Mini bude mít silnější nafťák

Mini One D dostane na podzim silnější naftový motor 1.4D s výkonem 65 kW - to je o 10 kW více, než má motor nyní - 55 kW. Točivý moment vzroste ze současných 180 Nm na 190 Nm a bude k dispozici od 1 800 do 3 000 otáček (dříve maximum v 2 000 ot.). Stovku zvládne silnější model za 11,9 s (-1,6 s) a rozjede se na 175 km/h (+10 km/h); spotřeba bude přitom jen 4,8 l.

Mini One D je dostupný pouze jako kupé - nikoliv jako kabrio - a na českém trhu stojí současný model 515 tisíc. Komu vadí pod kapotou nafta, může si pořídit jeden ze tří benzínů: 1.6 66 kW, 1.6 85 kW a 1.6 125 kW. Posledně jmenovaný motor je přeplňován turbodmychadlem.

Tip: Test Mini Cooperu s motorem 1.6 85 kW, nová generace Mini pro rok 2007

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků