Milionové Kangoo

Renault Kangoo vyniká rozmanitostí nabídky, která zahrnuje i verzi 4x4. Renault Kangoo nedávno dosáhl jednoho milionu vyrobených kusů.
Milionové Kangoo
Již od svého uvedení na trh, v říjnu 1997, přitahovalo Kangoo svým pragmatismem, mimořádným vnitřním prostorem a přirozeným, uvolněným vzhledem. Velmi rychle se začlenilo do nabídky Renaultu a díky sympatickému designu i bočním posuvným dveřím, jimiž ihned získalo jednu délku náskoku proti konkurenci, přineslo na trh závan čerstvého vzduchu.

Počátkem roku 1998 již Kangoo nabízelo osobní i užitkovou verzi (Kangoo Express) a dokázalo tak zaujmout zákazníky od mladých lidí, kteří hledají praktické a hravé auto, po rodiny s dětmi, které potřebují 5 plnohodnotných sedadel a velký zavazadlový prostor za přijatelnou cenu, až po podniky a podnikatele (v případě Kangoo Express). Kangoo, které je zaměřené na rodinu a volný čas, bylo vždy synonymem svobody a úniku ze všedního dne a je proto přirozené, že již v dubnu 1998 nabídlo verzi Kangoo Pampa (all road) se zvýšenou světlostí podvozku a ráfky 14", s níž je možno se vydat mimo vyježděné cesty.

V r.1999 nabízí Kangoo v základní výbavě* druhé boční posuvné dveře a získává tak rázem náskok před konkurencí. Ve stejné době se objevuje prodloužená verze Kangoo Express Maxi, odpovídající požadavkům široké klientely řemeslníků, kteří potřebují vetší objem a délku nákladového prostoru.

V červenci 2001 přichází Kangoo s novou řadou osobních i užitkových verzí vybavenou novými zážehovými motory 16V - 1,6 o výkonu 95 k a 1,2 o výkonu 75 k, zajišťující výrazně lepší výkonnostní parametry a nižší spotřebu. Kangoo, které již má v základní výbavě airbag pro řidiče i spolujezdce a na přání nabízí ABS s EBV s asistenčním systémem brzd, zlepšuje i svou aktivní bezpečnost. S novými, širšími ochrannými bočními lištami, aerodynamičtějšími asférickými zpětnými zrcátky, novým čalouněním a s novou barvou interiéru Muscade, dvoubarevnou palubní deskou, novými odkládacími moduly pod střechou a vylepšenou zvukovou izolací dává nová řada vozu Kangoo opět jednu délku náskoku.

Od září 2001 se Kangoo vyrábí také ve verzi s pohonem 4 kol. Kangoo 4x4 se stálým převodem na 4 kola má i nadále pět plnohodnotných sedadel a velký zavazadelník a dokonale odpovídá požadavkům zákazníků, kteří si s rodinou nebo s přáteli rádi vyrazí do přírody. Důkazem je i to, že od začátku roku 2002 představuje Kangoo 4x4 17 % celkového počtu vozů Kangoo prodaných ve Francii. Verze Kangoo Express 4x4, první malá dodávka, která má v základní výbavě pohon 4 kol, pak bude vyhovovat firemní klientele působící ve venkovském nebo horském prostředí.

Konečně v březnu 2002 je Kangoo vybaveno motorem 1,5 dCi o výkonu 65 k, poprvé použitým na novém Cliu, a následně pak bude nabízeno s motorem 1,5 dCi o výkonu 80 k. Nová nízkoobjemová vznětová pohonná jednotka 1,5 dCi o výkonu 65 k poskytuje vozu Kangoo kromě dobrých výkonů i nejnižší spotřebu ve své třídě.

Kangoo a Kangoo Express, které byly vždy v čele svých tržních segmentů, se neustále vyvíjejí a obohacují nabídku, aby si vedoucí postavení ve vysoce konkurenčním prostředí udržely. Dnes se přizpůsobují všem potřebám a nabízejí širokou škálu služeb, která ve spojení s novou řadou 2001 přispěla k tomu, že si v únoru 2002 udržely vedoucí postavení ve svých třídách v západní Evropě. V osobní i užitkové verzi zůstalo Kangoo vždy věrné své původní koncepci: sympatické, prosté a funkční. Vyrábí se především v závodě Maubeuge ve Francii, ale také v argentinské Cordobě a v Maroku.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků