Milník Mercedesu. Ikonické třídy G se vyrobilo již 300 000 kusů

Milník Mercedesu. Ikonické třídy G se vyrobilo již 300 000 kusů

Géčko patří mezi legendy automobilového světa. Hranatý klasik se vyrábí již od roku 1979. Z linky továrny v rakouském Štýrském Hradci sjel v tomto týdnu již kus s číslem 300 000. Název vychází z německého slova Geländewagen, tedy v překladu terénní automobil.  

Prodej třídy G se od roku 2009 těší neustálému růstu. V minulém roce se dokonce povedlo prodat rekordní počet kusů, téměř 20 000. Jubilejní kousek vyniká modrou metalickou barvou a černými 16palcovými disky. Navíc nechybí ani off-road balíček, který ještě posiluje terénní DNA vozu. 

O novém Mercedesu třídy X už víme vše! Díky šestiválci půjde po krku VW Amarok

O novém Mercedesu třídy X už víme vše! Díky šestiválci půjde po krku VW Amarok

"Třída G je vyráběna společností Magna Steyr v rakouském Štýrském Hradci od roku 1979. Dnes je naše off-road ikona úspěšnější než kdy předtím. Produkce 300 000 kusu třídy G je impozantním mezníkem. Tým, který významným způsobem přispěl k tomuto úspěchu, zahrnuje zaměstnance, kteří jsou již 38 let součástí příběhu třídy G," řekl Dr Gunnar Güthenke, vedoucí produktové off-road skupiny Mercedes-Benz. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků