No tak Milotec dělá pouze a jenom hnusný věci, ale o ten motor bych se nebál, protože na víku motoru vidím MTM což je renomovaný úpravce.
Nemam sice moc rad tuning, ale musim rict, ze tohle se mi docela libi. Az na ty mracitka - NIKDY bych si na auto nedal takovou stupiditu, jako jsou mracitka. Ale treba predni spoiler mi k tomu predku sedi lip, nez ten seriovy. Otazka je, jak dobre je to dilensky zpracovane, aby to nezacalo plandat pri prejezdu prvni nerovnosti na silnici. No a ten vykon je velmi slusny...
No, nechal bych si udělat změny pod kapotou, těch 177 koní už zní zajímavě. Ale ten optický tuning je fakt příšerný. Vrchol nevkusu a šílený kýč. Připomíná mi to vesnický tunéry, kteří filcky, fáčka a podobný vraky oblepí plasty, křídly, marčítky a pak jsou nějvětší borci. Tohle na mě dělá stejný dojem. K tomu autu se to prostě nehodí.
A co teprv, kdyz se clovek zamysli nad tim, ze stejni lidi se mu hrabali v jeho uspornem moturku... Haha, fakt ne, diky!
No, docela by mě zajímala životnost motoru po této úpravě. Jestli se nějak výrazně sníží nebo ne...
Mám udělanou prakticky stejnou úpravu motoru. 128 Kw, 375 Nm. Najeto zatím cca 10 tis. km. Auto jede výborně, trošku to méně žere, ale je to zanedbatelné. Trošku více je slyšet svistot turba . Jinak hluk se trošku utlumil. Kopance ten motor nedává. Silně začíná tahat od cca 1900 otáček lineárně asi do 3000 pak motor znatelně ožije ovšem bez kopance a táhne do 4500 stejně. Poté ma řidič pocit, že to jede pořád stejně nemá chuti se dále vytáčet. Spotřeba za 8 tis. km je 6,1 l.Podle 103 KW základu má člověk pocit, že sedí v jiném autě, auto se zdá být s pohledu řidiče lehčí. Dolival jsem 0,5 l oleje od počátku. Motor nekouří, respektíve kouří stejně jako před úpravou, tedy při přeřazení stupně s rychlým stlačením plynu. Během plného výkonu uvšem nemáte šanci vidět nic.
Jo? Vy vite, jak je dosazeno vetsiho vykonu u Vaseho auta a u chipu Milotecu? Je to jen vetsi tlak turba a pak v jakem rozmezi, modifikovany delky vstriku, casovani a podobne? To, ze nekdo zvedne vykon o 40 kobyl neznamena, ze to udela stejne, proboha...
presne to samozrejme nevim ale ty principy jsou zakonite podobne,nebo myslite ze jednatel a sekretarka milotecu ten motor slusne poprosej a von pak víc dává???mimochodem ty doplňky jsou hnus fuj a ta šaltpáka ze 120ky....
Kdo o podobné úpravě uvažuje mohu jen doporučit. Dlouho jsem to zvažoval a určitě nelituji. Životnost je podle mého názoru z 90 % dána style m jízdy a péči o automobil a taky trošičku štěstí. Chip m ana to vliv tak z 10 zbývajících procent.
no ja bych zas tak nejasal po 10tkm toho moc nepoznas,ale pokud to mas udelany na 128Kw tak by to teoreticky melo bejt jeste ok,koncern bude delat seriovku 125kw ale budou i technicky zmeny.me chiptuning zatim docela spis vypekl protoze chipem se v urcitych rezimech zvysuje prisun nafty,casy vstriku,a rychlost turba,coz se promitne na jeho zivotnosti a zivotnosti cerpadla-sice ne hned ale pozdejc.par znamejch co jsem pokecali rikali to same-driv odejde turbo a cerpadlo ale jestli to mas jen na 80-100tkm tak te to nemusi tlacit.jednalo se o O1 tdi 110kw,Pass 2,5tdi 147kw a alfa 166 2,4jtd 147kw....ta sla uz po 65tkm a byla predtim nova,gen oprava stala 93000kč.jde o to ze sebemensi zvyseni znamena i zvysenou namahu vseho ale chvili by to melo bejt ok...tak snad to pojezdi.jo a k ty spotrebe to jezdis docela jako slusnak 2,0TDI jinak zere docela vic nez 1,9ky....ja jel spis tak pres 8l.
Mám 2,0 TDI a jezdím v létě včetně klima do 5,5 litrů (průměř za posl. 8.000 km). Když to honím a dělám Ostrava – Brno za 55 minut, nikdy spotřeba nepřesáhne 6,5 litrů. Ta šestka je tam úžasná při 3500 ot jede rovných 200 km. Když to přečipuji, musím tam asi měnit častěji olej než při 30 tis.
Myslím si, že jezdím hodně rychle, alespoň pokud lze soudit podle počtu pokut za rychlou jízdu od policie. Výkonu spíše využívám při předjíždění a nebo když chci zablbnout, ovšem v rámci bezpečnosti .O životnost nemám strach i když stát se může cokoliv. Zatím jsem prodával dvě auto co jsem ojezdil a všichni jsou moc spokojení, nejsem ničitel aut.Pokud "chiply" výkon člověk používá v rozumné míře věřím, že to bude OK. Stejně po leasingu za 3 roky auto prodám.Jednou jsem si počítal cestou z Karviné do Ostravy a zpět kolikrát motor vytočím přez 3 500 otáček standartní jízdou. Stalo se mi to 5x na pár sekund. Jinak pijánko a pohoda.
Umějí tomu autu dát teda pěknou ránu, třeba ta řadící páka a mračítka! Koupit takový auto tak okamžitě přemýšlím jak to všechno vrátit k fabrickýmu vzhledu..
Proč?? To zrovna kup normální Octavii a maš to, ne? Proš něco dělat jednotuše, když to jde složitě...
Hm, mě připadají doplňky fy Milotec jako vrchol nevkusu, chybí tomu jen nějaké "rychlé pruhy" nebo "šachovnice".
nevite nekdo, jake to jsou tlumice? Ono 160Eur za 4 tlumice je super cena i na repasovane, natoz za nejake sportovni..
ja bych tipoval Monroe. Ale mozna je to cena za jeden.
pozeram, ze vw tie motory z traktorov celkom vymakal
Fakt sranda. Přečipují motor (to jako jediné se dá nazvat tuningem), oblepí to plastama a hned je to tuning. Člověk by řekl, že taková firma musí zajít na úbytě, protože něco tak nechutnýho jako ty jejich mračítka apod. by nikdo nekupoval. Holt realita je jiná....
A nelibí se ti Octávka nebo tuning Milotec???
Abych byl upřímný, ani jedno, ani druhý. Původní oktávka mi přijde podstatně hezčí. Předek O2 je jak kdyby ho ze stran slisovali, ten bachor vzadu jako kufr při pohledu ze strany je taky hroznej (z mýho pohledu, beru, že se to někomu může líbit).Ale vrchol všeho jsou ty plasty a lamináty a říkat tomu "tuning". Vrchol nevkusu.
Stejně je tu už řada čtenářů, kterým se to líbí a jdou to objednávat
Ze předu fakt nemá chybu ,až na to logo.
Ze předu vypadá jak ožralej notorik... lol
Nemá na tom motoru být čirou náhodou TDI místo TDI ?
To je dělo!
Vidím, že se moje ironie moc nechytla!
...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.