MG Zero: symbol znovuzrození představen v Pekingu

Probíhající autosalon v Číně motivoval kdysi ryze britskou značku MG k premiéře studie pětidveřového kompaktního vozu s názvem Zero. Ta vznikla ve Velké Británii pod vedením designéra Anthonyho Williamse. Na délku měří jen čtyři metry a měla by kdysi slavné značce sportovních automobilů MG otevřít cestu zpět do společnosti velkosériové produkce.

Stylistickému jazyku, jímž promlouvá povrch karoserie, odpovídá i pojetí elektronikou nabitého interiéru, dojem sportovnosti však dokreslují snad jen rudě zbarvené prosvětlené linky, jež najdeme nejen na palubní desce a dvořních výplních, ale též na věnci volantu.

Značka MG v současnosti patří čínskému koncernu Shanghai Automotive Industry Corporation (SAIC) a podle zákulisních informací by se na místním trhu mohl koncept Zero brzy objevit pod označením Roewe 150, nebo MG2. Připomeňme, že značka Roewe vznikla ve chvíli, kdy SAIC fakticky odkoupil britský Rover, zatímco samotné jméno Rover nyní náleží indické společnosti Tata. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
MG Zero
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 2 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků