MG XPower SV-R: anglická výzva pro Porsche Turbo

MG představilo na letošním ženevském autosalónu prototyp XPower, který se následně dostal do sériové výroby. Vypadá výborně, ryzí sportovní auto s výrazem dravce. Přimhouřené světlomety otiskují sebevědomí, které vyzývá ostatní na souboj. Přední spoiler, mohutné oblouky u blatníků, širší prahy a zadní přítlačné křídlo, vše má XPower k tomu, aby vypadal jako správný musclecar. Agresivní výdechy na víku od motoru a žraločí žebrování za předními koly dodává vozu dynamický lesk.

Karosérie z uhlíkových kompozitů ukrývá vysokopevnostní bezpečnostní klec, pod kapotou tiše spí pětilitrový osmiválec. Při nastartování vpustí dvaatřicet ventilů směs do motoru a ten začne temně dunět, jako vzdálená blížící se bouřka. Z klidu na 100 km/h vystřelí MG SV-R za 4,9 s a nejvyšší rychlost je 282 km/h. Od 6 000 ot. máte k dispozici sílu 283 kW (385 k) a maximální kroutící moment 510 Nm nastupuje již od 4 750 ot. Celé auto váží 1 450 kg.

V sousedním Německu se MG SV-R začíná prodávat s cenovkou 129 920 euro a v základní výbavě najdete dvě helmy s komunikátorem, CD přehrávač nebo klimatizaci. XPower je ale limitovaná edice a každý zákazník může mechanikům sdělit své požadavky, co by mělo auto obsahovat. Vše navíc je samozřejmě za příplatek.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků