MG3: britsko-čínská novinka přistižena bez maskování (foto)

V Anglii kdysi populární, kompaktní Metro se zřejmě vrací v podobě nového modelu MG3, jehož několik exemplářů bylo zachyceno všímavým kolemjdoucím přímo v Číně. Značka MG, majetek čínské společnosti SAIC, vozem hodlá oslovit sílící skupinu mladých lidí ve věku od 18 do 28 let.

Sériový MG3 předznamenala elektrická a v Anglii vyvinutá studie MG Zero, jež debutovala letos v Pekingu. MG3 má být zcela novým vozem a o jeho pohon se postarají zážehové čtyřválce 1,3 a 1,5 l s výkonem 68 koní (50 kW), resp. 109 koní (80 kW). Na výběr bude z manuálních i automatických převodovek, vznětová varianta se objeví později.

V Evropě se čínská novinka s britským původem objeví na sklonku příštího roku, své označení MG3 si zřejmě zachová, neboť jméno Metro v současnosti patří automobilce BMW.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Není pochyb tom, že MG3 alias produkční MG Zero bude vypadat právě takto  Foto: China Car Times

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků