MG Zero: symbol znovuzrození představen v Pekingu

Probíhající autosalon v Číně motivoval kdysi ryze britskou značku MG k premiéře studie pětidveřového kompaktního vozu s názvem Zero. Ta vznikla ve Velké Británii pod vedením designéra Anthonyho Williamse. Na délku měří jen čtyři metry a měla by kdysi slavné značce sportovních automobilů MG otevřít cestu zpět do společnosti velkosériové produkce.

Stylistickému jazyku, jímž promlouvá povrch karoserie, odpovídá i pojetí elektronikou nabitého interiéru, dojem sportovnosti však dokreslují snad jen rudě zbarvené prosvětlené linky, jež najdeme nejen na palubní desce a dvořních výplních, ale též na věnci volantu.

Značka MG v současnosti patří čínskému koncernu Shanghai Automotive Industry Corporation (SAIC) a podle zákulisních informací by se na místním trhu mohl koncept Zero brzy objevit pod označením Roewe 150, nebo MG2. Připomeňme, že značka Roewe vznikla ve chvíli, kdy SAIC fakticky odkoupil britský Rover, zatímco samotné jméno Rover nyní náleží indické společnosti Tata. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
MG Zero
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků