Do Česka míří dostupná elektrická stylovka s dojezdem 450 km. Volkswagen může mít problém

Názory k článku

.  |  24. 11. 2022 13:22

Zlatí komunisti.

 |   |  Odpovědi (15)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
JAC  |  24. 11. 2022 13:26

Hmmm, opět MG ? Co bude až sem vtrhnou i ty ostatní čínské automobilky ?
Masakr.

 |   |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
KANKUNDEN  |  24. 11. 2022 13:48
avatar
24. 11. 2022 15:16

Nechápu proč VW bude mět problém? On vyrábí nějaký elektromobil?, že u nás nic takového nejezdí. Že by drahotou nebo kvalitou, možná bydlím v jiné části republiky než autor, ale asi bych dal přednost MG před neznámým vw.

 |   |  Odpovědi (13)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Black  |  24. 11. 2022 15:38

Stále nesmyslná cena...

 |   |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Hulmi Ukolen  |  24. 11. 2022 16:26

Na tohle konkrétní auto čekám . Záleží jaká bude jeho cena. Uvažuji o Geely GeometryC nebo MG4.
Pokud budou chtít nehoráznou sumu nezajímá mě to. 🖕🖕 Jsem ochotný do 600 tis. Víc ani korunu

 |   |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Praktické auto  |  24. 11. 2022 18:06

Zajímalo by mě kde autor přišel na to ze to je stylovka. Jestli je to jeho osobní názor tak má na autonovinare vytříbený vkus.

 |   |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Honza42  |  24. 11. 2022 21:02

Už někdo Číňanům řekl, že v Evropě bude v nejbližších minimálně 20 letech elektřina vzácná?

 |   |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Tomáš  |  24. 11. 2022 21:28

"nyní zde máme definitivní specifikace výrazného kompaktního hatchbacku"
V čem spočívá ta kompaktnost?

 |   |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Tomáš  |  24. 11. 2022 21:30

"nějaký slušný si můžete pořídit i ve formě ojetiny"
To jako vážně? Ojetý elektromobil? 🤔😄

 |   |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
josephko  |  24. 11. 2022 23:47

Mám takový blbý pocit, že Čína začíná brát evropský trh EV-ček útokem...
Zatím si nechávají tlustý cenový polštář, ale pokud by se rozhodli pro cenovou válku s evropskými výrobci...

 |   |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Dominik1978  |  25. 11. 2022 09:13

Pár nepřesností a neférovostí:

ID.3 58kWh je využitelná, MG4 64kWh je celková, využitelná je 61kWh

Pohotovostní má ID.3 o 40kg vyšší, v článku je ale celková, která je o 150kg vyšší u ID.3 - co na první pohled vypadá jako nevýhoda je ve skutečnosti výhoda - uveze víc.

Co v článku není: V ID.3 sedíte vepředu i vzadu jak člověk s celými stehny opřenými o sedák a vzadu s nárty pod přední sedačkou. To se ale MG netýká. Toto je největší slabost kombíků a obecně nízkých aut s baterkou v podlaze, týká se i Tesly3.

ID.3 má nižší spotřebu, jak MG4.
ID.3 si drží cenu a prodává se v pohodě i jako ojeté. U MG4 se uvidí - odhaduju, že čínská produkce bude něco jako korejská před 15 lety, takže v Německu poletí s cenou dolů rychlej, jak Volkswagen.

Takže ano, ID.3 má rozhodně konkurenta, ale nemusí se třepat strachy.

 |   |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Hulmi Ukolen  |  26. 11. 2022 08:29

Tak to ať si strčí do prdele. Slyšel jsem, že se číňani nebudou cenově podbízet a využívat předražených cen vozů v Evropě. Že to bude pravda tomu se mě nechtělo věřit.
Takže budu kupovat Megane E-tech přátelé.

Značka MG oficiálně vstupuje na český trh. Nabídne i elektrické kombi. Náročnější si budou moci pořídit verzi MG4 SE Long Range od 28 495 £ (819 500 Kč) s baterií o kapacitě 64 kWh (61,7 kWh netto) s rychlejším nabíjením 135 kW (10–80 % SoC za 35 minut) a dojezdem dle WLTP 452 km.11. 8. 2022
Baterie: 51 kWh (50,8 kWh využitelná kapacita)
Spotřeba: Kombinovaná: 17 kWh / 100 km, dojezd: 350 km
Konstrukce: hatchback, 4 287 × 1 836 × 1 504 mm, 1 655 kg
Výkon: 125 kW, 170 koní, točivý moment: 250 Nm

 |   |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Hulmi Ukolen  |  26. 11. 2022 08:31

Až to bude za 400 000 Kč ve veškeré výbavě, tak bych o tom přemýšlel. Ale za 800 000 Kč to ať si to ty mrdky čínské nechají!!!

 |   |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat reakce: Zasílat reakce Můj názor