Milník Mercedesu. Ikonické třídy G se vyrobilo již 300 000 kusů

Milník Mercedesu. Ikonické třídy G se vyrobilo již 300 000 kusů

Géčko patří mezi legendy automobilového světa. Hranatý klasik se vyrábí již od roku 1979. Z linky továrny v rakouském Štýrském Hradci sjel v tomto týdnu již kus s číslem 300 000. Název vychází z německého slova Geländewagen, tedy v překladu terénní automobil.  

Prodej třídy G se od roku 2009 těší neustálému růstu. V minulém roce se dokonce povedlo prodat rekordní počet kusů, téměř 20 000. Jubilejní kousek vyniká modrou metalickou barvou a černými 16palcovými disky. Navíc nechybí ani off-road balíček, který ještě posiluje terénní DNA vozu. 

O novém Mercedesu třídy X už víme vše! Díky šestiválci půjde po krku VW Amarok

O novém Mercedesu třídy X už víme vše! Díky šestiválci půjde po krku VW Amarok

"Třída G je vyráběna společností Magna Steyr v rakouském Štýrském Hradci od roku 1979. Dnes je naše off-road ikona úspěšnější než kdy předtím. Produkce 300 000 kusu třídy G je impozantním mezníkem. Tým, který významným způsobem přispěl k tomuto úspěchu, zahrnuje zaměstnance, kteří jsou již 38 let součástí příběhu třídy G," řekl Dr Gunnar Güthenke, vedoucí produktové off-road skupiny Mercedes-Benz. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Kde je problém?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

dnes | Milan Lažanský
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků