MG Rover připravuje luxusní kupé

Vývoj luxusního kupé souvisí s oznámení, že britská automobilka MG Rover se s italskou firmou Qvale Automotive Group dohodla...
MG Rover připravuje luxusní kupé
Vývoj luxusního kupé souvisí s oznámení, že britská automobilka MG Rover se s italskou firmou Qvale Automotive Group dohodla na koupi přidružené společnosti sídlící v Modeně, která se zabývá výrobou sportovních automobilů značky Mangusta.

Nový vůz bude využívat podvozkovou skupinu vyvinutou firmou Qvale. Pod kapotou najde své uplatnění osmiválcový motor o objemu 4.6 litru a výkonu 380 ks, výkon bude přenášen na zadní kola, přes manuální nebo automatickou převodovku.

Jak nám řekl, Kevin Howe z MG Rover, X80 se přesně hodí na vrchol nabídky sportovní značky MG. „X80 by nám měla otevřít cestu na trhy, kde v současné době nejsme etablováni, zejména mám na mysli trh v USA, který je největším trhem pro sportovní automobily“, dodává Kevin Howe.

X80 by měla přijít na trh v roce 2002 ve verzi kupé a uvažuje se také o roadsteru.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků