Mini Clubman vyroste v regulérní kombík, „mini“ není ani náhodou

Britská značka skupiny BMW přiveze do Ženevy Mini Clubman. Zatím ho označuje jako koncept, ale jeho provedení naznačuje blízkost sériové verzi.
Seznam kapitol
  1. Koncept Mini Clubman
  2. Fotogalerie

Na autosalonu v Ženevě, který začíná už příští týden, uvidíme také nové Mini Clubman. Jedná se o koncept. První zveřejněné fotografie ale naznačují, že sériové provedení se nijak dramaticky lišit nebude, alespoň zvenku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový Clubman je oproti současnému o 17 cm širší a má zadní dveře na obou stranách

Koncept Mini Clubman je zatím nejdelší model v nabídce Mini. Při délce 4223 mm, výšce 1450 mm a šířce 1844 mm je jen o chloupek kratší a o kus širší než Škoda Fabia Combi. Zatímco dosavadní Clubman má zadní „půldveře“, otevírané proti směru jízdy, a to ještě jen na pravé straně, nová generace dostane pár běžných zadních dveří zavěšených vpředu.

Odklonem od stylu všech současných Mini jsou i horizontálně orientované zadní svítilny, které mají zdůrazňovat šířku auta. Dvojkřídlé dveře do zavazadlového prostoru ale zůstaly.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekIlustrace naznačují příklon k jednoduššímu, moderně „uklizenému“ interiéru

Výrazným posunem vpřed bude podle všeho interiér, jehož podobu zatím vidíme jen na počítačových ilustracích. Zmizel panel kolébkových tlačítek, přibyl naopak panel dotykových ovladačů za řadicí pákou na středové konzole. Na rozdíl od exteriéru není zřejmé, nakolik vážně lze s touto koncepcí interiéru počítat pro sériovou verzi. Teprve nedávno odhalené nové Mini totiž víceméně drží dosavadní linku.
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Koncept Mini Clubman
  2. Fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

dnes | Jan Mička | 9 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků