Němci tvrdí, že mají technologii, která sníží emise až o 80 procent!

Scarab  |  16. 12. 2018 10:28

...Ví to i v Bruselu...

- obávám se, že v Bruselu neví vůbec nic, jinak by nemohli direktivně nařizavat používání technologie (elektromobily), jejíž ekologický přínos je více než sporný (NEekologie výroby akumulátorů a těžba surovin pro jejich výrobu, většina elektřiny pochází z tepelných elektráren jejichž účinnost využití primárních paliv je cca 30%,...) a jejich užitná hodnota (dojezd, doba nabíjení, životnost, samovybíjení aku.) je rovněž nižšínež u aut se spalovacími motory o ceně ani nemluvím.
Vzdálená budoucnost je možná v elektromobilech, ale spíše napájených palivovými články než akumulátory - mluvíme ale o budoucnosti a ne o přítomnosti, ktero se nám snaží techničtí neználci s europarlamentu nadiktovat.

Odpovědět  |   | 
Jarmil  |  16. 12. 2018 11:41

A jak víš, že jde o ekologii? To, že to tak propagují, neznamená vůbec nic.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  16. 12. 2018 12:27

Chod pred americky kongres, europsky a cinsky parlament a riadne im to tam vysvetli...

Odpovědět  |   | 
Boro  |  16. 12. 2018 11:41

Neviem ako chcu automobilky prinutit majitelov sportovych aut typu Carrera a pod. presedlat na elektrinu ked za povedzme tie iste peniaze dostanu majitelia teoreticky rovnake zrychlenie ale zvuk domaceho vysavaca miesto nadhernych zvukov sucasnych 6 ci 8 valcov. Dokonca aj mnohe 4 valce na tom nie su zle. Toho by sa vzdal iba nejaky eko maniak v Norsku.

Odpovědět  |   | 
Jarmil  |  16. 12. 2018 11:44

Klid, pravověrci se přeorientují na veterány což je víc než mít nové auto. A nastupující generace? To je nad jejich rozeznávací schopnosti. Hlavní je mít v autě apky z telefonu a rychlý internet.

Odpovědět  |   | 
abc  |  17. 12. 2018 11:57

Na elektroautach je super ze su krasne tiche, ziadne kvilenie/bucanie motora. Je to niekedy az smiesno-trapne ked clovek vidim tie vytunovane vrciace auta s mega vyfukmi vrcat po meste, ako ked si nejaky adolescent potrebuje nieco dokazovat.

Odpovědět  |   | 
ji  |  16. 12. 2018 11:51

Tak určitě-začnou jezdit na velbloudech

Odpovědět  |   | 
Torsus Praetorian  |  16. 12. 2018 12:25

Němci měli za nacistů i hvězdnou bránu, rezervaci pro pratury a intergalaktické zbraně Nikola Tesly. Nebojte, nic není tak horké jak se uvaří. V pondělí ráno zase zasedneme všichni k soustuhům a silnice zaplní "kvalitní" tsi

Odpovědět  |   | 
Miloš Bumbál  |  16. 12. 2018 12:27

nasrat na ekologii

Odpovědět  |   | 
Sm  |  16. 12. 2018 12:29

Nižší teplota v motoru = nižší výkon. Fyzikarnotuv cyklus tepelného stroje neoklamete, takže ten princip tohoto vynálezu bude takový prapodivný.. Spíš bych tipoval, že mikrovlnnami zajistí lepší, řízené zapálení směsi. Každopádně před šesti lety byly vynalezeny laserové svíčky se stejným cílem, ale nějak je nikde nevidím.

Elektroauta přicházejí, jen je otázkou, kde úschovavat energii - baterie, benzin, vodík?

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  17. 12. 2018 08:13

Vodik, Slnko, geotermal, plus priliv-odliv (tu vidim velku prilezitost). S hydrom to az tak dobre nevidim pretoze je to predsa len velky zasah do krajiny. No a niekedy, ked sa to 'prezenie', skonci to ako vo Vajont-e.

Do toho par rychlych reaktorov (Seriove BN uz bezia, najnovsi BN1200 je predodvermi).

Odpovědět  |   | 
 |  16. 12. 2018 13:23

I kdyby jim ta technologie fungovala (jako ze tomu neverim ), tak se s ni muzou jit leda tak vyfotit. Chytraci v Bruselu maji podstatne vyssi ambice a plany, takze skoda usili a penez. Radeji si meli zalozit nejakou multikulturne enviromentalni neziskovku . Vzdycky jsem si myslel , ze největší svinstvo v Evropě byl nacismus a komunismus. Ale z techto ideologií se Evropa vyhrabala. Dnesni bezbrehy humanismus a enviromentalismus, ji ale posle ve jmenu "DOBRA" zpátky do středověku.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  16. 12. 2018 14:44

Clovek by fakt zaplakal, kolik lidi ze vseho spatneho vini brusel, environmentalismus, neziskovky, EU atp - jen ne sami sebe resp sve volene zastupce.

Odpovědět  |   | 
tom  |  16. 12. 2018 15:12

Kde tady nekdo vini nekoho ze vseho, placici priteli?

Odpovědět  |   | 
Jaky  |  16. 12. 2018 15:33

Budou dotace cyklokola.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  16. 12. 2018 16:43

Jen aby to nedopadlo jako s tím super motorem RTU ze Slovenska. Kdepak je mu konec a kolik lidí té stupiditě věřilo.

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  16. 12. 2018 17:02

RTU byl hoax

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  16. 12. 2018 17:57

To bylo mnohem více než hoax, to byl doslova podvod konkrétních lidí. Oni ukazovali fotky, předváděli motory, ale jen staticky, existují videa a nejspíš čerpali i nějaké dotace. A kolik se našlo lidí, co tomu věřili, včetně tisku, a zastávali se jich bez ohledu na vše.

Odpovědět  |   | 
dannero  |  16. 12. 2018 17:51

nebyl to tak stupidní nápad, ale jejich realizace by moc nefungovala, do auta by se musel tankovat rovnou kapalný kyslík podchlazený pod bodem varu, pak už by se dalo mluvit o nějaké efektivitě.Jenže zkapalnit kyslík je docela drahá a náročná procedura a navíc by vozidlo při havárii zlikvidovalo výbuchem celou ulici.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  16. 12. 2018 18:25

Nic nového nevymysleli, princip je známý dlouho, takže jen podváděli. A nejlepší na tom bylo, že to vozili po světě na výstavy a tvrdili, že to testují ve vrtulníku.
https://zivot.pluska.sk/clanok/15579/slovensky-su... ...

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  16. 12. 2018 19:45

No akurat robia vlny pomocou mikrovln ale tie informacne. Cele sa mi to nezda. Opat nic konkretne. Prototyp nejake vysledky merani. Nic. Toto je kacica.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  17. 12. 2018 08:08

Oni to zvladnu.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  17. 12. 2018 18:34

Minus to vystihol. Ale pozor, minus a minus dava plus. Ze.

Odpovědět  |   | 
abc  |  17. 12. 2018 11:00

Zbytocna technologia, spalovaci pohon je odsudeny na zanik, tak ako parne stroje, kvoli svojej neefektivite, ktoru nedokazali (alebo nechceli) automobily zlepsit ani za x desatroci. Aj ten najlepsi spalovaci motor bude mat zbytocne emisie a neporiesi to, ze mnozstvo paliva je obmedzene prirodnymi zdrojmi. Zmena musi prist tak ci tak. Tymto smerom sa meni aj priemysel a energetika, nevyhne sa tomu ani doprava.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  17. 12. 2018 18:36

...sucasna recyklacia baterii je vzor ekologie asi tak ako plutonium v Hanforde tot polstorocie dozadu. Zobud sa.

Odpovědět  |   | 
technologie  |  18. 12. 2018 16:00

Když to bude možné použít i u vznětových motorů, bude pak možné takový motor ještě nazývat vznětovým, pokud v něm nezačne "...palivo hořet samovznícením ve vzduchu ohřátém kompresí...", ale k jeho vznícení přispěje i nějaký ten "zážeh" pomocí mikrovln?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  21. 12. 2018 13:20

Zoufalé oživování shnilé mrtvoly. Další tunýlek na oškubání posledních zoufalejch petrolheadů

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4Motion (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

včera | Petr Schnagl | 23 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově bunkru z ní udělali nové auto

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově b…

Rusko si většinou spojujete s legračními kompilacemi z tamních cest, které se objevují na různých video serverech. Oni ty auta umějí ale i řádně opravit, jak dokazuje i tento případ.

22.  2.  2019 | | 20 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A
Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro celý svět. Zatopí Passatu a Superbu?

Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro …

V Ženevě se Hyundai neukázal, to ovšem neznamená, že neměl pro svět přichystanou nějakou novinku. Poprvé tak odhaluje podobu nové generace modelu Sonata.

7.  3.  2019 | | 142 N/A
Škoda našla způsob, jak projet Evropu elektromobilem zcela bez starostí

Škoda našla způsob, jak projet Evropu elekt…

Se šéfem českého zastoupení Škodovky jsme si v Ženevě povídali o dalším rozvoji elektromobility v České republice. A má poměrně jasná sdělení.

7.  3.  2019 | | 102 N/A