Michelin vyvíjí pružné disky. Skoncují s nepohodlím a prorážením gum

8 komentářů

jouda
7. června • 0:03

Jojo, řešení pro lidi, co musí mít 20" kola, místo normální gumy :-D

lethal924
5. června • 11:01

Jak tam na ten model auta dali ty 13 palcove kola s obrovskyma balonama a pak je vymenili - sak to je jak z teleshoppingu proboha

Mattthew
31. května • 15:24

Sami pacila ta demonstracna diera na ceste :D :D :D U nas sa toto povazuje za luxusnu cestu. Diera je minimalne 2x hlbsia a 2x vecsia, idealne 2 - 3 take za sebou rozmiestnene tak, aby sa aspon jednej z nich nedalo vyhnut

redmond
3. června • 15:21

v Bratislave je taka cesta co sa vola "Pekna cesta", dlhy usek tejto cesty je tak rozdrbany, ze v jarkoch nejdete nepojazdne monstertrack-y.

Tučňák Pingu
29. května • 21:38

FDD se vrací

won
27. května • 15:12

šikovné :)

Jan Taraba
30. května • 12:33

no neřekl bych. Za prvé ta elastická část je jen v místě mimo loukotě, takže to je polovičaté řešení. Za druhé to degraduje smysl nízkoprofilové pneu, tedy minimalizaci deformace boku pneu silami v ose Y. A za třetí je to úplný nesmysl.

lethal924
5. června • 10:59

Presne tak. Napada me jak se to bude deformovat v zatackach a jak to bude vypadat, fungovat a tesnit po 20 projetych jamach. Michelinu nestaci prodavat predrazene pneu, chteji nam jeste vnutit predrazene disky (it's a beautiful wheel!) ktere budeme menit tak casto jak pneu.

Doporučujeme

Články odjinud