Milionové Kangoo

Renault Kangoo vyniká rozmanitostí nabídky, která zahrnuje i verzi 4x4. Renault Kangoo nedávno dosáhl jednoho milionu vyrobených kusů.
Milionové Kangoo
Již od svého uvedení na trh, v říjnu 1997, přitahovalo Kangoo svým pragmatismem, mimořádným vnitřním prostorem a přirozeným, uvolněným vzhledem. Velmi rychle se začlenilo do nabídky Renaultu a díky sympatickému designu i bočním posuvným dveřím, jimiž ihned získalo jednu délku náskoku proti konkurenci, přineslo na trh závan čerstvého vzduchu.

Počátkem roku 1998 již Kangoo nabízelo osobní i užitkovou verzi (Kangoo Express) a dokázalo tak zaujmout zákazníky od mladých lidí, kteří hledají praktické a hravé auto, po rodiny s dětmi, které potřebují 5 plnohodnotných sedadel a velký zavazadlový prostor za přijatelnou cenu, až po podniky a podnikatele (v případě Kangoo Express). Kangoo, které je zaměřené na rodinu a volný čas, bylo vždy synonymem svobody a úniku ze všedního dne a je proto přirozené, že již v dubnu 1998 nabídlo verzi Kangoo Pampa (all road) se zvýšenou světlostí podvozku a ráfky 14", s níž je možno se vydat mimo vyježděné cesty.

V r.1999 nabízí Kangoo v základní výbavě* druhé boční posuvné dveře a získává tak rázem náskok před konkurencí. Ve stejné době se objevuje prodloužená verze Kangoo Express Maxi, odpovídající požadavkům široké klientely řemeslníků, kteří potřebují vetší objem a délku nákladového prostoru.

V červenci 2001 přichází Kangoo s novou řadou osobních i užitkových verzí vybavenou novými zážehovými motory 16V - 1,6 o výkonu 95 k a 1,2 o výkonu 75 k, zajišťující výrazně lepší výkonnostní parametry a nižší spotřebu. Kangoo, které již má v základní výbavě airbag pro řidiče i spolujezdce a na přání nabízí ABS s EBV s asistenčním systémem brzd, zlepšuje i svou aktivní bezpečnost. S novými, širšími ochrannými bočními lištami, aerodynamičtějšími asférickými zpětnými zrcátky, novým čalouněním a s novou barvou interiéru Muscade, dvoubarevnou palubní deskou, novými odkládacími moduly pod střechou a vylepšenou zvukovou izolací dává nová řada vozu Kangoo opět jednu délku náskoku.

Od září 2001 se Kangoo vyrábí také ve verzi s pohonem 4 kol. Kangoo 4x4 se stálým převodem na 4 kola má i nadále pět plnohodnotných sedadel a velký zavazadelník a dokonale odpovídá požadavkům zákazníků, kteří si s rodinou nebo s přáteli rádi vyrazí do přírody. Důkazem je i to, že od začátku roku 2002 představuje Kangoo 4x4 17 % celkového počtu vozů Kangoo prodaných ve Francii. Verze Kangoo Express 4x4, první malá dodávka, která má v základní výbavě pohon 4 kol, pak bude vyhovovat firemní klientele působící ve venkovském nebo horském prostředí.

Konečně v březnu 2002 je Kangoo vybaveno motorem 1,5 dCi o výkonu 65 k, poprvé použitým na novém Cliu, a následně pak bude nabízeno s motorem 1,5 dCi o výkonu 80 k. Nová nízkoobjemová vznětová pohonná jednotka 1,5 dCi o výkonu 65 k poskytuje vozu Kangoo kromě dobrých výkonů i nejnižší spotřebu ve své třídě.

Kangoo a Kangoo Express, které byly vždy v čele svých tržních segmentů, se neustále vyvíjejí a obohacují nabídku, aby si vedoucí postavení ve vysoce konkurenčním prostředí udržely. Dnes se přizpůsobují všem potřebám a nabízejí širokou škálu služeb, která ve spojení s novou řadou 2001 přispěla k tomu, že si v únoru 2002 udržely vedoucí postavení ve svých třídách v západní Evropě. V osobní i užitkové verzi zůstalo Kangoo vždy věrné své původní koncepci: sympatické, prosté a funkční. Vyrábí se především v závodě Maubeuge ve Francii, ale také v argentinské Cordobě a v Maroku.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků