Do Česka míří elektrické kombi za rozumné peníze. Ujede 400 km a má obrovský kufr

128 komentářů

jmatus
25. prosince • 23:28

400 km neujede, máte zbytečné starosti.

Jarda
10. prosince • 0:09

Čínský krám na elektřinu?? Díky nechci.

miandys
25. listopadu • 18:10

Osobně nechápu, jak je to možné. Do Číny nevyvezete auto vyrobené v Evropě. Takže proč je možné v Evropě prodávat auta vyráběná v Číně?

jenicek54
25. listopadu • 8:04

870 tisíc to u nás z toho udělají 1.5 mega nebot by neprodali předražené Škodofky a Hjůndaje

pse
27. listopadu • 14:01

zasel bych si byt tebou do lekarny pro neco co podporuje mysleni.
kdo z ceho udela 1.5 mega, jako MG, nebo Xi nebo dovozce bude zvysovat cenu aby se Skode nebo hyundai prodavala lepe auta a podporili tim konkurenci?
Ze by jenicek zamrzl v dobe kdy cenovy vestnik stanovoval ceny veskereho zbozi?

josephko
24. listopadu • 23:50

Ještě že Evropská komise dokopala evropské výrobce automobilů alespoň k nějaké aktivitě na poli elektromobilů. Jinak by jim teď zůstaly jen oči pro pláč...

wlado
11. ledna • 0:39

Kdyby nebylo jevropské komise, tak by elektročrepy nevyrábali ani číňania, ktorí sa to chystajú predávať hlupákom do jevropy.

Zlej pán
25. listopadu • 7:43

Přesně tak. Ale pořád tu na ni bude spousta dementů nadávat. Nebýt EU, dneska je automobilní průmysl v prdeli.

Jan
24. listopadu • 16:23

cp MG5, ale ten hatch MG4 vyzera celkom pekne a pouzitelne ako druhe auto (caste jazdenie na kratsie trasy). Snad sa to nebude sypat mechanicky, o elektroniku asi starost nemam

pse
24. listopadu • 23:16

ja teda starost o elektroniku mam, a ne o hardware, ale o firmware a software, v mobilu te to stve ale tady te to muze stat kejhak.
navic nesmis vozit ujgury, vyjadrovat se na tema xi, medvidek pu a i pismeno N muze byt problem. a hlavne nesmis znevazovat vedouci ulohu strany, to to pal prestava jezdit a pak uz i brzdit. jo a pokud chytis covid, zavre to vsechny dvere a nikam te to tyden nepusti.

pse
24. listopadu • 23:20

jeste jsem zapomel, za kazde poruseni dopravnich predpisu ti to sebere socialni kredit a ten ti nejdriv snizuje nabijeci vykon a pak omezuje maximalni rychlost.

Stará opuštěná Libuše
24. listopadu • 17:24

A co by se tam mělo sypat mechanického.😄😄😄😄 Ty seš zase chytrák ty vole. El vůz má rotor staro 2 ložiska a jednu hřídel + poloosy. Toď vše. Ostatní pouze elektroniky.
Ano brzdy nápravy ok beru. To jsou díly opotřebení.
Ale poměr mechanických dílů je spalovák a elektro 5000 dílů ku 10 😄😄😄Proč druhé auto? Proč na krátké vzdálenosti? 😄😄😄😄😄Vůbec nevíš co píšeš

Jan
24. listopadu • 18:18

mozno by si mohol trochu zabrzdit kovboji. Mne o mechaniku nejde z pohladu elektromotoru. Myslim, ze o tych viem daleko viac. Ide mi o mechaniku podvozku ako takeho, mechaniku a spracovanie napr tepelneho cerpadla ale samozrejme aj fakt, ci po 5 rokoch nebudem musiet smutne pozerat cez diery sposobene koroziou alebo odlupujuci sa lak. Druhe auto preto, lebo prve je obytna dodavka. Staci ako vysvetlenie?

Stará opuštěná Libuše
25. listopadu • 14:03

Komu říkáš kovboji ty špíno z prasečí prdele!
Každá věta co jsi napsal je pytel ho-ven a zvratků a tvých lží. Koho zajímá tvá dodávka ??? Strč si ji do pr seJen pro tvou představu. Můj podvozek je kompletní z lehkých hliníkových slitin vč.koponetů brz, řízení . Vozidlo má víceprvkové nápravy. Adaptabilní tlumiče.skelet karoserie (monokok) karbonová vlákna. Díly karosérie plast lehký a odolný nárazu do 15 km bez poškození laku propruží a vrátí se do původního tvaru. Celý díl střechy carbon. NIC jiného na podvozku není. Vše je zakryto utlumeno izolačním plastem.Na vozidle nemá co zreznout. Takový podvozek vozu jsi ty ještě na heveru neviděl.

PetrSP7
24. listopadu • 14:44

A taková značka to byla ..👎

Freddka
23. listopadu • 23:11

Dalsi MG, kterych uz jezdi po anglii hromada a nejsou s tim problemy. Jednoduche auto za rozumny peniz, zadny zazrak, ale taky nic podradneho, jak zde vetsina diskutujicich odmita pochopit.Tady po anglii jezdi tyhle kombiky v podstate jen EV vicemene jako Ubery po meste. Pres noc se to nejak pomalu nabije a po vecerech drandi mestem, v cem je problem.

Stará opuštěná Libuše
23. listopadu • 22:17

Tak za prvé ...
Elektrické auto mám 3 rokem a nikdy jsem nenabíjel z 10% 😄😄😄 To je takový ten hloupej klam hlupáků co pořád žijí v tom, že El. auto neustále dobíjíte z 0na 100. Hlupáci co o provozu El auta nic neví a den co den v něm nejezdí a nepoužívají ho. Stejně tak neustálé řešení a uvádění dojezdu už v nadpisu. To už je nějaká nemoc. K čemu mě je dojezd 400 Km😄 Stačí 200 po 100 nabiju 12 minut frčím dalších 100. Na běžné ježdění na práce domů to máte na týden.
2. Zrovna mě venku nabíjí od 21 hod na nízký tarif D27D. 100 km za 42Kč(zima cca 48 Kč) Nabíječku jsem připojil při 48%. Nabití budu mít 16 A přes zásuvku 380V ve 23:20. Vše mám na mobilu na apce takže vím co si vůz dělá venku. 😉👍3. MG je čistě Čínská značka. S Británií nemá nic společného. Pouze logo. Dnes už má asi 10 modelů. Např i MG4 atd4. Konečně někdo udělal krásný kombík v elektrice pro normálně vydělávající lidí. Konečně!!!! Interiér je krásný. Ne nesmyslné SUV za 3 miliony a podobně

wlado
11. ledna • 0:37

Svedok elektromobilný. Choď do piče s tým tvojim črepom, ktorý nikam nedôjde a každých 100 km musíš 15 minút stáť - pokiaľ nájdeš voľnú nabíjačku. Čím to je, že elektromobilné črepy tak silno priťahujú úplných chujov?

Moik
24. listopadu • 11:14

Dojezd 350km opravdu stačí každýmu..možná ne vždy, ale většinou a většinou drtivé většině :-)Jen bych vyměnil slovo hlupák za člověka co si to nezkusil. Pokud chceš použít slovo hlupák, pak za tu nezkušenost ještě připiš, že pouští moudra, aniž by si to opravdu vyzkoušel.

Rejpal
25. listopadu • 0:55

Tak on u spalováků ta spotřeba není také vůbec tak skvělá.
Většina benzínových aut střední třídy má nádrž na 40-50 litrů. A jelikož málokdo jezdí eko závody, ale většina spíš buď pravidelně popojíždí v koloně, nebo na to na německých dálnicích pořádně šlape, tak ta nádrž vydrží maximálně nějakých 500 km do hladového oka. Jenže s 50% pravděpodobností ti lidé vyjíždějí s méně než polovinou paliva v nádrži (na rozdíl od majitelů EV, kteří mají naopak většinou téměř plnou).A na ty, co jezdí 4 hodiny bez přestávky díky tomu, že mají zapnuté semiautonomní řízení nevěřím, jelikož tahle featura má tu vlastnost, že s ní je zapnuté i hlídání přestávek, a to dokáže být hodně otravné, když po dvou hodinách nezastavíte.

LOL
25. listopadu • 20:40

Několik poznámek:
1. semiauto řízení přece nemusí být zapnuto neustále (v husté dopravě je spíše horší)
2. v autě bývá více řidičů
3. řídit moderní auto není žádná tortura i bez asistentů (já je třeba téměř vždy vypínám)
4. Ujet 800 km s malou přestávkou na WC a občerstvení nevidím jako problém. Diesely mají stále nádrže na 70 litrů a při dálniční spotřebě cca 7,5 l/100 km to vychází stále na nějakých 900km úplně v pohodě.
5. zásadní věc je mít na dálkové cestování správný vůz - velký, rychlý, pohodlný. Z toho automaticky vypadává elektro a část benzinů.

Hulmi Ukolen
26. listopadu • 7:08

Na co potřebuji mít na podvozku sud nafty 70 litrů na 900 km😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄To je přesně to čecháčkovské uvažování. Skrblit křečkovat amzovat. Co kdyby že jo.😄😄😄😄👌
V každé díře je 5 čerpaček na co potřebujete u spalováků nádrž na 70 L , když máte po 20 km čerpačky.😄😄😄😄😄😄 Hele zamýšlí se nad tím někdy.Tvé dieslové auto by mohlo mít v klidu nádrž na 20L. Bylo by o 50 km lehčí a mělo by i nižší spotřebu. Při 5L spotřebě dojezd 400 km. Proč to automobilky nedělají? Jen marketing a business. Ovce to kupují.
Není problém dělat El auta s dojezdem 1000 i 1500 km. Návrat víc baterií. Ale proč 250 km dojezdu naprosto stačí

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LOL
26. listopadu • 16:41

Řeknu ti proč: tankovat každé 2-3 hodiny po cestě, to bych už byl jako vy, tragédi s baterkama, co musí do depa každých 200 km. Smiř se s tím, že z toho tvého autíčka na baterky nikdy nebude dálniční křižník, ale jen komínové vozidlo.

Q
25. listopadu • 7:25

Je pravda, že výrobci zmenšují nádrže. Ale které auto střední třídy má tak malou 40 litrovou nádrž? Já mám v nižší střední třídě 50 litrovou.
A co se týče dojezdu? Dám příklad. V létě jsem jel z Chorvatska, natankoval jsem tam plnou a za 7 hodin 20 minut jsem byl doma, z toho 20 minut jedna přestávka, ale bez tankování. Semiautonomní jízdu nemám. Spotřeba benzínu 5,4 l/100 km reálně (palubní počítač 5,2) , takže po 700 km jízdy převážně dálničního režimu (průměrná reálná rychlost přesně 100 km/h) stále zbývalo 200 km dojezdu, respektive cca 100 km do hladového oka.
Víte jaká je pointa? Lidé vyjíždějí s polovinou nádrže proto, že jim to většinou stačí na celý týden ježdění.

Rejpal
25. listopadu • 9:06

Zmenšují?
Škoda 120 - 37l, Felicia (1994) - 42l, Octavia (2017) - 50l - to je spise zvetsovani nadrze (i kdyz to auto se take zvetsuje a je trochu nahrane povazovat nejvetsi auto z roku 1994 za nizsi stredni tridu).Je treba si uvedomit, ze Vy jste superridic, ktery dokaze jezdit zaroven usporne, zaroven rychle a zaroven zvladate jet osm hodin s jednou malinkou prestavkou (coz byste treba na pracovni ceste uz nesmel) a dokonce ani po 700 km neuviznete nikde v kolone.
Vetsina ridicu ale takovych neni, po 2 hodinach je boli zada, kazdou chvili potrebuji curat nebo dokonce jist.
A když si vezmou na cestu takový čínský křáp, tak si na cestě z Puly do Brna (716 km) udělají tři vynucené přestávky a ta cesta jim trvá o hodinu a půl déle (https://abetterrouteplanner.com/... ).A lidé vyjíždějí s polovinou nádrže (či méně) proto, že to mají k nejbližší pumpě daleko a tankování jim zabere dost času.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Q
25. listopadu • 12:05

Ano, zmenšují. Dobrý příklad je Škoda Octavia se základní nádrží (tzn. běžné předokolky): Octavia I - 55 litrů; Octavia II - 55 litrů, Octavia III - 50 litrů, Octavia IV - 45 litrů.
Tak samozřejmě jsem jel v takovou dobu, abych se vyhnul kolonám, tzn. večer. A nejsem superřidič, jsou i takoví, co by to zvládli bez zastávky na čůrání a protáhnutí zad :-)

Ne
24. listopadu • 14:20

Stejně tak každému stačí mhd + čsad. Z 350 máš v zimě 150 reálného dojezdu k nabíječce (nepojedeš s 2% stavu). A to opravdu nestačí. Že tobě ano, to je fajn, ale nevydávej to za za platný obecný stav. A když pojedeš směr prdelovice, kde není nabíječka nebo je 15-30 kwh, tak by nestačilo ani těch 350?

Stará opuštěná Libuše
24. listopadu • 17:08

No ty seš ale pitomec1)
S 350 máš v zimě 150 ? 😄😄😄😄😄😄
Aha hmmm. Že o tom nevím
Tak já v mrazech:
Tech data mého vozu 181 k, 1300 kg váha
(uvedený výkon mám stále a pořád ne, jak u soalováku jen v nějakém bodě otáček jinak máte třeba 60 k místo 120 k)Moje spotřeba:
Léto 14 kWh/100 km
Zima 16 kWh/100 km
Nabití aku v mrazech 200 km
v létě 230 - 250 kmZdůrazňuji, že takovou spotřebu mám zcela běžne a při tzv snaze o úspornou jízdu za používání plachtění na "N" a max používání výroby tedy rekuperace dokáži prodloužit dojezd vozů i o 100 km za cestu a snížit spotřebu např. v létě i na 13 kWh/100 km a za cestu vyrobit i 15% elektřiny. Je to o šikovnosti řidiče umět využívat potenciál a šetřit peníze( i přírodu)Plachtění je režim u el vozu bez jakéhokoli (minimálního) mechanického odporu. Žádný setrvák běh motoru na volnoběh nic. Vše se odpojí. Mimo tedy ten aerodinamický a terénní. Auto opravdu přímo letí krajinou kdy jedete za 0 Kč. Stačí se to naučit a sledovat terén. Pokud vidíte v dálce nař kamion přecvaknete "D" a auto bez použití bez rekuperací a postupným zpomalováním kamion dojede.
El auto je naprosto odlišné na používání. Pro voliče SPD co umí stěží nalít benzín do hrdla to moc není.2)
Nabíječky jsou dnes po 20 km. Že zrovna ve vaší obci Zmrdovice nabíječka není neznamená, že potřebuji tam dobíjet. 😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄 Seš neskutečný vocas. Neboj , jako majitel El vozu už jsem si zvyknul na závistivý humor debílků. Jako je za tebou flek od oleje, nekopne mě to, máš nabití, dojede to někam atd. Zajímavé, že tito lidé když s vámi mluví o samotě a nepředvádí se před jiným pičusem, tak se o auto důkladně zajímají a že by do toho šli. Většinou se mě svěří, že by nevěděli ani jak to *nastartovat a kde to dobít. Nemluvím o tom, že každý se ptá jak to platím když někde dobíjí atd. Když jim řeknu že mám od Eon čip nikde nic neplatím a 1x za měsíc mě na mail pošlou fakturu, kterou mobilem zaplatím, tak každej čučí, že to takto funguje. Několikrát jsem se už i setkal s dotazem " ty a to nnabíjíš každej den nebo jak" 😄😄😄 No jo no. Jako odbornost některých závistivých zmrdů hlavně těch s nižším vzděláním co mají doma 3 Fabie a 2 staré Octavie f tédéíčku (kdyby náhodou rezervní) je opravdu na bodě opic. A to zdůrazňuji, že nemá El auto nové za 2 miliony. Mám ho za 550 tis. Tedy za cenu kdejakého spalováku

Stará opuštěná Libuše
24. listopadu • 17:17

Tvůj spalovák v zimě žere určitě o 3 litry víc tím dojede do hladového oražového oka o kolik méně na nádrž? Máš tuto informaci změřenou.
Nemluvím o tom kolik propálíš při stání všude na křižovatkách v kolonách při zahřívání atd atd. A to a že ti 10 km auto netopí a škrabeš skla, jak ocas je další věc. Já si mobilem v apce pošlu 15 minut předem úsporné topení ve vozidle a usedám do vyhřátého vozu než zmrzlých skel. Nemusím pak kus cesty v au5
tě ani topit stačí mě vyhřev sedačky. To vše jsou vychytávky El auta. To se ti může pouze zdát.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Rejpal
25. listopadu • 0:57

Proč by měl na křižovatkách něco propálit, když to auto má start-stop?

Zlej pán
24. listopadu • 15:54

Kdy už vás ty dojezdový lži přestanou bavit?

Zlej pán
24. listopadu • 8:29

Auto za skoro mega se liší přesně čím od jinejch aut za skoro mega? Aha, ničím, jen je to z Číny. To si radši koupím evropský.

pse
24. listopadu • 23:08

ty nesouhlasy me fakt bavej.
asi ma nekdo rad cinska auta, asi nejaky chinabot.
az si to koupej a dojedou na cinskou zaruku, nebo na cinskej firmware tak to takova sranda nebude.
a navic az to budou prodavat, tak budou mit stejnej provar jako na tom evropskem aute.
jo a doporucuji studium cinstiny, na evropskych forech se toho moc clovek nedozvi. pouzivaj totiz srouby s hlavou svestkoveho kvetu, bacha :D.

Hulmi Ukolen
26. listopadu • 6:50

A nejen druhovýroba. Evropské automobilky jsou plné asijských dílů. Jen se o tom nemluví!

Hulmi Ukolen
26. listopadu • 6:48

Pse
Hele ty chytráku
Možná by jsi měl vědět, že 90% dílů druhovýroby se vyrábí v Číně. Ač to číňan zabalí do krabičky např VW nebo Ferodo. Veškerý automotive se vyrábí v Asii. Tak se neboj, že na třeba značku Geely (Džily) neseženeš díly😄😄😄😄😄😄Ba naopak bude všechno a za pár krejcarů.
Co víc otázka času kdy přijdou i čínské firmy co budou nabízet levné baterie do elektrických aut. A stejně tak vzniknou firmy, které je budou levně měnit, proměřovat atd.

LOL
24. listopadu • 7:40

Tak třeba někteří jezdí dál než 50 km do práce, Libuško. :-D

Stará opuštěná Libuše
24. listopadu • 10:43

LOL:ASI jsi nepochopil o čem jsem mluvil, ale to u fanoušků Mao ce Okamuri je velice častý jev. Jen pro tvou informací ty ferdo já jezdím trasu i 500 i 1000 za den. Včetně zahraničí .
Vůz používám i na rutinní cesty do zaměstnání. To na baterku jezdím týden na jedno nabití.(pokud bych měl jezdit do 5% tak 14 dní na jedno nabití) Nikdy (ani dřív u nafťáku, který jsem kdysi měl ) jsem neujel víc , jak 200 km v tahu, abych si nezastavil neprotáhnul se nedal si kafe, přestávečku a nepromnul jsem si vejce. No a zase pokračoval dál. Teď to dělám naprosto stejně. Pouhý rozdíl je ten, že si zastavím u rychlonabíječky DC a při větrání vajec si dobíju 12 minut na čip buď u mého Eonu, PRE nebo u zlodějů z Čez. Asi tak
A to pouze pokud nespojím nabíjení s užitečným obchod oběd atd. Pouze pokud opravdu při cetě musím cíleně nabít. Což je jednou za čas.

LOL
24. listopadu • 18:09

Tak kafaře a obědisty znám, ale vejcomnouta vidím prvně. Mimochodem, dálnici, znáš? Adaptivní tempomat znáš? Asistenta pro jízdu v pruzích znáš? Tak tyhle tři věci dohromady se silným spalovákem dělají jeden zázrak: můžeš jet úplně v pohodlí třeba 600 km na jeden zátah, to jsou tak 4 hodinky jízdy, prostě nasadíš tacho 160 a fičíš Evropou.
A jedna dobrá rada na závěr: kup si pohodlnější trencle a větší kalhoty. Budeš mít možnost se rozmnožit a své unikátní (de)geny poslat do dalšího kola....

Lovec internetových zmrdů
25. listopadu • 12:23

LOLPííča, která nasadí 160 km jako přesně takovým jako ty psychotesty a papíry na roční zkoušku po 2 letém odebrání.. Jo ty tomu přesně odpovídáš, že jsi taková ta kunda silnic. A nejen silnic už podle vyjadřování. Vsadím se , že ty jsi 600 km v tahu nikdy nejel.😄😄😄😄Kafaře a obědysty? Tak těch je nejvíc u benzín pump 😄😄😄😄👌To jsou ti co jezdí těch 600 v tahu, jako ty a na každé 3 pumpě zastavují cpou se předraženýma bagetama a hnusným kafem😄😄😄😄

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LOL
25. listopadu • 13:11

A to jsem ti ty sráči neřekl, že běžně jezdím i 200 km/h, to tě z toho klepne rovnou. :-D
Na rozdíl od tebe mám nervy v pořádku, takže u mě nehrozí žádný mentální zkrat. Aby to bylo komplet, jak víš co prodávají za jídlo u pump, a dokonce víš jak to chutná? :-D

Hulmi Ukolen
26. listopadu • 6:38

LolJak to to vím ty péro od hoven? Jezdím svým elektrickým autem na myčku. A vidím ty gurmány na parkovištích co se tam stravují bordelem za 90 Kč po ujetí v tahu 600 km, jako ty 😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄.A jak vím, že stojí 90 Kč? Na pumpě mají cenovky.A jak vím, jak chutná? Jelikož jsem ji ve svém životě už měl tu čest jíst. 30 let jsem jsem si tuhle sračku na žádné z pump nekoupil. Ani předražené práškové kafe. Raději se stavím na pravé kafe v kavárně do kelímku nebo v obchodě pro čerstvé pečivo nebo na oběd.
A přestaň si honit péro!Za život jsem měl 28 spalovacích aut a světe div se jedno i používám v zaměstnání.

LOL
26. listopadu • 16:39

Chápu tě, dělat ze špatné koupě elektrokáry něco extra, to dá docela zabrat. Ale tak trochu si protiřečíš, takže to bude nejspíše tak, že to kafe z prášku piješ nejspíše ty. Já totiž kafe nepiju vůbec.
S těmi 28 auty jsi to všem nandal, je vidět, že jsi velký kluk! :-D

24. listopadu • 7:17

1) Že zrovna pro vás není dojezd důležitý neznamená, že není důležitý pro ostatní.
2) Jaké máte ztráty při nabíjení střídavým proudem? Započítáváte tyto ztráty do spotřeby auta?
4) Krása je subjektivní. Mně se to auto nelíbí kvůli vysoké "krabicové" stavbě. Ta byla v Evropě "in" před 20 lety.

Stará opuštěná Libuše
24. listopadu • 8:45

Tak zrovna argumentovat ztrátama u nabíjení to se ti fakt povedlo😄😄😄😄To už jeargument na úrovni Si Ting Okamuri.
Jen bych ti rád připomenul, že to aby spalovací auto vůbec jelo a to jen v určitých otáčkách mělo deklarovaný výkon, tak ze spotřebovaného paliva je ztráta(tepelné a tření) 62-70%. T
Účinost spalovacího motoru ze 100%je kolem 30% . Celých 70% promrháš . Nemluvím o starších šrotech, kterých jsou plné silnice.
A ty tady budeš vytahovat ztráty při nabíjení😄😄😄 Mám chytrý přenosný Wallbox Secron od české firmy. Ten zobrazuje do poslední desetiny veškeré odběry, teplotu vše.

Q
24. listopadu • 11:21

Asi jsme se nepochopili. Já jsem se vůbec nebavil o účinnosti motorů, každé dítě ví, že elektromotor je mnohem účinější než spalovací motor, nemluvě třeba o parním stroji. BTW V zimě se část odpadního tepla využije na topení, ale to není podstatné.Měl jsem na mysli jen to nabíjení, kdy většina testů v automobilových magazínech i většina uživatelů vůbec nebere v potaz, že nabíjení AC proudem má nezanedbatelné ztráty a spotřebu elektřiny a náklady počítá z toho, co jim ukáže palubní počítač auta. Vy patříte k té menšině, která to bere v potaz.

Hulmi Ukolen
25. listopadu • 8:27

Q: a dalšíelektroexperr co je našlapanej chytrostí tím, že si přečetl několik testů. Vsadím se, že v elektrickém autě jsi nikdy nejel. Raději drž h.bu

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Q
25. listopadu • 8:42

Elektrickým autem jel skoro každý, aniž o tom ví. Elektrický pohon totiž není nic výjimečného. Znám i lidi, co dělali elektromobily v 90. letech na základě Favoritu. Tak si nech ty urážky pro osobu, o které mluvíš v první osobě jednotného čísla, prosím.

Lovec internetových zmrdů
25. listopadu • 12:10

Drž hubu ty špinavá lůzo!

znalec
24. listopadu • 12:30

z testov straty pri nabijani pocita len ADAC.Inak, pre cloveka, ktory dochadza do prace napr 100 km po dialnici (a ze ich teda je pekna kopa) je to nepouzitelne.Takze fakticky EV je ok pre ludi, ktori v skutocnosti v pohode mozu jazdit MHD alebo na biku.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
afkljdadfsjklfdjkl
6. ledna • 20:27

Pokud nekdo dojizdi do prace 100km, tak je neschopny si poridit bydleni v odpovidajici lokalite. Blbost by se mela trestat a tedy tito lide by meli byt donuceni jezdit hromadnou dopravou spolu s podobnou hloupou spodinou.

Dread
24. listopadu • 10:53

Jo akorát základní rozdíl je, že u spalováku se ty ztráty započítavají do spotřeby, u EV nikoliv a podstatné je kolik za to zaplatím a to že mi něco jde do kanálu, stejně to zaplatím.

Rosťa
23. listopadu • 20:28

Nevím už komu jsem to chtěl napsat...
Výfuky na kodiaq y a karoq y svařují čínani v Česku. Takže Česká nekvalita. Dcera jim delala kontrolorku a masakr. To Dobrý...to pro karok..... : (

.
25. listopadu • 1:01

Jméno a adresa té dcery..?

Freddka
23. listopadu • 23:12

Jeste jsem neslysel, ze by mel nekdo problem s vejfukem u Karoqa… :-)

Bud
24. listopadu • 12:15

to bude tou kontrolou :-D

Tomas
23. listopadu • 20:12

Jen jedna technická, jako velké mínus vidím příliš vysokou podlahu, která vede k tomu, že dospělý vzadu má (přehnaně řečeno pro názornost) kolena u brady.. V realitě jen nejsou stehna vůbec podepřena.. Nechtěl bych v tom jezdit vzadu delší štace. Vepředu kvůli tomu člověk má pedály příliš před sebou a ne moc pod sebou. Ještě jsem v tom neseděl, ale ze všech představovaček se mi tohle vůbec nelíbilo. Jinak to vypadá fajn..

šofér
24. listopadu • 13:34

Přesná definice Octavie, tam také vzadu nohy člověk nad 180 nemá podepřené!

R
23. listopadu • 17:14

Byli jsme závislí na ropě od Ruska nebo Arabů …pak budeme a vlastně už i jsme závislí na Číňanech…co je lepší? To ku.va neumíme už v té Evropě nic?

Zlej pán
24. listopadu • 8:31

Já ti nějak nevím, ale ta Evropa furt vyrábí spoustu aut, takže, do píči, jaký Číňani?

brk77
23. listopadu • 17:21

Stačí ty auta nekupovat, rozhodnutí je zatím na nás.

Stará opuštěná Libuše
24. listopadu • 10:50

No popravdě za mě je to překrásné auto. A než živit českou pobočku německého VW a koupit si oškubanou předraženou Octavii v uchrochtaném dieselu, tak jednoznačně já Čínu
😉👍

Zlej pán
24. listopadu • 11:55

Jasně, takže prostě na pořádný auto nemáš. I tak se to dalo říci, ale chápu, že se za to stydíš.

šofér
24. listopadu • 13:32

hele, ty inteligente s IQ dlažební kostky, co tady všechny okolo urážíš, co si jako myslíš, že lidé žijí proto, aby se nechali oškubat VW jakkoli převlečenou do tuzemských šatů? Na světě jsou i jiné priority, než ta plechovka, která 80% Čechů stojí na ulici! Jednomu se líbí bydlet v baríku a mít motorku a druhý cestuje po světě. Jen ubožák si svůj sociální status udržuje amortizaci rychle podléhající krabici na kolech s prostřelenou slepicí na kapotě!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Zlej pán
24. listopadu • 15:53

Hele, ty podřadná špíno. Vcelku mi je u prdele, co si myslíš, a proč jediný, na co se všichni zmůžete, je trapný kopání do VW. Děláte tím ze sebe akorát ještě větší debily.
Kdybyste vytáhli hlavu z prdele, zjistíte, že Škoda a VW momentálně je mezi špičkou v poměru ceny, kvality a výbavy. Pak, kdybyste měli mozek a koule, přišli byste se možná i omluvit, ale o tom silně pochybuju, protože to chce víc, než být podřadný primitivové.

šofér
24. listopadu • 16:12

Prostě si přiznej, že jsi omezený hlupák, nic dalšího tvůj sociální status není schopno vylepšit, protože nic dalšího nedáš! Jen tu plechovku od VW!

Zlej pán
25. listopadu • 7:40

Hele, fakt nemůžu za to, že jsi mentální socka, která všechno vidí jen skrz ten plechovej křáp na ulici. O můj status se neboj, zmrdům jako ty se můžu jen smát.

JAC
23. listopadu • 19:53

Tak určitě vy dva ynženýři :-)
Budeme kupovat 2x dražší amoniaq, s polovinou čínských komponent.
Volové kolik je vám let 14 ?

petr r. (petrumr)
23. listopadu • 18:10

správně, tomu se říká tržní hospodářství, ale nesmí to pokazit vláda jak u neprodejných škodovek dává dotace nebo kupuje celé flotily aut.

pse
23. listopadu • 19:16

Kde dává vláda dotace na škodovky, že bych se připojil?
Neprodejné Škodovky máš zas odkud? To že si jí nekoupíš ty neznamená že je neprodejná, to znamená jen že na ní nemáš.
Ty máš zase den ....

JAC
23. listopadu • 20:04

Řekl bych, že :
Výběrka pro Policii státní organ. etc, Škoda , čili pravda
Dotované bylo svého času e-Citygo. čili pravda.
Že prodeje Škody jdou selosvětově "dole kopcom" toho je plný internet, čili pravda.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Zlej pán
24. listopadu • 8:27

Dotovaný bylo Citigo stejně jako všechny podobný elektrický auta, takže lžeš.
Výběrka pro státní orgány můžou vyhrát i jiný značky (máme VW, Fordy, Seaty, LR, Hyundaie, Toyoty). Není chyba Škody, že umí dodat požadovaný množství aut, zajistit jim servis a všechno po celý ČR, což státní správa potřebuje, když nakupuje třeba centrálně pro celou republiku.
Jsi ulhaná komančská špína.

pse
24. listopadu • 14:01

Kdo dotoval firmám Elektroauta v ČR?
Prosím o link, zajímám se o situaci na trhu ale fakt jsem nikde neviděl, že něco bylo vypsáno. Místo linku přišlo naposledy něco o tom, že se to připravuje.
O státní sféře nevím, ale privátní firmy a dotace je teda fakt novinkou.

Zlej pán
24. listopadu • 15:51

Pičo, píšu snad něco o firmách? Nepíšu, že?

pse
24. listopadu • 16:00

A o kom teda píšeš? :D

Zlej pán
25. listopadu • 7:39

Píšu o výsměchu lidem, který mají soustavnou potřebu překrucovat napsanou realitu.

pse
25. listopadu • 8:16

Jdeš na to dobře.
Výsměch sám sobě umíš na jedničku.

šofér
24. listopadu • 8:07

A když vláda kvůli Škodovce postaví cestu v Bolce, ve Vrchlabí celý okruh, to není forma dotace?

pse
24. listopadu • 13:57

Ono je to win win, protože větší firma, větší zaměstnanost, větší přijmy do rozpočtu. Je to zcela normální a netýká se to jen ŠKODA AUTO. Neplaš zase....

šofér
24. listopadu • 14:14

Ostatní firmy v ČR nepřispívají do rozpočtu a nezaměstnávaji lidi? Přitom na takové výhody nedosáhnou ani náhodou! používáte lichý argument!

pse
24. listopadu • 14:23

A které nedostávají z top 20 zaměstnavatelů.
Vždy něco (rozšiřování výroby, automatizace, silnice, všechny ty průmyslové zóny to nejsou dotace?
Má to spousta firem a je to normální.
Spíš by mě zajímalo kdo nemá, resp. koho se zastáváš kdo to nemá?

pse
23. listopadu • 20:21

Takže výběrka cinknutá? Podals trestní oznámení? Jinak jen řeči.
Těch 20 ks co prodali někdo dotoval? Pokud vím Škoda říkala že na tom prodělává a zastavila to. Jen řeči.
Prodeje škody jdou dolu o 0.4% ale zisk vyrostl o 48%. Kdyby nám šly tržby dolu o 0.4% a vzrostl zisk o 48% tak bouchám šampáňo. Maj to dobře spočítaný, pokud tohle myslíš "dole kopcom" tak asi žiješ na jiné planetě :D.

JAC
23. listopadu • 20:36

Aha, takže u Škodovky všechno OK ? :-)
Good luck a hodně spokojených km.

Mirek
23. listopadu • 20:50

Zkus se oprostit od přiblblých poznámek a vysvětli mi, když Škoda dodá auta ve větším množství za nejvýhodněji, oproti konkurenci, jak se do toho dostane dotace? To dodá auta za nejnižší cenu a stát po uzavření soutěže k tomu Škodě něco navíc nasype?

JAC
23. listopadu • 21:07

Mě je to v podstatě šumák, jestli cajti a spo. jezdí v Škoda nebo KIA či VW.
Obecně se tomu říká lobing a já jsem o státní dotaci psal jen v souvislosti s e-CityGo.
Jestli se jich prodalo 20 nebo 200 je úplně jedno. Státní dotace tam prostě byla. To že škodovka tvrdí, že to je jediný model na kterém prodělala s tím vůbec nesouvisí.

pse
23. listopadu • 21:35

link by nebyl na tu statni dotaci? kecas….
mozna si najdi co je lobbing, google ti to povi.

JAC
23. listopadu • 22:08

Ale v podstatě máš pravdu.
Dotace byly pro e-mobily obecně.
Sorry jako, nobody is perfect. Not even me :-)

Pavel F.
23. listopadu • 22:52

Jsi prostě rádio Jerevan... :-D

JAC
24. listopadu • 18:04

Nemam problém přiznat vlastní omyl. Jsi na tom stejně ?

Pavel F.
24. listopadu • 21:10

Jsem. Ale tobě to trochu déle trvá, než je obvyklé. ;-)

JAC
23. listopadu • 21:54

Ale v podstatě máš pravdu.
Dotace byly pro e-mobily obecně.
Sorry jako, nobody is perfect. Not even me :-)

pse
24. listopadu • 8:01

Žádné dotace pro firmy či fyzické osoby na elektromobily v ČR nikdy nebyly.
Not even you :-).

JAC
23. listopadu • 21:49

https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/skoda-... ... , mluvčí Škody pro výrobu, HR a životní prostředí.Na státní dotaci, podobnou jako v jiných zemích, dosáhnou v Česku jen firmy. Ministerstvo průmyslu a obchodu (MPO) vyhlásí na začátku prosince dotační výzvu na podporu elektromobilů. Podnikům chce rozdělit 50 milionů korun.Zdroj: https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/skoda-... ...

pse
24. listopadu • 8:00

Zase si vymýšlíš. Četli jsi ten článek? Tams e píše o tom že dotace se připravuje, ale nikdy nebyla spuštěna. Dotuje to dle článku ŠKODA :-).
Takže fakt jsi neměl svůj den.

JAC
23. listopadu • 21:43

My nesmíme ani naznačovat :-)

petr r. (petrumr)
23. listopadu • 20:01

Najdi si vládní dotace a k té neprodejné škodovce jménem scala, majitel si představoval lepší prodeje když vývoj stál dost eu a tak smlouva se státem a scala do každé policejní služebny.
To je jasný, že ty nedostaneš dotaci jak jsi to myslel. Já jsem koupil novou škodu , ale z důvodu laxního přístupu výrobce jsem ji prodal. Jestli budeš vlastnit škodu, taky máš nárok na komentáře ohledně škody. Včil vlastním hybridní toyotu a auto i servis na 1* nebo dává škodovka i po záruce evropskou assistenci a záruku na baterii 10let?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
pse
23. listopadu • 20:15

No vidíš, já laxního prodejce nemám :-), aktuálně mám na 3 měsíce Octavii s ETSI, což je mildhybrid, se servisem do 100kkm v ceně a zárukou 150tkm/5 let. Těším se na to až bude 2.0 ETSI, protože to už by mohlo skutečně za něco stát. 600Wh baterku neřeším ....
Co se týče Toyot, je to jiný svět, už nám zbyla ve firmě jen jedna. Slevy super, ale CVT a typický projev pohonu není to pravé ořechové. Kolega si velmi liboval po přechodu z Toyoty na Octu, zejména ovládání, matrixy, jízdní projev a spotřebu. Když jsme vybírali dodavatele aut do firmy, tak jsem byli v Toyotě taky, slevy super, pak se posadíš do Camry a zjistíš že Superb je prostě jinde. Ale někomu se to líbí a já mu to neberu.
Prostě ve zkratce, ani dotace a ani neprodejné škodovky nejsou. Nebo je někdo koupil bez soutěže?

Peter(Charouz)
24. listopadu • 20:22

To, že je něco v ceně, znamená, že už to někdo zaplatil. Prodával jsem auta dost dlouho na to, abych věděl, jak to chodí. Nic není zadarmo.

pse
24. listopadu • 22:56

ja jsem nepsal ze to bylo zadarmo nebo ano?

.
23. listopadu • 19:33

Kdyby den, celý rok.

Zlobt
23. listopadu • 13:59

"Ceny kombíku zatím nejsou v pevninské Evropě stanoveny". Já jen, že v Rakousku bude za 30.990 €.
https://www.mgmotor.eu/de-AT/model/mg5javascript... ... ('ctl04$892_1029$ctl00$btnSave','')

Pepa
24. listopadu • 13:12

To je ranec

Zlej pán
23. listopadu • 13:33

Furt to bude jen podřadná čínská sračka.

Lovec internetových zmrdů
25. listopadu • 12:06

Promluvila natržená chlupatá prdel od Honzíka Musila.

josephko
24. listopadu • 23:45

A mobil máš rovněž čínskou sračku? :-)

Zlej pán
25. listopadu • 7:37

Nejsem socka, abych si kupoval podřadný čínský křápy.

Rejpal
25. listopadu • 1:04

A kdo ne? Samsung zas tak velký podíl na trhu nemá a jediné Evropské (i když z poloviny Vietnamské Lumii se tak dlouho smáli, až to MS zabalil).

smějící se bestie 2
23. listopadu • 18:24

Co k tomu asi tak říkat ?
Stačí se podívat na evropské automobilky - kdo je vlastní částečně, celé přímo, nebo přes prostředníky !

Zlej pán
24. listopadu • 8:25

Z 80 - 90 % evropské entity. Zbytek různě po celém světě. I když část z toho mají Číňani, pořád to z nich nedělá čínský šmejdy jako je tenhle paskvil.
Ale jo, jako vždycky, je to levný, takže to bude pro část populace nejdokonalejší auto na světě.

Jan
24. listopadu • 14:28

To že jsi homosexuál to ti ještě odpustím ale že lžeš to ne!

Zlej pán
24. listopadu • 15:50

Hele, fakt se nesnaž, já s tebou nic mít nechci.

šofér
24. listopadu • 13:28

Ale dyť i ten slavný VW vlastní částečně Katarský šejk přes své fondy. tak jaképak 80-90%?? To je snad jen Renault a Stellantis.

Zlej pán
24. listopadu • 15:49

Fondy u VW mají asi 20 %, takže v čem konkrétně se mýlím? Aha, zase v ničem, jako obvykle.

ACE
23. listopadu • 14:48

takže něco pro tebe

René 21.6 cm
23. listopadu • 14:23

Ahoj, já jsem René, kdyby jsi měl zájem klidně napiš brouku.

Nasrallah Nasrath
24. listopadu • 21:11

Chybí ti tam čárka, cukrouši.

Denis 32
23. listopadu • 22:28

Chci zažít hluboký zážitek♥️

Ach jo
23. listopadu • 14:01

V rámci placeného článku obrat “původně Britská značka” je nádherný. Nejvtipnější je, že na asijské sračky (auta, elektronika, hadry,…) letí především “vlastenci”.

JAC
23. listopadu • 19:41

1. Mno tak nám pověz na jaké značky letí vlastenci , tedy ty ?
2. Na to tvé "moudro jsi přišel na základě nějakého vlastního výzkumu ?

Peter(Charouz)
23. listopadu • 19:35

Čínské sračky,jo? Tak si dobře doma všechno prohlédni a dělej čárky : Made in PRC , Made in Czech Rep., Made in Germany , Made in Japan atd.

Ach jo
24. listopadu • 12:32

Made in větsinou znamená finální kompletaci. Vlastník, který bere zisk, nejlépe placená místa, vývoj, to nemusí být v dané zemi. Tvá reakce je alibistická. Jen si podporuj soudruhy.

Zlej pán
24. listopadu • 8:30

Kdy už zmrdi jako ty pochopí, že "made in" neznamená, že to je čínský zboží? A nebo spíš líp - kdy už kurva konečně vychcípete, abyste svou blbostí nekurvili svět?

ACE
24. listopadu • 10:10

Jdi napřed, jsi král tuposti, dítě co si hraje na tvrďáka v momentě co zdědilo tatínkovu Fabku, hned rapidně poskočí průměrné IQ vzhůru.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Zlej pán
24. listopadu • 11:53

Jestli všechno, na co se zmůžeš, jsou kecy o "tatínkovo Fabce", jsi ještě větší kunda, než jsem čekal.

ACE
24. listopadu • 18:41

To je od tebe pochvala dvojcifernej. Když ty bys opravdu chválil bylo by něco špatně. Ostatně ty školáčku o technice nevíš zhola nic, tak vždycky skončíš u urážek a nadávek. Jsi prostě zbytečnej omezenej zbabělec. Copak nám ještě povíš jelimánku?

Zlej pán
25. listopadu • 7:37

Tak jako... jdeš do sebe, to se musí nechat. Ještě víc ubohosti, překvapil jsi.

JAC
23. listopadu • 19:46

Osobní zkušenost :
Potřeboval jsem nutně elektrickou řetězovku a jediná podmínka byla že nesmí být čínská. Prodavač " taková neexistuje".
Já v regále máte pilu Bosch. On kde ? Jdeme tam, on ji otočí up side down a povídá. "Máte štěstí,, ta byla vyrobena v Maďarsku " :-)

Denis
23. listopadu • 22:27

JAC
A že jsi idiot to už ti někdo řekl?

Doporučujeme

Články odjinud