Mini Clubman prošlo modernizací. Kosmetické změny doplňuje bohatší základní výbava

Malý kombík od Mini se dočkal omlazení a kromě pár stylistických novinek nyní přináší bohatší nabídku základní i volitelné výbavy.

Omlazení exteriéru Mini Clubman byste si možná ani nevšimli. Malý kombík na základě klasického Mini však přijíždí ve standardní One i Cooper verzi s přepracovanou maskou chladiče, lehce upravenými nárazníky, kde vepředu najdete LED mlhovky, a nově lze Clubman volitelně vybavit i adaptivními Matrix LED světlomety.

K dalším kosmetickým novinkám na exteriéru patří nové sady 16- a 17palcových litých kol (dostupná jsou až 19palcová), nové odstíny laků karoserie, aktualizovaná loga značky Mini a za příplatek si můžete zvolit i zadní svítilny s grafikou britské vlajky. Po technické stránce je možné Clubman vybavit o 10 mm sníženým sportovním podvozkem.

Mini láká na John Cooper Works GP. Tohle bude nejrychlejší Mini všech dob

Mini láká na John Cooper Works GP. Tohle bude nejrychlejší Mini všech dob

Uvnitř se vylepšený Clubman pyšní bohatší výbavou s displejem infotainmentu o velikosti 6,5 palce, navigací, konektivitou Apple CarPlay či aktuálním sledováním dopravní situace. Základem je také audiosystém s šesti reproduktory a možností streamování hudby přes Bluetooth. Novinkou je trvale instalovaná SIM karta schopná přijímat data standardem 4G. K dispozici je tak inteligentní nouzové volání s automatickou detekcí polohy vozidla a závažnosti nehody.

Do rozšířené nabídky volitelné výbavy pak zapadá i osvětlení logy Mini v oblasti výstupu z vozu, podsvícené kliky dveří uvnitř a další prvky ambientního osvětlení, prémiový audiosystém Harman Kardon, velký 8,8palcový infotainment, head-up displej, přihrádka pro bezdrátové dobíjení telefonu a různé odstíny koženého čalounění.

BMW testuje novou řadu 1: V nejvýkonnější verzi nabídne 306 koní a pohon všech kol

BMW testuje novou řadu 1: V nejvýkonnější verzi nabídne 306 koní a pohon všech kol

Portfolio motorů u modernizace Clubmanu zahrnuje trojici zážehových a trojici vznětových motorů – tříválcové patnáctistovky a čtyřválcové dvoulitry – naladěné od 75 kW (102 koní) do 141 kW (192 koní). Kromě šestistupňové manuální převodovky je pak k mání za příplatek v závislosti na motorizaci sedmistupňový nebo osmistupňový automat.  

U nejvýkonnějších motorů bude dostupný i pohon všech kol. Modelovou řadu Clubman chce v budoucnu Mini rozšířit také o sportovní variantu John Cooper Works. Cenovky modernizace i uvedení verze JCW na český trh se však teprve dozvíme.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků
TEST VW Touareg 3.0 TSI Black Style: Když nafta nevoní a spotřeba nevadí

Volkswagen Touareg 3.0 TSI 4Motion

Od uvedení nové generace Volkswagenu Touareg na český trh uběhl už více než rok. Benzinový motor je v nabídce osamocen, výkonem se však řadí k nejlepším. Stojí za zvážení, nebo je lepší zůstat u obligátního turbodieselu?

8.  8.  2019 | Jan Mička | 52 příspěvků