Němci tvrdí, že mají technologii, která sníží emise až o 80 procent!

27 komentářů

Kuk Vykuk
21. prosince • 13:20

Zoufalé oživování shnilé mrtvoly. Další tunýlek na oškubání posledních zoufalejch petrolheadů :-DB-]

technologie
18. prosince • 16:00

Když to bude možné použít i u vznětových motorů, bude pak možné takový motor ještě nazývat vznětovým, pokud v něm nezačne "...palivo hořet samovznícením ve vzduchu ohřátém kompresí...", ale k jeho vznícení přispěje i nějaký ten "zážeh" pomocí mikrovln? ;-)

abc
17. prosince • 11:00

Zbytocna technologia, spalovaci pohon je odsudeny na zanik, tak ako parne stroje, kvoli svojej neefektivite, ktoru nedokazali (alebo nechceli) automobily zlepsit ani za x desatroci. Aj ten najlepsi spalovaci motor bude mat zbytocne emisie a neporiesi to, ze mnozstvo paliva je obmedzene prirodnymi zdrojmi. Zmena musi prist tak ci tak. Tymto smerom sa meni aj priemysel a energetika, nevyhne sa tomu ani doprava.

Anti-automat
17. prosince • 18:36

...sucasna recyklacia baterii je vzor ekologie asi tak ako plutonium v Hanforde tot polstorocie dozadu. Zobud sa.

Anti-automat
17. prosince • 8:08

Oni to zvladnu.

Anti-automat
17. prosince • 18:34

Minus to vystihol. Ale pozor, minus a minus dava plus. Ze.

JohnST
16. prosince • 19:45

No akurat robia vlny pomocou mikrovln ale tie informacne. Cele sa mi to nezda. Opat nic konkretne. Prototyp nejake vysledky merani. Nic. Toto je kacica.

Mirek
16. prosince • 16:43

Jen aby to nedopadlo jako s tím super motorem RTU ze Slovenska. Kdepak je mu konec a kolik lidí té stupiditě věřilo.

dannero
16. prosince • 17:51

nebyl to tak stupidní nápad, ale jejich realizace by moc nefungovala, do auta by se musel tankovat rovnou kapalný kyslík podchlazený pod bodem varu, pak už by se dalo mluvit o nějaké efektivitě.Jenže zkapalnit kyslík je docela drahá a náročná procedura a navíc by vozidlo při havárii zlikvidovalo výbuchem celou ulici.

Mirek
16. prosince • 18:25

Nic nového nevymysleli, princip je známý dlouho, takže jen podváděli. A nejlepší na tom bylo, že to vozili po světě na výstavy a tvrdili, že to testují ve vrtulníku.
https://zivot.pluska.sk/clanok/15579/slovensky-su... ...

Kenny
16. prosince • 17:02

RTU byl hoax

Mirek
16. prosince • 17:57

To bylo mnohem více než hoax, to byl doslova podvod konkrétních lidí. Oni ukazovali fotky, předváděli motory, ale jen staticky, existují videa a nejspíš čerpali i nějaké dotace. A kolik se našlo lidí, co tomu věřili, včetně tisku, a zastávali se jich bez ohledu na vše.

Jaky
16. prosince • 15:33

Budou dotace cyklokola.

bzzz
16. prosince • 14:44

Clovek by fakt zaplakal, kolik lidi ze vseho spatneho vini brusel, environmentalismus, neziskovky, EU atp - jen ne sami sebe resp sve volene zastupce.

tom
16. prosince • 15:12

Kde tady nekdo vini nekoho ze vseho, placici priteli?

16. prosince • 13:23

I kdyby jim ta technologie fungovala (jako ze tomu neverim ), tak se s ni muzou jit leda tak vyfotit. Chytraci v Bruselu maji podstatne vyssi ambice a plany, takze skoda usili a penez. Radeji si meli zalozit nejakou multikulturne enviromentalni neziskovku . Vzdycky jsem si myslel , ze největší svinstvo v Evropě byl nacismus a komunismus. Ale z techto ideologií se Evropa vyhrabala. Dnesni bezbrehy humanismus a enviromentalismus, ji ale posle ve jmenu "DOBRA" zpátky do středověku.

Sm
16. prosince • 12:29

Nižší teplota v motoru = nižší výkon. Fyzikarnotuv cyklus tepelného stroje neoklamete, takže ten princip tohoto vynálezu bude takový prapodivný.. Spíš bych tipoval, že mikrovlnnami zajistí lepší, řízené zapálení směsi. Každopádně před šesti lety byly vynalezeny laserové svíčky se stejným cílem, ale nějak je nikde nevidím.Elektroauta přicházejí, jen je otázkou, kde úschovavat energii - baterie, benzin, vodík?

Anti-automat
17. prosince • 8:13

Vodik, Slnko, geotermal, plus priliv-odliv (tu vidim velku prilezitost). S hydrom to az tak dobre nevidim pretoze je to predsa len velky zasah do krajiny. No a niekedy, ked sa to 'prezenie', skonci to ako vo Vajont-e.Do toho par rychlych reaktorov (Seriove BN uz bezia, najnovsi BN1200 je predodvermi).

Miloš Bumbál
16. prosince • 12:27

nasrat na ekologii

Torsus Praetorian
16. prosince • 12:25

Němci měli za nacistů i hvězdnou bránu, rezervaci pro pratury a intergalaktické zbraně Nikola Tesly. Nebojte, nic není tak horké jak se uvaří. V pondělí ráno zase zasedneme všichni k soustuhům a silnice zaplní "kvalitní" tsi :-D

ji
16. prosince • 11:51

Tak určitě-začnou jezdit na velbloudechB-]

Boro
16. prosince • 11:41

Neviem ako chcu automobilky prinutit majitelov sportovych aut typu Carrera a pod. presedlat na elektrinu ked za povedzme tie iste peniaze dostanu majitelia teoreticky rovnake zrychlenie ale zvuk domaceho vysavaca miesto nadhernych zvukov sucasnych 6 ci 8 valcov. Dokonca aj mnohe 4 valce na tom nie su zle. Toho by sa vzdal iba nejaky eko maniak v Norsku.

abc
17. prosince • 11:57

Na elektroautach je super ze su krasne tiche, ziadne kvilenie/bucanie motora. Je to niekedy az smiesno-trapne ked clovek vidim tie vytunovane vrciace auta s mega vyfukmi vrcat po meste, ako ked si nejaky adolescent potrebuje nieco dokazovat.

Jarmil
16. prosince • 11:44

Klid, pravověrci se přeorientují na veterány což je víc než mít nové auto. A nastupující generace? To je nad jejich rozeznávací schopnosti. Hlavní je mít v autě apky z telefonu a rychlý internet.

Scarab
16. prosince • 10:28

...Ví to i v Bruselu...- obávám se, že v Bruselu neví vůbec nic, jinak by nemohli direktivně nařizavat používání technologie (elektromobily), jejíž ekologický přínos je více než sporný (NEekologie výroby akumulátorů a těžba surovin pro jejich výrobu, většina elektřiny pochází z tepelných elektráren jejichž účinnost využití primárních paliv je cca 30%,...) a jejich užitná hodnota (dojezd, doba nabíjení, životnost, samovybíjení aku.) je rovněž nižšínež u aut se spalovacími motory o ceně ani nemluvím.
Vzdálená budoucnost je možná v elektromobilech, ale spíše napájených palivovými články než akumulátory - mluvíme ale o budoucnosti a ne o přítomnosti, ktero se nám snaží techničtí neználci s europarlamentu nadiktovat.

Art Vandelay
16. prosince • 12:27

Chod pred americky kongres, europsky a cinsky parlament a riadne im to tam vysvetli...

Jarmil
16. prosince • 11:41

A jak víš, že jde o ekologii? To, že to tak propagují, neznamená vůbec nic. ;-)

Doporučujeme

Články odjinud