Milotec Fabia II: odvážnému štěstí přeje (nové foto)

Tovární optické pakety pro novou Fabii jsme probrali už důkladně, nyní se čas nahlédnout do dílen nezávislých úpravců. A začneme pěkně zostra - u německého Milotecu. Tento úpravce si u nás získal už hodně pozornosti svými stylingovými zásahy do vizáže českého národního pokladu - vozů Škoda. Poté, co ospoileroval všechny dosavadní modely, je třeba podívat se i na paket pro novou Fabii.

Sami se můžete přesvědčit na přiloženém snímku, že Milotec nezklamal a opět přišel na trh s vozem, který plní vysoké standardy této společnosti v oblasti designu a stylingu.

Kompletní paket obsahuje upravený přední a zadní nárazník, upravenou přední masku, polepy klik, polepy vnitřních prahů, polepy interiéru, přidat můžete také věšák na opěrku přední sedačky pro váš kabát nebo sadu sportovních pružin a také kola z lehké slitiny.

Milotec toho má pro novou Fabii opravdu hodně a pro odvážné nabízí také zcela nové přední a zadní světlomety, koncovky výfuku a další.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek
Milotec Fabia II, mohlo to dopadnout mnohem hůře...
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků