Mil-Spec ukázal další verzi znovuzrozeného Hummeru H1. Stojí celkem balík

Jméno Mil-Spec začíná být už poměrně známým synonymem pro renovace a úpravy starých Hummerů H1. Nabídku společnosti nyní rozšiřuje další stavba, která opět dokazuje snahu udržet legendární off-road při životě.

Detroitská společnost Mil-Spec Automotive je stále známějším specialistou, který vytváří ze starých Hummerů H1 jeho modernizované varianty. Po prvotní trojici exemplářů se nyní objevuje model M1 s řadovým označením 004 a svou specifikaci bere zase trochu jiným stylem.

S karoserií čtyřdveřového pick-upu s pevnou střechou je číslo 004 inspirováno pouštními závody Baja. Speciálně tak dostal Hummer lakování v „písečném“ odstínu, masivní 40palcové pneumatiky a kompletní orámování na přídi, kolem čelního okna, nad korbou a také na zádi. Ve výbavě nesmí chybět ani plnohodnotná rezerva, naviják či světelná rampa.  

Hummer H1 je zpátky! Mil-Spec udržuje legendární off-road při životě

Hummer H1 je zpátky! Mil-Spec udržuje legendární off-road při životě

Díky velkým kolům a ještě širším blatníkům je tedy 004 zavalitější než standardní Hummer H1, stále má ovšem homologaci pro využití na veřejných komunikacích. I když se možná budete v provozu cítit trochu těsně.

Interiér je kompletně čalouněn odolnou kůží armádní specifikace, ručně prošívanou nutno podotknout, a najdete zde i prémiový audiosystém JL. Palubní deska byla navíc řádně zjednodušena a vypadá mnohem elegantněji.

Nový Defender spatřen při testování. Nečekejte retro, říká Land Rover

Nový Defender spatřen při testování. Nečekejte retro, říká Land Rover

Pod kapotou znovuzrozeného Hummeru najdete 6,6litrový naftový osmiválec Duramax naladěný na 372 kW (506 koní) a více než dostatečných 1355 N.m točivého momentu. Revizí samozřejmě prošel i původní systém pohonu všech kol, přičemž síla na kola putuje skrze šestistupňovou automatickou převodovku Allison 1000. Maximální rychlost modelu je udávaných 155 km/h.

Čtvrtý model Mil-Specu začíná na „lidových“ 249.000 dolarech. V přepočtu si tedy zájemci o vyladěný Hummer přichystají asi 5,6 milionu korun. A to nemluvíme o hromadě příplatků, které mohou mít navíc.

Galerie pro srovnání doplněna o starší Mil-Spec M1 003.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 21 příspěvků
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků