Jmenuje se Spiaggina, představilo se na autosalonu v Paříži a bere si inspiraci z historických letních vozidel typu Fiatu 600 Jolly nebo Citroenu Méhari. Zdroj: Microlino

Jmenuje se Spiaggina, představilo se na autosalonu v Paříži a bere si inspiraci z historických letních vozidel typu Fiatu 600 Jolly nebo Citroenu Méhari. | Zdroj: Microlino

Co má navíc? Spíše mu pár věcí chybí – jmenovitě boční a zadní okna. Střecha je látková a dá se buď srolovat nebo zcela odejmout. Zdroj: Microlino

Co má navíc? Spíše mu pár věcí chybí – jmenovitě boční a zadní okna. Střecha je látková a dá se buď srolovat nebo zcela odejmout. | Zdroj: Microlino

Retro styl zdůrazňuje dvoubarevné lakování a design kol s převahou bílé, k dostání bude v této modré, černé nebo šedozelené. Zdroj: Microlino

Retro styl zdůrazňuje dvoubarevné lakování a design kol s převahou bílé, k dostání bude v této modré, černé nebo šedozelené. | Zdroj: Microlino

Uvnitř se dvoučlenná posádka může těšit na podlahu s pseudodřevěným dekorem, tříramenný volant, digitální přístrojový štít a také zavazadlový prostor, který se svými 230 litry bohatě stačí na plážovou deku, plavky a svačinu. Zdroj: Microlino

Uvnitř se dvoučlenná posádka může těšit na podlahu s pseudodřevěným dekorem, tříramenný volant, digitální přístrojový štít a také zavazadlový prostor, který se svými 230 litry bohatě stačí na plážovou deku, plavky a svačinu. | Zdroj: Microlino

Microlino Spiaggina Zdroj: Microlino

Microlino Spiaggina | Zdroj: Microlino

Microlino Spiaggina Zdroj: Microlino

Microlino Spiaggina | Zdroj: Microlino

Microlino Spiaggina Zdroj: Microlino

Microlino Spiaggina | Zdroj: Microlino

Microlino Spiaggina Zdroj: Microlino

Microlino Spiaggina | Zdroj: Microlino

Microlino Spiaggina Zdroj: Microlino

Microlino Spiaggina | Zdroj: Microlino

Microlino Spiaggina Zdroj: Microlino

Microlino Spiaggina | Zdroj: Microlino

Microlino Spiaggina Zdroj: Microlino

Microlino Spiaggina | Zdroj: Microlino

Microlino Spiaggina Zdroj: Microlino

Microlino Spiaggina | Zdroj: Microlino

Microlino Spiaggina Zdroj: Microlino

Microlino Spiaggina | Zdroj: Microlino

Microlino Spiaggina Zdroj: Microlino

Microlino Spiaggina | Zdroj: Microlino

Microlino Spiaggina Zdroj: Microlino

Microlino Spiaggina | Zdroj: Microlino

Co má navíc? Spíše mu pár věcí chybí – jmenovitě boční a zadní okna. Střecha je látková a dá se buď srolovat nebo zcela odejmout. Zdroj: Microlino
Retro styl zdůrazňuje dvoubarevné lakování a design kol s převahou bílé, k dostání bude v této modré, černé nebo šedozelené. Zdroj: Microlino
Uvnitř se dvoučlenná posádka může těšit na podlahu s pseudodřevěným dekorem, tříramenný volant, digitální přístrojový štít a také zavazadlový prostor, který se svými 230 litry bohatě stačí na plážovou deku, plavky a svačinu. Zdroj: Microlino
Microlino Spiaggina Zdroj: Microlino
15
Fotogalerie

Microlino se představuje v plážové verzi Spiaggina. Letní speciál s látkovou střechou stojí jako dospělé auto

Mikromobilita bude zase o kus veselejší – nová verze roztomilé čtyřkolky má skvělý styl a solidní dojezd.

Pokud jste měli štěstí, mohli jste vozítko s názvem Microlino potkat v Praze a blízkém okolí – kolegové z auto.cz jej v našich podmínkách již otestovali a královsky se u toho bavili. Svézt se mohli se standardní verzí, výrobce této „novodobé Isetty“ nyní připravil další provedení, evidentně určené do míst se slunnými plážemi a vyššími teplotami.

Jmenuje se Spiaggina (italsky je spiagga pláž), představilo se na autosalonu v Paříži a bere si inspiraci z historických letních vozidel typu Fiatu Spiaggina nebo Citroenu Méhari.

Co má navíc? Spíše mu pár věcí chybí – jmenovitě boční a zadní okna. Střecha je látková a dá se buď srolovat nebo zcela odejmout. Retro styl zdůrazňuje dvoubarevné lakování a design kol s převahou bílé, k dostání bude v této modré, černé nebo šedozelené. Uvnitř se dvoučlenná posádka může těšit na podlahu s pseudodřevěným dekorem, tříramenný volant, digitální přístrojový štít a také zavazadlový prostor, který se svými 230 litry bohatě stačí na plážovou deku, plavky a svačinu.

Stejně jako u standardní verze se o pohon stará elektromotor s výkonem 12,4 kW a 18 Nm točivého momentu, baterie o kapacitě 10,5 kWh umožňuje dojezd až 177 kilometrů. Maximální rychlost činí slušných 90 km/h. Vozidlo bude k dispozici v úvodní sérii First Edition, která s cenami startuje na 24.990 eurech – tedy zhruba 630 tisících korunách.

Doporučujeme

Články odjinud