TEST MG ZS 1.5 DVVT: Konkurent Škody Karoq jen za 425 tisíc? A kde má být ten háček?

98 komentářů

Zlej pán
9. listopadu • 8:51

Takže si to shrneme - ergonomie asi tak o dvacet let pozadu (výškově stavitelnej volant, displej příliš nízko, ovládání všelijaký), design jako kříženec starý ix35 s fordem, motor bída a převodovka rovněž tak, jízdní vlastnosti stejně mdlý jako motor, infosystém padá.
Ale je to levný, tak honem, kupujte, ukažte, jak jste chytrý.
Kdyby tohle vypustila jakákoli evropská značka včetně Dacie, pisálci se přetrhnou s kritikou, ale že je to levnej sráč z Číny, tak skáčou metr dvacet nadšením. Vychcípejte, blbečci.

Max
9. listopadu • 8:03

Proti tomu autu nic nemam, i kdyz v situaci, kdy tak do peti let si pan Si asi neda pokoj a pude kam nema, coz vyvola embargo a nahradni dily asi nebudou, bych si radeji koupil dacii.
Dojemne je ale mnozstvi soudruhu kteri se zapojili do diskuse a evidentne to delaji “sluzebne”. Neslo by proste jenom prodavat auta?

Lukáš
8. listopadu • 9:16

Já jsem si ho objednal. Nemám více poněz na nový vůz. A než ojetinu co má najeto 200 000 za ty penízky radši nový.

petr r. (petrumr)
8. listopadu • 20:06

7roků záruka včetně mezinárodní assistenci.

pse
9. listopadu • 17:30

Záruka v číně :-).

Karel Karel
23. srpna • 15:28

Ne, záruka v autorizáku v ČR třeba u společnosti Kodecar, která pod sebou má i Mazdu. Ale žij dál ve své bublince, broučku.

Hulmi Ukolen
7. listopadu • 22:48

Všem doporučuji, jako vzdělávací video než zde začnete psát o tom, jak se v číně něco učí.😄😄😄
2022 Chongqing International Auto Show in China - na YouTube
https://youtu.be/mAgA9F7GgSwJen automobilka Geely za rok 2021 vyrobyla 15 000 000 ks automobilů elektrických spalovacích.

JAC
8. listopadu • 18:38

Změň si nickname. Tem tvůj je nehodný inteligenta.

Zlej pán
9. listopadu • 8:48

Čeho? :-D

JAC
9. listopadu • 10:37

Mno, asi se shodneme, že měřítkem pro srovnání ekonomické síly států je HDP.
Tak si zjisti, kdo byl v 18 století světovou jedničkou. To, že jsi jako mnozí jiní zůstal myšlením někdy v roce 1950 je tvůj problém. Garantuji, že žádná opiová válka a Hongkong "propachtovaný" na 100 let se opakovat nebude. Už ne. Na to už US mají "malé koule" a UK už vůbec žádné.
Ty si můžeš z těch tvých řečí o tom, že Číňan nic neumí a co nezkopíruje nemá, udělej prezentaci a za pár let ji můžeš pouštět v Boleslavi těm co skončí na chodníku. To jim hodně pomůže.

Zlej pán
9. listopadu • 13:16

Hele, chápu, že z tebe mluví prázdná šrajtofle, ale to není problém automobilek. Pořád se chováš jako typickej čecháček, co si myslí, že podle jeho situace se řídí svět. Ne, neřídí.
HDP o ničem nevypovídá, a osmnáctý století je tři sta let za náma. Čína nejlíp ukazuje právě na tomhle křápu, jak je zoufalá, a co jim nedáme, to nevymyslí.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JAC
9. listopadu • 13:35

Ne opět se mýlíš. Zoufalý jsi ty a ne Čína. Číňanovi je absolutně u prdele být ti vděčný co jsi mu dal. Pracuje jako mravenec na tom aby sis nakonec jeho auto musel koupit.
Vlastně nebudeš muset kupovat, ty raději budeš jezdit MHD a vlakem.

JAC
8. listopadu • 13:41

Dík za odkaz. Hodně zajímavé. Pobavil mě elektromobil "LYRIQ". Oni škodovce šlohli i to Q. :-)
Oni jsou velmi pracovití, skromní a patří jim budoucnost.

Hulmi Ukolen
7. listopadu • 22:59

Jen automobilka Geely za rok 2021 vyrobyla 15 000 000 ks automobilů elektrických spalovacích......doplnění mého textu:
rok 2021 měla Geely 2 500 000 Ks vyrobených vozů (za celý koncern Geely) a v roce 2021 oslavila 15 000 000 Ks vyrobených vozidel!!!

pse
8. listopadu • 13:38

A zdroj by nebyl?
Dle informací od geely to bylo 1.3M za rok 2021, takže jsou větší než ŠKODA, která je lehce pod 900.000.
Pokud by měla 15M aut ročně, tak je největší automobilkou na světě. A tam se střídá Toyota s VW a následuje to MB.A tenhle seznam 15M nedá :-) :
Geely Auto Group operates and manages the following brands – Geely Auto, Geometry, Lynk & Co, and PROTON. ...
Volvo Car Group. ...
ZEEKRr Intelligent Technology. ...
Lotus Group. ...
smart. ...
London Electric Vehicle Company. ...
Radar New Energy Automobile. ...
Geely New Energy Commercial Vehicle Group.Třeba ale vyrábějí angličáky a omylem to do toho započítali :-).

Rozerval Parkund
9. listopadu • 10:04

2 500 000 ks za rok 2021 vč Volvo a jejich značky.
Tím Geely překonalo hranici 15 000 000 ks za celý koncern!

pse
9. listopadu • 17:29

Jaký koncern? Co to je za informaci?

majkom
7. listopadu • 14:15

Boze to je hnus

Hulmi Ukolen
7. listopadu • 8:24

Doporučuji na YouTube videa China autoshow 2022, ať si uděláte zdraví obrázek o tom kde je dnes autoprůmysl v Číně a že jsou daleko před evropskou i japonskou produkcí.Realita

MichalZ
7. listopadu • 11:47

Nějak nechápu, v čem jsou napřed. Kopie Tesly a pak spoustu aut, kde se inspirovali značkami po celém světě má být jako něco extra? Sorry, fakt ne. Samá fejková kůže, všude displeje přes celé auto. OK, ale je rozdíl v autě jezdit jako řidič a auto opravdu řídit. Bohužel i řada evropských značek se přizpůsobila odpornému asijskému designu.

R
7. listopadu • 17:44

Jsou před Evropou s motorem, který nejede ani s prázdným autem….no s tím bych chtěl předjíždět…a naproti kamion…

Hulmi Ukolen
7. listopadu • 22:50

Ten motor je od Opelu z dob GM vlastníka. Teď jsi se ztrapnil.😄😄😄👍

Zlej pán
9. listopadu • 8:48

Taky tomu odpovídá, stejně jako všechno z Číny. Co si neukradli a neokopírovali, to sami nevymyslí. Ten motor by zasloužil turbo, ale to by ho číňánci museli umět vyvinout.

pse
7. listopadu • 17:48

Oni jsou totiž ta zem kde již včera znamená zítra :D

Lartec
6. listopadu • 23:56

Tak zvenku nuda ,ale interiér tedy extra hnus.Motor 78kW to je taky"výhra".To si fakt koupí jenom zoufalec...

Hulmi Ukolen
7. listopadu • 8:21

Motor je od GM

petr r. (petrumr)
7. listopadu • 7:32

áá pán se nechal nachytat na svoji blbost, nebo to je vymytý mozek s reklam na škodu?

pse
7. listopadu • 7:56

ze mas alergii na skodu a ze na ni nemas je vsem jasne, ale to co jsi napsal fakt nema uroven. asi ti taky schazi….

petr r. (petrumr)
7. listopadu • 13:34

a kdo se zapříčinil, že mám tu alergii? Já sem měl škodu a jsem rád, že jsem ji prodal po záruce. Ty máš na co alergii, na co máš?, všem to není jasný.

pse
7. listopadu • 17:47

Zapříčinil jsi si ji sám. Nevidím ani Škodu jako předraženou, stačí se podívat do ceníků a srovnat, a vyjde ti že se každý výrobce snaží dostat maximum a rozdíly nejsou tak velké jak se to zdá na první pohled. Vždy dostaneš jen to za co si zaplatíš.
Já nemám brýle zaostřené jen na kupní cenu vozidla, ta pro mě není rozhodující.
Pro mě je rozhodující ztráta ceny za X let provozu, kde X je mezi 1 a 3. A také je ztráta ceny odvislá na slevě kterou dostaneš při koupi, navíc jde o auta firemní, takže se na ztrátě vozidla podílí i stát tím, že přijde o část DPH z nového vozidla.
Pro fyzické osoby toto jde jen pomocí operativního leasingu, ten je u nás ale nastaven tak, že se nevyplatí snad nikomu, protože v něm zaplatíš skoro celé vozidlo. Není tu halt konkurence, ale koukni do Německa, tam to vypadá krapet jinak.
A na co jsem alergický, na kolenovrty, kteří vidí, že je něco lacinější a hned to odorují nebo si to jdou koupit. A to že tím podporují KP číny, je jim úplně jedno. Takže až budeš muset mluvit čínsky nebo tvoje děti vstupovat do strany aby jejich děti mohli jít na vysokou školu tak už bude pozdě.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
7. listopadu • 18:59

ááá tos měl napsat hned, že ty auta nekupuješ a fasuješ, máš chodit na fleet, tam jsou stejní borci co jezdí autem od rána do tmy, jsou protivní, že nemají domácí stravu a taky se snaží dostat VW koncern do pevědomí lidí jako dobrosrdečnou automobilku, která je levná.......nejsme blbi abychom ti to sežrali.

pse
7. listopadu • 22:16

ne, ja je kupuji a nefasuji. bohuzel si je musim koupit. a zrat mi to nemusis.
zase kecas, kde jsem psal neco o dobrosrdecnem vw, vzdy jde o to ze se musi vydelat na mzdy a naklady a mit primereny zisk.
nikde jsem nepsal ze jezdim od rana do vecera, nejsem uber a nejsem protivnej.
s tim ze nejsi blbej bych teda po tomto tvem poslednim prispevku nesouhlasil

Karel Karel
23. srpna • 15:27

Jsi jen běžný primitiv s primitivním názorem. Člověk s nájezdem 10k km ročně má kupovat auto za stejnou cenu jako člověk s nájezdem 50k km. Sjednotit ceny aut na jednu mez pro všechny cílové skupiny je v pořádku, ať platí randál i ten kdo by nemusel a jezdí do práce 10km... Je dobře, že je trh rozvrstvený a jen blb plive na vše, co není pro něj. Naneštěstí u náš je převaha hňupů a tím konkurenční boj uvadá.

petrvuml
7. listopadu • 16:53

To že jsi prodal sežranýho favorita po dvaceti letech a třech bouračkách neznamená "po záruce" :-D

Freddka
6. listopadu • 23:39

Mnoho lidi chce obycejne ale rozumne auto za rozumny penoz.
Tradicni automobilky na tomto poli dost selhavaji.A tak prijde novy hrac a tu diru na trhu zaplni - produkt neni dokonaly, ale splnuje to, co mnoho lidi chce.Je zbytecny do toho tahat debaty o politice a svetovem usporadani. Proste je to prirozeny proces na volnem trhu.A pro zakaznika je to jen a jen dobre, kdyz ma moznost si koupit to, co chce.A jinak kdyz vidim kolik tech MG ted jezdi treba v Anglii, tak vam rovnou rikam “drzte si klobouky”.

Zlej pán
9. listopadu • 8:43

Tenhle čínskej sráč je dobrej jen tím, že je lacinej. A to je všechno. Když před pár lety stál základní Karoq stejný prachy, snesla se na něj kritika za kdejakou pitomost, tady tomu křápu odpustí všechno. Pouze výškově stavitelnej volant? Mizernej motor s dynamikou o dvacet let pozadu? Tragický vnitřní zpracování (jo, pořád je to bídný slícování vidět), blbě fungující infosystém a další a další? A jen proto, že je to levná sockokára? Dost velkej úpadek.

Karel Karel
23. srpna • 15:22

Před lety aha... takže já půjdu pro Karoq a řeknu Zlej pán řekl, že to před lety stálo jako MG ZS dnes, za tu cenu to chci. Tohle je jen ubohá xenofobie, na telefony z Číny už jsme si zvykli, ale auto z číny fuj... No jo, když jsi chuj.

Honimir
7. listopadu • 8:52

Ale tak jo, v tom segmentu nic moc neni a drive se toho v kategorii do 0.5mio prodavalo mraky. Daca zdrazuje, Ssangyoungy jsou docela hnusny, tak je super, ze jsou tu aspon ti Cinani.Skodovce, ktera v tom segmentu mela pekne misto tlaci elektro s cenou kolem 1.5mio ... tak jako super.

pse
7. listopadu • 17:53

Promiň ale do tohoto segmentu se přece Škoda s EnyaQem přece necpe ne? To že zatím nelze vyrobit laciné BEV s rozumným výkonem je jiná věc, ale toho se taky brzy dožijeme. Nebo ho snad někdo vyrábí?

Hulmi Ukolen
7. listopadu • 3:10

MG vyrábí už asi 10 modelů. Stačí se podívat na YouTube. Do ČR valí pouze to obyčejné levné. 2 modely

petr r. (petrumr)
7. listopadu • 15:24

MG 5 bude od 10.13 v Letnanech, to bude konkurent půl octávie.

Radek
6. listopadu • 22:24

Hm, kvalita jo? Otázka je, jak dlouho to vydrží, když u nového auta občas řadíte zpátečku na dvakrát... Na druhou stranu když jsem měl nové Ducato(někdy v r. 2012) a trojka šla přes zuby, bylo mi řečeno, že si to sedne. A sedlo. Najelo to 300k bez poruchy(pak jsem změnil práci). Když jsem měl na 3 měsíce půjčenou Octavii 4, zamrzání a startování infotainmentu na několikrát bylo na denním pořádku. Když jsem měl čínský skútr Maxon, vše šlapalo dobře. Až na jednu poruchu v elektrice. Ale nejdražší ND stál asi 550Kč, takže opravy v pohodě. Akorát to byla technika asi tak 15 let za Hodnou. Co se týče kvality čínských aut, tu ukáže až čas. A myslím, že argumenty o podpoře čínského režimu jsou sice pravdivé, na druhou stranu co dnes není z Číny. Ovšem pokrok se Číňanům upřít nedá. Určitě umí vyrábět i špičkové stroje. A auto za 400k si mohou dovolit prodávat proto, že mzda dělníka v Číně je stejná, jako má dělník ve škodovce, jen to nebude za měsíc...

Hulmi Ukolen
7. listopadu • 22:46

Drahý Radku rád bych ti otevřel oči a probudil tě v tvém najivní m snu v té šedi v českého zapadákova. 😄👍
2022 Chongqing International Auto Show in China - na YouTube
https://youtu.be/mAgA9F7GgSwČína je dnes na vyšší úrovni než japonci, korejci i Evropa. Nebýt Volkswagenu, tak se v ČR dnes už nevyrábí ani ten Favorit.

petr r. (petrumr)
7. listopadu • 7:29

Přesně tak, já sem koupil mulčovač jikov s motorem rato-čínan, startuje na drc, jede jak das i na 1,5m trávě, má malou spotřebu, všichni čumí jak stejně na čínské autobusy yutong co furt jezdí a nezačoudí a nezačoudí jak jejich stejně staří od karosy.

Praktické auto
6. listopadu • 19:50

Ono by stačilo říct své důvody proč něco chci nebo nechci bez urážek a tolerovat že kdokoli může mít jiné priority. Taky by mi vadil čínský původ toho auta z politicko ekonomických důvodů a nechápu proč by na tom mělo být cokoli špatného že někdo prostě nechce další čínský produkt ke kterému má evropskou konkurenci. Naopak by se stejně tak zastánce dalo vulgárně urážet na mnoho způsobů. Ale proč to dělat pokud jim nevadí že peníze půjdou do Číny tak je to jejich záležitost. Jinak z hlediska poměru cena a užitná hodnota a zaměření techniky i cílové skupiny by to bylo zajímavé auto které má málo přímé konkurence.

JAC
6. listopadu • 20:59

Tak to jsem zvědavý, kolik lidí u nás / i jinde v Evropě/ bude řešit politicko ekonomické důvody. To ukáží prodeje a později kvalita vs poruchovost modelu. Jinak místním čínobijcům, bych vzkázal, že nabýt Číňanů tak by si mohli leda tak posílat čum karty.
Jinak jsem dělal 25 let zahraniční obchod, tak vím co si soudruzi ze západu nechávali vyrábět v Číně, nalepili si na to svoji značku a hle " západní kvalita "

.
7. listopadu • 9:53

Můj první mobil určitě nebyl čínský, ale evropský. A v té době tady žádné čínské pokud se dobře pamatuji nebyly.

Hulmi Ukolen
7. listopadu • 22:39

Ano i já měl v 90 kách první mobil Alcatel made in France pak jsem si koupil 3310 Made in Vinland a pak jihokorejskou neznámou( v ČR neznámou) značku véčko Samsung.
Pamatuji si, jak si každý utahoval "co to je za značku ty vyrábí lednice ne?" a podobné keci. V té době jsem za to TOP véčko dál 13000 Kč mělo dva barevné displaye. Umělo fotit ukládat fotky ke kontaktům atd. Tehdy to neměl nikdo. Každý si ho půjčoval a žasnul. Výroba byla tehdy byla Korea.Dnes? Všechno Čína. I Apple je made in China. Přitom by Evropa mohla být soběstačná a mít své značky. Dobře si pamatuji i na značku, která dominovala německý Siemens nebo americká Motorola.Takto to bude i v autech. Do 5 let jen čína a korea

Karel Karel
23. srpna • 15:32

Na Dacii taky každý nadával, že je to jen Rumun nevalné kvality a prosperuje dodnes. A lidi jsou spokojení a berou si dokonce další. Xenofobové nenávidí jednou Rumunsko, jednou Čínu. Ale časem stejně budou muset příjmout, že i tyto auta slouží a mají svou klientelu i u nás.

Praktické auto
7. listopadu • 9:20

Netvrdím že velká část produktu není i tak vyrobena v Číně nebo nemá čínské komponenty. Jen vidím rozdíl mezi tímto stavem (i když se mi take moc nelíbí) a mezi tím že kupuju čínske auto kde jde celá marže do Číny a upevňuje postavení v dalším odvětví kde měla evropa ještě co nabídnout. Nenutím to nikomu dalšímu. Ale také si myslím že nás nebude tak málo on automobilový nacionalismus je celkem silný i v Evropě (o kolik víc se prodá Francouzů ve FR nebo seatu ve Šp atd.) Takže už tohle bude prekazka pro Čínu. Uvidíme jak to bude na poli Ev kde se snaží více. Jinak že Evropa je také dost socialistická je fakt, ale pořád je tu oproti režimu v Číně dost velký rozdíl. někomu to vadí jinému ne. Na to má každý právo. Mě jen vadí jak se tu zas nálepku je cechacstvim atd. Nevím proč bychom museli zas razit "jeden správný nazor" zejména ve věci která je osobním rozhodnutím.

Hulmi Ukolen
7. listopadu • 3:06

Ačc si to já nikdy nechci koupit, tak jsem tvrdil, že do 5 let bude invaze čínských značek do Evropy. Můj odhad byl přesný. Do 5 let budou v žebříčcích prodejů spolu s Korejci na prvních místech.A v elektrických autech ty evropské nehorázně předražené cenově i kvalitou i výbavou zničí. Stačí se podívat na YouTube a zádat new Chinese electro car co vyrábí BYD a podobné značky.

pse
7. listopadu • 7:26

ano a pokud si cina sosne taiwan, tak na to nekoupis ani nahradni dily.
a nevim co je predrazeno, za prumerny dvoulety plat si auto koupis, takze jako za komousu. nebo platy nerostly?
a co se tyce bev, tak tam maji zatim naskok ale i na to budou mit evropske automobilky odpoved.

JAC
6. listopadu • 19:43

Ach, jo.
To jsou zase kecy čecháčků-chytráčků. Kdyby si to přečetl Číňan tak se uválí smíchy.

Hulmi Ukolen
7. listopadu • 2:56

Je veřejným tajemstvím, že číňanům nejde o image ani budování značek, ale o business a money na účtech a hlavně zaplnit Evropu. V ostatním už se jim to povedlo auta jsou to poslední.Příklad:
Čínská továrna vyrobí skopírovaný noname skútr např. podle Jindy na něj nalepí co budete chtít. Třeba ČZ
Stačí zaplatit kontejnery a odebírat.
Zde si uděláte homologaci, návod k obsluze a legislativou ČR potřebné papíry a můžete prodávat.Vizz Fejk brandy, jako Kentoya, Maxon, Motorro, kola Mountfield MTF atd atd atd atd atdA takto

pse
7. listopadu • 7:20

o co cinanum jde preci jasne rika Si. jejich system je ten nejlepsi na svete a proto ho musi prevzit cely svet. o nic jineho jim nejde, vsechno co delaji je tomu podrizeno.
takze se zacni ucit cinsky a doporucuji navazat vztah s konecnou, idealne hned pozadej o vstup do kscm.

šofér
7. listopadu • 12:11

Ale to se mýlíte, s Konečnou to nemá nic společného, spíše s Velkoněměckou říší, ta tady Číňany preferuje ve velkém. Viz minulý týden, kdy jel plešoun Scholz potřepat ruku komoušovi Si jako první. To západ tady Číně umel cestičku ne komouši. Spíše nenažrané koncerny hlavně ty německé! A že toho umí Čína využít je jen naše hlopupost a naivita. Se podívejte, jak tam donedávna válel VW a stačil jeden rok a karta se obrátila. Škodovka si tam ani neprdne a celý VW generuje v Číně velkou ztrátu. Zato se ale Čína naučila dělat auta. Jsou ti žluťásci přičinliví a vyčůraní, ne ne né! Jen Západ je stáel dost tupý, že mu to žere!

pse
7. listopadu • 17:34

Ano, taky jsem se divil kam se to Scholz vydal. Ale to kam se koncerny nacpou (třeba VAG do Sintiangu) je někdy přeshraniční.
V době kdy to tak začalo, tak to vypadalo že díky tomu obchodu se ta Čína otevře. A taky do doby než to Si převzal jsem sledoval i tam pozitivní změny. Teď už jim jde jen o to držet lať a tržit dokud to jde. Stejně si myslím že o to jednou přijdou, stejně tak jako v Russku.
Nicméně pokud sleduješ situaci v DE, tak zajisté vidíš změnu, která nastala od února. Ta navíc přináši revizi všeho, a pokud by Scholz jako kancléř nebouchl do stolu, tak by ani těch 25% Coscu neprodali. Dřív by to nebylo 25% jednoho z terminálů ale polovinu celého přístavu. Nicméně i za to to schytal od koaličních partnerů.

6. listopadu • 18:36

Čína parazitující na brandu zkrachovalé značky MG na kterou si koupili práva a vlastnictví.
Přesně tohle oni potřebují, aby Evropu zahltili. A tohle je důvod proč si to nekoupím.Ač je to jistě dobré auto a dle YouTube už dělají asi 7 modelů takže to valí ve velikém v. Vadí mě to co číňanům ne. Ty to vyrobí klidně z logem Tatra nebo ČZ. Jim je to jedno hlavně, že toho namlátí desetitisíce.

R
7. listopadu • 17:37

Souhlasím

buds
6. listopadu • 13:23

Tak těch háčků je tam už v samotné recenzi dost - nemožnost pořádného seřízení pozice za volantem, infotaiment prakticky naprd, couvací kamera naprd, jen manuální klima, nic moc motor... k tomu přičtěme řídkou síť autorizáků, možné problémy s ND a pravděpodobně ne zrovna příznivou zbytkovou cenu a rázem už ta nabídka nevypadá tak lákavě. zvláště když kolem toho půl míče se už dají najít zajímavé kousky od zavedenějších značek.
Ale když budou pokračovat v tomhle trendu, tak další generace by už mohla být opravdu zajímavá :-)

Jednabedna
6. listopadu • 18:17

Motor 1,5 a "celých" 78kW? hahahahaha, to je pro Karoq konkurence jak noha.
A s tou čínskou předpotopní výbavou .... No, jak správně píše redachtór, je to opravdu křáp. Jestli laciný křáp, to ať si každý posoudí sám.

petr r. (petrumr)
7. listopadu • 6:57

Tvůj příspěvek zavání reklamou na škodovku stejně jak je napsaný článek. Ano v základu máš čtyřválec a ten výkon vůči karoqu je o 3kW menší, ale škodovka je o 250tkč dražší a má horší výbavu. U testech škodovek je vždy tabulka kolik stojí motorizace, převodovka atd. Tady to chybí.

buds
7. listopadu • 7:27

Jenže u tý škodovky si můžu zvolit silnější motor, tady ne, to je docela zásadní rozdíl ;-)
Ale tohle vážně není konkurence pro Škodu (navíc je nesmysl to srovnávat s Karoqem, to spíš s Kamiqem), tohle má konkurenty Hyundai, Kia, SsangYong, Dacii

šofér
7. listopadu • 12:03
Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
buds
7. listopadu • 13:06

Pod pojmem "silnější motor" si normální člověk vážně nepředstaví variantu silnější o celé 4kW :-)) A těch 82kW je na auto téhle velikosti stále poměrně málo, na cesty kolem komína v nížině to asi stačí, ale výkonová rezerva pro stoupání, předjíždění, nedejbože dálnici je tam mizivá až žádná, hlavně že máš SUV, co? :D

Jezza
5. dubna • 7:45

On ma Buds v podstate pravdu. Ano, neni to vubec perfektni, ma to spoustu “ale”. A opravdu se to se skodovkou srovnavat neda. Ale ja si dnes pro tu 1.5 jedu. Potrebovali jsme nove auto s atmosferou, SUV, SUV kvuli pohodlnemu nastupovani, dite do sedacky a manzelka se v tom proste citi bezpecneji (i kdyz je to bullshit:)) Pocitam s tim, ze to bude na dalnici linejsi, vse ostatni ok (k potrebam nasi rodiny) krome te manualni klimatizace, to je nepochopitelny. Co se tyce infotainmentu, tak tam budu mit vetsinou carplay.

!
7. listopadu • 14:46

Jestli někomu nestačí na dálnici 80kw, měl by vrátit řidičák, protože vůz absolutně neovládá, výkon je naprosto v pořádku. (Jezdím se 174kw).

petrvuml
9. listopadu • 18:38

Tak proč jezdíš s více než dvojnásobným výkonem, když je 80kW podle tebe naprosto v pořádku a dostačující? :-))
On je to totiž z tvé strany pěkný kec, těch sto koníků je pro takhle těžký auto dostatečný na to, aby na té dálnici jelo maximální povolenou rychlostí, to je pravda, ale tím to také končí, v okamžiku kdy bude například najíždět na tu dálnici naložený a do kopce, tak už bude mít sakra problém dosáhnout pořádné rychlosti v připojovacím pruhu a pravděpodobně donutí ostatní auta k zpomalení nebo vyhýbání - a to už je právě ta chybějící výkonová rezerva. Stejně tak dojede kamion, ale levý pruh bude plný, takže zpomalí a v okamžiku, kdy bude pruh volný a bude chtít předjíždět, tak jeho akcelerace bude žalostná a opět bude pravděpodobně ostatní auta omezovat...

Zlej pán
9. listopadu • 8:40

Na zrychlování fakt 80 kW pro takhle velký a těžký auto nestačí. Občas se hodí mít pod pravou hnátou víc výkonu. 80 kW je dobrých tak v lehký Fabii nebo ještě s rezervou v nižší střední třídě. A to ještě těch 80 kW chci z turbem dopovanýho motoru, namísto líný atmosférický patnáctistovky.

petr r. (petrumr)
7. listopadu • 15:21

to jsou plakátovci, já jezdím po dálnici ani né na 35kW. Ti co chtějí více, tak asi jezdí pořád nad 5000ot/min.

petr r. (petrumr)
7. listopadu • 8:27

Aleéééé, u MG si taky můžeš zvolit silnější motor, i jinou převodovku a automat. Buds, drž se raději máminy sukně jak klíště když nechceš si sundat ty škodovácký brýle a chci se zeptat hyundai tucson s jakou škodou lze srovnat, když tucson je spalovák, hybrid a plug-in a škodovka neumí vyrobit hybrid nebo jsi chtěl napsat, že škoda je už mrtvá a pro její poruchovost nedá 7 let záruku?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
buds
7. listopadu • 9:03

Jo, u vyšší výbavy mi přidají ďábelské 3kW, to je panečku volba pro SUV :-)A nevím co to pořád meleš, já škodovku neobhajuju, ale ty očividně neudržíš ani myšlenku :-D Jinak u těch záruk je dobré si zjistit podmínky, ono to tak růžové není, znám to z vlastní zkušenosti, ne jen z letáčků jako ty - ostatně tvůj projev je typický pro takového toho teoretika z diskuzí, který ovšem vlastní tak maximálně dvacet let vylítanýho chrochtáka na pokraji rozpadu

Jednabedna
8. listopadu • 17:33

Tak on peťarumrů musí mlít nesmysly, bo je mentálně postiženej. Všichni to tu vědí a chápou ho.

šofér
6. listopadu • 14:10

Když už zaokrouhluješ, troubo, tak 425 resp. 435 tisíc se zaokrouhluje dolů, tedy 400 tis, nikoliv "půl míče"! A teď napiš ty SUV podobné velikosti za " půl míče" Jsem zvědavý!

buds
6. listopadu • 15:01

Tak chápu, že socka jako ty si kupuje úplný holobyt a ještě na splátky, aby se co nejvíc přeplatilo, hlavně aby sousedům ukázala, že na to má i kdyby potom měla obíhat auto bez centrálu, ale běžný člověk neposuzuje cenu dle nejnižší výbavy, ale podle nějakého rozumného středu. Člověk jako ty musí mít asi hodně v hlavě vymleto, když si v dnešní době koupí nové auto, které nemá ani takové základní věci jako automatickou klimatizaci nebo dešťový senzor, ale hlavně že tam máš velkej display, co? Sice se zasekavá, restartuje a celkově je vlastně jen k tomu, aby sis přes to připojil svůj telefon (bacha, Aligátora ti to nevezme), ale co už, mámo budeme mít tamto SUV, sousedi prasknou závistí :-))
A konkurence? Třeba Tivoli, Korando, Jogger, Duster, ...

šofér
7. listopadu • 12:03

Tivoli je o řadu níže, Korando je dražší, Duster je také dražší a Jogger není SUV ,dutohlave! To nejdražší MG s automatem a automatickou klimou je za 544 tisíc. I tak se tedy zaokrouhluje dolů, mamalse!
https://www.sauto.cz/osobni/detail/mg/zs/17831... ...
....co za ty prachy chceš více, ukaž kdo ti toho více dá, hlupáku! Patříš mezi ubohé maloměšťáky, kteří se ohánějí svým sociál statusem, a přitom mají IQ dlažební kostky! Ne nadarmo se říká, že dutý sud nejvíce duní!

buds
7. listopadu • 12:27

A proto tu duníš hlavně ty? :-)) No jo, kde chybí inteligence, tam se musí házet urážkami v každé větě :-))
Mimochodem, právě ani nejvyšší model tu automatickou klimatizaci nemá...

petr r. (petrumr)
6. listopadu • 16:05

a pán je IT technik? Proč by to aligátora nevzalo, jestli je to ten telefon s těma tlačítky, tak ho přijme. Srovnávejme to se škodovkou a nebojme se říci kolik stojí.

Radovan Kubát
6. listopadu • 22:38

Proč se Škodovkou? Tu už kupují skoro jen firmy.MG je o něco levnější než konkurence. Ne ale o tolik, abych riskoval skoro půl milionu za auto od značky se kterou tady nejsou dlouhodobé zkušenosti. Není to telefon od Xiaomi za 5 tis., který když se po skončení záruky porouchá, tak se nic nestane.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
7. listopadu • 6:47

a jsme tady, škodovka je snad bůh aut? Škodovka je jenom předražená a pochop to, že si můžeš ty MG koupit dva, podívej se na tu záruku a srovnej se škodovkou, vzpoměn si ještě před pár lety se vše srovnávalo a tobě nezajímá 7let záruky a třeba 10let assistence? Škodovka zdražuje, záruka nulová, výbava jen za příplatek a je na místě to porovnávat ať lidi vědí jak němci nás ojebávají.

Tom
7. listopadu • 10:57

Skodovka je buh jen pro Tebe. Bylo nabidnuto x variant k porovnani, jen ty chces skodovku.

petr r. (petrumr)
7. listopadu • 13:26

Já za to mohu, že škodovka zdražila za dva roky o 200tkč? Snad článek píše jasně o škodovce nebo jakým autem chceš srovnávat škodovku, které ujel vlak plný techniky a nákladů.

pse
7. listopadu • 18:03

A kdo nezdražil? Zamysli se prosím a dej sem seznam :-).
Spíš si myslím, že je chyba cutování costů, protože to pak slíznou jako ty volanty u VW, nebo pneumatické zvedání haubny Golfa a interier u ID3. Ušetří minimum a nas.... většinu zákazníků. A teda které škodovce ujel vlak plný techniky? Za mě je to i ve srovnání velmi pokročilé, to že bych designera UX občas poslal na Sibiř ale neznamená, že to stojí celkově zaprd. Naopak, je to docela zdařilé oproti konkurenci (sám nějak nevěřím, že jsem to napsal :D).

petr r. (petrumr)
7. listopadu • 18:52

nezdražil MG ZS.

pse
7. listopadu • 22:08

za posledni 3 roky :D.
jsi me fakt pobavil.
stejne tak jako mb EQS, EQE a EQS SUV.

Audis
6. listopadu • 13:43

Pane, Vy jste tak chytrý.

buds
6. listopadu • 14:43

Díky za pochvalu ;-)

6. listopadu • 13:21

a) Čína = automaticky nebrat (jsou to fízlové a dáváte vydělat cizím rasistům, kteří nás nesnáší)
b) na yt to při slalomu málem válelo sudyHlavně, že se ušetří.

Rozerval Parkund
9. listopadu • 9:23

...,Vsadím se, že máš doma čínské naprosto vše ty buzíku

m
6. listopadu • 16:15

i ty hloupý rasisto. a) Mam hodně čínských kolegu a pokud bych si měl někdy vybrat přátele ze všech různých kolegů, tak určíte budu vybírat Číňana - lidsky jsou mnohem výš než Češi!b) ano máš pravdu

pse
6. listopadu • 18:11

teda nevim, ale asi jsi s nimi nepracoval ocividne dost dlouho. taky jde o to jestli pracujes s nimi tady nebo v cine.
myslim si ze jde o to, jestli podporovat vyrobce cinske tim, ze od nich neco lacineho koupis.
koupi cehokoliv z ciny posilujes cinu a tim padem i ty komouse. a to je proste spatne. navic te ta ztrata ceny vozidla, cena nahradnich dilu a jejich dostupnost stejne jednou dostihne.
kazde cinske auto by na sobe melo mit laserem vypalene varovani: pozor, koupi a provozovanim tohoto vozu upevnujete pozici komunisticke strany ciny.
bohuzel se obavam, ze to spouste lidi za tech 250 tisic slevy presto bude stat.

Ocashontas
6. listopadu • 21:31

Tak si vezmi fixu a hned zacni tim, na cem pises ten svuj chytry prispevek. To, ze spousta dalsich veci ma na sobe napsano made in cokoliv nez cina, neznamena, ze to neni z ciny. Najit totiz u nas kvalitni subdodavatele je dost casto velky problem.

pse
7. listopadu • 7:14

a v tom s tebou souhlasim.
problem je v tom, ze nam (mysleno na zapade) zadna vlada nemuze otevrit podnikatelum uverova a dotacni stavidla tak jako v cine.
na produktech je nejdulezitejsi vyvoj, ten subvencuji zakazkami od armady, vyrobu subvencuji lacinymi pronajmy firmam, financovanim strojniho vybaveni. navic v mnoha ohledech musi vyrabet diky velikosti trhu s velkou mirou automatizace protoze proste jinak to mnozstvi nevyrobi.
a s mnozstvim prichazi i zkusenosti. nebo si myslis ze ceska firma co vyrabi 5 forem na lisovani plastu mesicne muze konkurovat cenou a rychlosti vyroby nekomu kdo jich vyrabi 500? za dobu co to vyrobi v cine tady mozna nakoupi material. a o zkusenostech asi nemusim mluvit.
ja nevidim takovy problem v subdodavkach, ale ve finalnich produktech z ciny.
a tim auta jsou.

Moik
6. listopadu • 17:25

Chování tvých kamarádů neovlivňuje ČR. Chování Si ano.

m
6. listopadu • 17:55

psal o Cine obecně, ne o Si...taky muzu napsat, ze se stydim za vsechny Cechy protoze tady vladne hloupa, neschopna petikolka. Nebo to potrebujes detailne vysvetlit?Jedine v cem mel ten hloupy rasista pravdu je bod B.

pse
6. listopadu • 18:14

mame vladu jakou jsme si zvolili, je otazka jak by se chovala vlada jina. je tezka doba. ale my narozdil od ciny si muzeme zvolit vladu jinou. oni ne a to tam tech pruseru meli fakt dost.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
m
6. listopadu • 18:20

mame tezkou dobu protoze jsem si vladu ktera zpusobuje tezkou dobu zvolili.Proc se starame o bordel u sousedu, kdyz mame neskutecne vecsi bordel u sebe?
Dalsi odporna vlastnost Cechu!

pse
7. listopadu • 6:58

u nas ve srovnani s cinou zadny bordel neni.
pokud si toto myslel vazne tak jsi bud magor nebo mas rudou knizku
jinak si to vysvetlit nelze

Doporučujeme

Články odjinud