IM Motors je společný podnik obřího státního koncernu SAIC Motor s technologickou společností Čan-ťiang Hi-Tech a skupinou Alibaba. Zdroj: IM Motors

IM Motors je společný podnik obřího státního koncernu SAIC Motor s technologickou společností Čan-ťiang Hi-Tech a skupinou Alibaba. | Zdroj: IM Motors

V současné době má na trhu rozměrný luxusní sedan IM L7 a dvojici středně velkých SUV LS6 a LS7 – samozřejmě s elektrickým pohonem. Zdroj: IM Motors

V současné době má na trhu rozměrný luxusní sedan IM L7 a dvojici středně velkých SUV LS6 a LS7 – samozřejmě s elektrickým pohonem. | Zdroj: IM Motors

A technika je to zajímavá – vlajkový model L7 o délce přes pět metrů využívá baterii s kapacitou 93 kWh a nabízí dvě konfigurace pohonu. Zdroj: IM Motors

A technika je to zajímavá – vlajkový model L7 o délce přes pět metrů využívá baterii s kapacitou 93 kWh a nabízí dvě konfigurace pohonu. | Zdroj: IM Motors

Zadokolka má výkon 250 kW, čtyřkolka pak 427 kW. Zdroj: IM Motors

Zadokolka má výkon 250 kW, čtyřkolka pak 427 kW. | Zdroj: IM Motors

S laděním jízdních vlastností pomáhali britští specialisté Williams Advanced Engineering, vůz může mít adaptivní odpružení i řízení všech kol. Zdroj: IM Motors

S laděním jízdních vlastností pomáhali britští specialisté Williams Advanced Engineering, vůz může mít adaptivní odpružení i řízení všech kol. | Zdroj: IM Motors

Pokročilé asistenční systémy využívají 5mm radary, Lidar, 12 kamer a stejný počet ultrazvukových senzorů – díky nim je možná autonomní jízda na dálnicích, poloautonomní ve městech a automatické parkování i vyparkování bez řidiče uvnitř. Zdroj: IM Motors

Pokročilé asistenční systémy využívají 5mm radary, Lidar, 12 kamer a stejný počet ultrazvukových senzorů – díky nim je možná autonomní jízda na dálnicích, poloautonomní ve městech a automatické parkování i vyparkování bez řidiče uvnitř. | Zdroj: IM Motors

Na autosalonu v Ženevě IM Motors chystají světovou premiéru úplné novinky – o něco menšího sedanu L6 na stánku MG, které patří rovněž pod koncern SAIC. Zdroj: IM Motors

Na autosalonu v Ženevě IM Motors chystají světovou premiéru úplné novinky – o něco menšího sedanu L6 na stánku MG, které patří rovněž pod koncern SAIC. | Zdroj: IM Motors

Vůz má zrychlit na 100 km/h za méně než tři sekundy a nabídnout dva typy baterií: klasickou li-ion s dojezdem přes 600 kilometrů a zatím ještě velmi exotickou s pevným elektrolytem a dojezdem více než 800 kilometrů dle WLTP. Zdroj: IM Motors

Vůz má zrychlit na 100 km/h za méně než tři sekundy a nabídnout dva typy baterií: klasickou li-ion s dojezdem přes 600 kilometrů a zatím ještě velmi exotickou s pevným elektrolytem a dojezdem více než 800 kilometrů dle WLTP. | Zdroj: IM Motors

Vstup na evropský trh je plánován na rok 2025. Zdroj: IM Motors

Vstup na evropský trh je plánován na rok 2025. | Zdroj: IM Motors

IM L7 Zdroj: IM Motors

IM L7 | Zdroj: IM Motors

IM L7 Zdroj: IM Motors

IM L7 | Zdroj: IM Motors

IM L7 Zdroj: IM Motors

IM L7 | Zdroj: IM Motors

V současné době má na trhu rozměrný luxusní sedan IM L7 a dvojici středně velkých SUV LS6 a LS7 – samozřejmě s elektrickým pohonem. Zdroj: IM Motors
A technika je to zajímavá – vlajkový model L7 o délce přes pět metrů využívá baterii s kapacitou 93 kWh a nabízí dvě konfigurace pohonu. Zdroj: IM Motors
Zadokolka má výkon 250 kW, čtyřkolka pak 427 kW. Zdroj: IM Motors
S laděním jízdních vlastností pomáhali britští specialisté Williams Advanced Engineering, vůz může mít adaptivní odpružení i řízení všech kol. Zdroj: IM Motors
12
Fotogalerie

MG veze do Ženevy překvapení. Luxusní sedan od jeho sesterské firmy ujede až 800 km

Zároveň se schyluje ke vstupu nové značky IM Motors na evropský trh. Konkurovat chce těm největším hráčům, svými výkony i technikou.

Pokud důkladněji nesledujete asijský trh, zřejmě jste o značce IM Motors (zkratka pro Intelligence in Motion) ještě neslyšeli. Jde o společný podnik obřího státního koncernu SAIC Motor s technologickou společností Čan-ťiang Hi-Tech a skupinou Alibaba. V současné době má na trhu rozměrný luxusní sedan IM L7 a dvojici středně velkých SUV LS6 a LS7 – samozřejmě s elektrickým pohonem. V loňském roce se objevily zprávy, že probíhají jednání s Audi o využití techniky „velké“ platformy pro vozy evropské značky, určené pro čínský trh.

A technika je to zajímavá – vlajkový model L7 (na fotografiích) o délce přes pět metrů využívá baterii s kapacitou 93 kWh a nabízí dvě konfigurace pohonu. Zadokolka má výkon 250 kW, čtyřkolka pak 427 kW. S laděním jízdních vlastností pomáhali britští specialisté Williams Advanced Engineering, vůz může mít adaptivní odpružení i řízení všech kol. Pokročilé asistenční systémy využívají 5mm radary, Lidar, 12 kamer a stejný počet ultrazvukových senzorů – díky nim je možná autonomní jízda na dálnicích, poloautonomní ve městech a automatické parkování i vyparkování bez řidiče uvnitř.

Nejde tedy o žádnou bídu, jak už brzy uvidíme v Evropě. Na autosalonu v Ženevě totiž IM Motors chystají světovou premiéru úplné novinky – o něco menšího sedanu L6 na stánku MG, které patří rovněž pod koncern SAIC. Vůz má zrychlit na 100 km/h za méně než tři sekundy a nabídnout dva typy baterií: klasickou li-ion s dojezdem přes 600 kilometrů a zatím ještě velmi exotickou s pevným elektrolytem a dojezdem více než 800 kilometrů dle WLTP. Vstup na evropský trh je plánován na rok 2025.

MG

MG je britská automobilka založená v roce 1920 Cecilem Kimberem. Byla známá předevšími svými dvousedadlovými sportovními vozy.

Výroba byla v MG ukončena v roce 1980. Následovalo několik návratů, dnes značku vlastní čínská Shanghai Automotive Industry.

MG3 • MG ZS EV

Doporučujeme

Články odjinud