Nabídka motorizací bude u Fordů Puma a Fiesta zanedlouho o něco rozmanitější. Automobilka totiž oznamuje, že pro své mild-hybridní tříválce 1.0 EcoBoost mHEV začne nabízet i možnost sedmistupňové automatické převodovky DCT. | Ford Puma Zdroj: Ford

Nabídka motorizací bude u Fordů Puma a Fiesta zanedlouho o něco rozmanitější. Automobilka totiž oznamuje, že pro své mild-hybridní tříválce 1.0 EcoBoost mHEV začne nabízet i možnost sedmistupňové automatické převodovky DCT. | Ford Puma | Zdroj: Ford

Dosud byl automat u obou modelů výhradou pouze litrového motoru v naladění na 92 kW (125 koní) bez elektrifikace. | Ford Puma Zdroj: Ford

Dosud byl automat u obou modelů výhradou pouze litrového motoru v naladění na 92 kW (125 koní) bez elektrifikace. | Ford Puma | Zdroj: Ford

Sedmistupňové DCT tak bude možností jak s motorem 1.0 EcoBoost mHEV naladěným na 92 kW (125 koní), tak s výkonnější variantou mild-hybridu o síle 114 kW (155 koní). | Ford Puma Zdroj: Ford

Sedmistupňové DCT tak bude možností jak s motorem 1.0 EcoBoost mHEV naladěným na 92 kW (125 koní), tak s výkonnější variantou mild-hybridu o síle 114 kW (155 koní). | Ford Puma | Zdroj: Ford

Ve srovnání s nehybridní variantou si modely polepší v pružném zrychlení. Například u nejsilnější motorizace standardní Pumy se tak snižuje zrychlení z nuly na 100 km/h na 8,7 sekundy (bez automatu za 9,0 s). | Ford Puma Zdroj: Ford

Ve srovnání s nehybridní variantou si modely polepší v pružném zrychlení. Například u nejsilnější motorizace standardní Pumy se tak snižuje zrychlení z nuly na 100 km/h na 8,7 sekundy (bez automatu za 9,0 s). | Ford Puma | Zdroj: Ford

Samozřejmě nechybí zmínka o větší šetrnosti motorů s automatem, kdy Puma i Fiesta vykazují v této specifikaci snížení emisí CO2 v cyklu WLTP o více než 5 % (oproti ekvivalentu bez automatu). | Ford Puma Zdroj: Ford

Samozřejmě nechybí zmínka o větší šetrnosti motorů s automatem, kdy Puma i Fiesta vykazují v této specifikaci snížení emisí CO2 v cyklu WLTP o více než 5 % (oproti ekvivalentu bez automatu). | Ford Puma | Zdroj: Ford

A díky převodovce DCT mohou být mild-hybridní modely vybaveny i funkcí Stop & Go pro adaptivní tempomat, která dokáže vůz zcela zastavit i znovu automaticky uvést do pohybu. | Ford Fiesta Zdroj: Ford

A díky převodovce DCT mohou být mild-hybridní modely vybaveny i funkcí Stop & Go pro adaptivní tempomat, která dokáže vůz zcela zastavit i znovu automaticky uvést do pohybu. | Ford Fiesta | Zdroj: Ford

České zastoupení Fordu potvrzuje, že tato kombinace motorů a převodovky DCT se objeví na našem trhu již v březnu letošního roku. | Ford Fiesta Zdroj: Ford

České zastoupení Fordu potvrzuje, že tato kombinace motorů a převodovky DCT se objeví na našem trhu již v březnu letošního roku. | Ford Fiesta | Zdroj: Ford

 | Ford Fiesta Zdroj: Ford

 | Ford Fiesta | Zdroj: Ford

 | Ford Fiesta Zdroj: Ford

 | Ford Fiesta | Zdroj: Ford

 | Ford Fiesta Zdroj: Ford

 | Ford Fiesta | Zdroj: Ford

Dosud byl automat u obou modelů výhradou pouze litrového motoru v naladění na 92 kW (125 koní) bez elektrifikace. | Ford Puma Zdroj: Ford
Sedmistupňové DCT tak bude možností jak s motorem 1.0 EcoBoost mHEV naladěným na 92 kW (125 koní), tak s výkonnější variantou mild-hybridu o síle 114 kW (155 koní). | Ford Puma Zdroj: Ford
Ve srovnání s nehybridní variantou si modely polepší v pružném zrychlení. Například u nejsilnější motorizace standardní Pumy se tak snižuje zrychlení z nuly na 100 km/h na 8,7 sekundy (bez automatu za 9,0 s). | Ford Puma Zdroj: Ford
Samozřejmě nechybí zmínka o větší šetrnosti motorů s automatem, kdy Puma i Fiesta vykazují v této specifikaci snížení emisí CO2 v cyklu WLTP o více než 5 % (oproti ekvivalentu bez automatu). | Ford Puma Zdroj: Ford
10
Fotogalerie

Mild-hybridní Fordy Puma a Fiesta dostanou nově i automatickou převodovku

Ford rozšiřuje nabídku motorizací a určitě tak potěší zájemce o Pumu a Fiestu.

Nabídka motorizací bude u Fordů Puma a Fiesta zanedlouho o něco rozmanitější. Automobilka totiž oznamuje, že pro své mild-hybridní tříválce 1.0 EcoBoost mHEV začne nabízet i možnost sedmistupňové automatické převodovky DCT. Dosud byl automat u obou modelů výhradou pouze litrového motoru v naladění na 92 kW (125 koní) bez elektrifikace.

Sedmistupňové DCT tak bude možností jak s motorem 1.0 EcoBoost mHEV naladěným na 92 kW (125 koní), tak s výkonnější variantou mild-hybridu o síle 114 kW (155 koní). Ve srovnání s nehybridní variantou si modely polepší v pružném zrychlení. Například u nejsilnější motorizace standardní Pumy se tak snižuje zrychlení z nuly na 100 km/h na 8,7 sekundy (bez automatu za 9,0 s).

Samozřejmě nechybí zmínka o větší šetrnosti motorů s automatem, kdy Puma i Fiesta vykazují v této specifikaci snížení emisí CO2 v cyklu WLTP o více než 5 % (oproti ekvivalentu bez automatu). A díky převodovce DCT mohou být mild-hybridní modely vybaveny i funkcí Stop & Go pro adaptivní tempomat, která dokáže vůz zcela zastavit i znovu automaticky uvést do pohybu.

České zastoupení Fordu potvrzuje, že tato kombinace motorů a převodovky DCT se objeví na našem trhu již v březnu letošního roku.

Speciál: Ford Puma

Ford Puma první generace byl cenově dostupný sportovní vůz s předním pohonem, který byl vyráběn v Německu v letech 1997 až 2002. První generace skončila bez přímého nástupce, v roce 2019 však Ford známé jméno přivedl k životu. Druhá generace Pumy zcela změnila koncepci. Přijela jako stylový crossover do města s možností volby hybridního pohonu.

Ford Puma druhé generace oficiálněPrvní skicaPrvní generace

 

Doporučujeme

Články odjinud