MG3 Xross: kompaktní crossover z Číny

Na autosalonu v Šanghaji představila značka MG z portfolia koncernu SAIC další verzi kompaktního vozu legendární britské značky.

Čínský koncern SAIC se pokouší vrátit kdysi slavnou britskou značku MG (Morris Garage) zpět na silnice, a to včetně těch evropských. Teprve před několika dny jsme vás informovali o tom, že její sedan MG6 mile překvapil v EuroNCAP, resp. poslední sadě nárazových testů podle evropských norem, a sice ziskem plných čtyř hvězd.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Novinkou nabídky znovuzrozené značky MG se stane kompaktní crossover MG3 Xross, který vychází z vloni představeného kompaktu MG3. Oproti němu se novinka vyznačuje prakticky jen obligátními plastovými obklady spodní části dveří, blatníků a nárazníků, vše ostatní zůstalo prakticky beze změn. Pod kapotou novinky se nachází zážehový čtyřválec 1,5 VTi s výkonem 110 koní (81 kW) a točivým momentem 134 Nm kombinovaný s pětistupňovou, manuálně řazenou převodovkou. Zachován byl také pohon kol přední nápravy.

MG3: nový kompakt potichu odhalen

MG3: nový kompakt potichu odhalen

Pětimístný crossover MG3 Xross je 4 079 mm dlouhý, 1 739 mm široký a 1 528 mm vysoký, čímž je o 80 mm delší, 11 mm širší a 11 mm vyšší než výchozí pětidveřový kompakt MG3. Rozvor náprav činí v obou případech 2 520 mm, prostor pro zavazadla má v základním uspořádání objem 256 l, po sklopení zadních opěradel pak až 938 l.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Zatím nemáme informace o tom, zda se MG3 Xross objeví i na evropských trzích, ale lze předpokládat, že alespoň pro Anglii se s ním (podobně jako se stávajícím sedanem MG6) přeci jen počítá.  
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků