Mini Clubman vyroste v regulérní kombík, „mini“ není ani náhodou

Britská značka skupiny BMW přiveze do Ženevy Mini Clubman. Zatím ho označuje jako koncept, ale jeho provedení naznačuje blízkost sériové verzi.
Seznam kapitol
  1. Koncept Mini Clubman
  2. Fotogalerie

Na autosalonu v Ženevě, který začíná už příští týden, uvidíme také nové Mini Clubman. Jedná se o koncept. První zveřejněné fotografie ale naznačují, že sériové provedení se nijak dramaticky lišit nebude, alespoň zvenku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový Clubman je oproti současnému o 17 cm širší a má zadní dveře na obou stranách

Koncept Mini Clubman je zatím nejdelší model v nabídce Mini. Při délce 4223 mm, výšce 1450 mm a šířce 1844 mm je jen o chloupek kratší a o kus širší než Škoda Fabia Combi. Zatímco dosavadní Clubman má zadní „půldveře“, otevírané proti směru jízdy, a to ještě jen na pravé straně, nová generace dostane pár běžných zadních dveří zavěšených vpředu.

Odklonem od stylu všech současných Mini jsou i horizontálně orientované zadní svítilny, které mají zdůrazňovat šířku auta. Dvojkřídlé dveře do zavazadlového prostoru ale zůstaly.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekIlustrace naznačují příklon k jednoduššímu, moderně „uklizenému“ interiéru

Výrazným posunem vpřed bude podle všeho interiér, jehož podobu zatím vidíme jen na počítačových ilustracích. Zmizel panel kolébkových tlačítek, přibyl naopak panel dotykových ovladačů za řadicí pákou na středové konzole. Na rozdíl od exteriéru není zřejmé, nakolik vážně lze s touto koncepcí interiéru počítat pro sériovou verzi. Teprve nedávno odhalené nové Mini totiž víceméně drží dosavadní linku.
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Koncept Mini Clubman
  2. Fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 38 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků