clanek plny protireceni a nesmyslu, tak to vezmu poporade
1) "Zároveň velcí hráči přiznávají, že elektroauta ještě dlouho nebudou levné zboží."
1) "K určitému zlevnění elektromobilů v čase nepochybně dojde, ale podle dat Bloomberg New Energy Finance budou mít srovnatelnou cenu (bez ohledu na podpory a daňové úlevy) jako konvenční vozy nejdřív v roce 2024."
5 let me neprijde jako nejak dlouha doba, pokud si autor nevsiml, mame rok 2019
2) "V podstatě to znamená, že jsme se kvůli politickému rozhodnutí vzdali obrovského technologického náskoku ve vývoji konvenčních pohonů, kterého evropské automobilky v uplynulých desítkách let dosáhly"
Muze nam autor priblizit nejake technologicke naskoky ve vyvoji konvencnich pohonu ktere s eudaly v Evropskych automobilkach? me naopak prijde ze i v tomto oboru delaji pokroky prevazne automobilky Asijske, kuprikladu Mazda z vznetovy motor na benzin. Evrospke automobilky se zasekli a vyvoj konvencnich motoru od 90 let se neda v Evrope prirovnat ani k evoluci, veskery vyvoj Evropskych automobilek se smrskl na pridavani turbodmichadel, tolik cca k technologickemu naskoku
Sand jedine co se da oznacit v Evrope za pokrok je prace Christiana von Koenigsegga na technologii freevalve, to je snad jediny pokrok ktery se na konvencnich pohonech v Evrope udal 
3) "Pokud bychom nadále stavěli na zdokonalování konvenčního pohonu či například vývoje vodíkového pohonu, byla by to asijská velmoc, kdo by musel dohánět náš náskok"
Autore, muzes nam napsat, ktera Evropska automobilka nejak vyrazne vyvyji vodikovy pohon? Ja bych rekl ze leader ve vyvoji a prosazovani vodiku je Toyota a take Hyundai, tedy v obou pripadech Asijske automobilky
O vodik se snazilo vesmes jen BMW a moc se mu s touto technologii nedarilo, i presto ze v ni utopil nekolik miliard eur 
4) "Politici si uvědomí (byť pozdě), že současné nastavení emisních limitů nedává smysl a ohrožuje miliony pracovních míst v celé Evropě."
Soucasne nastaveni emisnich limitu v Evrope je mene prisne nez jak jsou emisni limity nastavene v Cine, na hlavnich trzich USA nebo dnes i v Indii a zbtyle casti Asie. A pokud jsou ohrozeny pracovni mista v Evrope, tak proc tedy do Evropy musime tahat pracovni silu treba z Ukrainy, Rumunska a Beloruska? v Ohrozeni nejsou pracovni mista delniku, ale CEO tech firem kteri neumeji rychle reagovat na situaci ve svete, ne jen v Evrope 
PS> pokud chteji Evropske automobilky uspet, musis si hlavne vybudovat vlastni baterkarny, to je jedine na cem jsme na Asii v automobilovem prumyslu zavisli, neb hlavni dodavatele baterii pro elektromobili sidli prave v Asii, LGChemn, Fujitsu, GP, Panasonic, Sony, Sanyo 