MG5: třetí střípek v mozaice je zde

Číňané představují třetí model britské značky MG, který vzniknul pod jejich vedením.

Nabízíme vám první snímky třetího modelu znovuzrozené značky MG (Morris Garage), jejíž tradice byla obnovena čínským koncernem Shanghai Automotive Industry Corporation (SAIC). Také tento model vzniknul v britském vývojovém centru a prodávat se bude pod poznačením MG5.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový čínský kompakt s anglickým jménem: MG5

Již podle jednoduchého označení je tedy jasné, že na trhu doplní již prodávané kompakty MG3, vycházející z někdejší studie Zero, a střední sedany MG6, jež svým způsobem vynikly velmi slušným výsledkem v poslední sadě nárazových testů Euro NCAP. Zcela nový MG5 vstupuje na čínský trh v těchto dnech, v Albionu má být jeho prodej zahájen za 1,5 roku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
MG5 se má v Evropě začít prodávat za 18 měsíců

Nový MG5 je pětidveřovým hatchbackem nižší střední třídy a vyznačuje se výraznou přídí s párem prolisů kapoty setkávajících se v logu MG na masce chladiče a mimořádně protáhlými a do boků zasahujícími hlavními světlomety i mlhovkami.

MG3: nový kompakt potichu odhalen

Pro domácí trh je zatím určen výhradně zážehový čtyřválec s objemem 1,8 l a výkonem 106 koní (78 kW), přičemž pro Evropu bude motorů více. Podrobnosti zatím k dispozici nemáme, ale tyto jednotky by měly pokrývat objemové spektrum 1,0 až 1,5 l a najdeme mezi nimi i jednotky přeplňované a vznětové.

MG6: Angličan s čínským rodokmenem je zde

Evropští představitelé SAICu Dave Lindley a Tonny Kenny slibují, že MG5 dostane pro Evropu také speciálně odladěné podvozky. Mezi řádky však čteme, že osmnáctiměsíční „time-out“ využijí v Anglii především k tomu, aby MG5 uspokojil požadavky evropských zákazníků také v otázce bezpečnosti a kvality.
 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
MG3
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
MG6
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

včera | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků