Milionové Kangoo

Renault Kangoo vyniká rozmanitostí nabídky, která zahrnuje i verzi 4x4. Renault Kangoo nedávno dosáhl jednoho milionu vyrobených kusů.
Milionové Kangoo
Již od svého uvedení na trh, v říjnu 1997, přitahovalo Kangoo svým pragmatismem, mimořádným vnitřním prostorem a přirozeným, uvolněným vzhledem. Velmi rychle se začlenilo do nabídky Renaultu a díky sympatickému designu i bočním posuvným dveřím, jimiž ihned získalo jednu délku náskoku proti konkurenci, přineslo na trh závan čerstvého vzduchu.

Počátkem roku 1998 již Kangoo nabízelo osobní i užitkovou verzi (Kangoo Express) a dokázalo tak zaujmout zákazníky od mladých lidí, kteří hledají praktické a hravé auto, po rodiny s dětmi, které potřebují 5 plnohodnotných sedadel a velký zavazadlový prostor za přijatelnou cenu, až po podniky a podnikatele (v případě Kangoo Express). Kangoo, které je zaměřené na rodinu a volný čas, bylo vždy synonymem svobody a úniku ze všedního dne a je proto přirozené, že již v dubnu 1998 nabídlo verzi Kangoo Pampa (all road) se zvýšenou světlostí podvozku a ráfky 14", s níž je možno se vydat mimo vyježděné cesty.

V r.1999 nabízí Kangoo v základní výbavě* druhé boční posuvné dveře a získává tak rázem náskok před konkurencí. Ve stejné době se objevuje prodloužená verze Kangoo Express Maxi, odpovídající požadavkům široké klientely řemeslníků, kteří potřebují vetší objem a délku nákladového prostoru.

V červenci 2001 přichází Kangoo s novou řadou osobních i užitkových verzí vybavenou novými zážehovými motory 16V - 1,6 o výkonu 95 k a 1,2 o výkonu 75 k, zajišťující výrazně lepší výkonnostní parametry a nižší spotřebu. Kangoo, které již má v základní výbavě airbag pro řidiče i spolujezdce a na přání nabízí ABS s EBV s asistenčním systémem brzd, zlepšuje i svou aktivní bezpečnost. S novými, širšími ochrannými bočními lištami, aerodynamičtějšími asférickými zpětnými zrcátky, novým čalouněním a s novou barvou interiéru Muscade, dvoubarevnou palubní deskou, novými odkládacími moduly pod střechou a vylepšenou zvukovou izolací dává nová řada vozu Kangoo opět jednu délku náskoku.

Od září 2001 se Kangoo vyrábí také ve verzi s pohonem 4 kol. Kangoo 4x4 se stálým převodem na 4 kola má i nadále pět plnohodnotných sedadel a velký zavazadelník a dokonale odpovídá požadavkům zákazníků, kteří si s rodinou nebo s přáteli rádi vyrazí do přírody. Důkazem je i to, že od začátku roku 2002 představuje Kangoo 4x4 17 % celkového počtu vozů Kangoo prodaných ve Francii. Verze Kangoo Express 4x4, první malá dodávka, která má v základní výbavě pohon 4 kol, pak bude vyhovovat firemní klientele působící ve venkovském nebo horském prostředí.

Konečně v březnu 2002 je Kangoo vybaveno motorem 1,5 dCi o výkonu 65 k, poprvé použitým na novém Cliu, a následně pak bude nabízeno s motorem 1,5 dCi o výkonu 80 k. Nová nízkoobjemová vznětová pohonná jednotka 1,5 dCi o výkonu 65 k poskytuje vozu Kangoo kromě dobrých výkonů i nejnižší spotřebu ve své třídě.

Kangoo a Kangoo Express, které byly vždy v čele svých tržních segmentů, se neustále vyvíjejí a obohacují nabídku, aby si vedoucí postavení ve vysoce konkurenčním prostředí udržely. Dnes se přizpůsobují všem potřebám a nabízejí širokou škálu služeb, která ve spojení s novou řadou 2001 přispěla k tomu, že si v únoru 2002 udržely vedoucí postavení ve svých třídách v západní Evropě. V osobní i užitkové verzi zůstalo Kangoo vždy věrné své původní koncepci: sympatické, prosté a funkční. Vyrábí se především v závodě Maubeuge ve Francii, ale také v argentinské Cordobě a v Maroku.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 30 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků