Mini Clubman vyroste v regulérní kombík, „mini“ není ani náhodou

Britská značka skupiny BMW přiveze do Ženevy Mini Clubman. Zatím ho označuje jako koncept, ale jeho provedení naznačuje blízkost sériové verzi.
Seznam kapitol
  1. Koncept Mini Clubman
  2. Fotogalerie

Na autosalonu v Ženevě, který začíná už příští týden, uvidíme také nové Mini Clubman. Jedná se o koncept. První zveřejněné fotografie ale naznačují, že sériové provedení se nijak dramaticky lišit nebude, alespoň zvenku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový Clubman je oproti současnému o 17 cm širší a má zadní dveře na obou stranách

Koncept Mini Clubman je zatím nejdelší model v nabídce Mini. Při délce 4223 mm, výšce 1450 mm a šířce 1844 mm je jen o chloupek kratší a o kus širší než Škoda Fabia Combi. Zatímco dosavadní Clubman má zadní „půldveře“, otevírané proti směru jízdy, a to ještě jen na pravé straně, nová generace dostane pár běžných zadních dveří zavěšených vpředu.

Odklonem od stylu všech současných Mini jsou i horizontálně orientované zadní svítilny, které mají zdůrazňovat šířku auta. Dvojkřídlé dveře do zavazadlového prostoru ale zůstaly.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekIlustrace naznačují příklon k jednoduššímu, moderně „uklizenému“ interiéru

Výrazným posunem vpřed bude podle všeho interiér, jehož podobu zatím vidíme jen na počítačových ilustracích. Zmizel panel kolébkových tlačítek, přibyl naopak panel dotykových ovladačů za řadicí pákou na středové konzole. Na rozdíl od exteriéru není zřejmé, nakolik vážně lze s touto koncepcí interiéru počítat pro sériovou verzi. Teprve nedávno odhalené nové Mini totiž víceméně drží dosavadní linku.
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Koncept Mini Clubman
  2. Fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 64 příspěvků
První svezení se Seatem Leon TGI 1.5 TSI. Pod 1 Kč/km i s větším motorem?

Seat Leon TGI (první svezení)

České ceny Seatu Leon TGI po modernizaci pohonného ústrojí známe už od ledna letošního roku. Nyní došlo i na první kilometry za volantem a zdá se, že na dosavadních výhodách se vůbec nic nezměnilo.

11.  6.  2019 | Jan Mička | 15 příspěvků