 2 generacie.Dokonca odrazu nemusi mat ani velkost, akoby ho niekto vymontoval z Karosy.
mas pravdu ze to tam nebylo uplne prakticky, ale evidentne jsi to vubec nepochopil
Ide o to, že ten tachometer bol prevzatý resp. umiestnený tak ako ho mal Austin Mini, ktorý ho ma tiež v strede potom pri facelifte v 90. rokoch sa dostal na bežné miesto pred vodiča a potom úplné nová generácia, ktorá spadala pod koncern BMW ho znovu dala do stredu, lebo "RETRO" začalo byť v móde.
Vždyť to je jasný, ale všeho moc škodí. Dalo se to udělat i vkusněj.
Retrotacho uprostřed u stylovky Mini mi vadí méně než zhovadilé umístění displeje nočního vidění tamtéž u BMW.
Co vím,tak má dostat 8.st.automat.Ten 6.st měla předchozí generace.
Takový automat zatím nikdo nevyrábí a pokud jest mi známo, tak kromě VW momentálně ani nepřipravuje. ZF i Aisin sice osmikvalty mají, ale planetové a příliš velké, pro Mini nepoužitelné. BorgWarner převodovky nevyrábí. A u BMW si žádné automaty sami neprodukují a těžko kdy budou. Dodávka sedmikvaltu vyráběného přímo Volkswagenem nebo jeho připravovaných lehkých 8 a 9 kvaltů DSG pro 250/500Nm je nepravděpodobná.Takže pět ku jedné na dvouspojku Getrag Powershift 7DCT300.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.