No, jen aby kvuli pokracujici socializaci nebyl Rover jen predzvesti dalsich krachu automobilek.Premiove znacky (BMW, Audi, MB, Volvo, ...) jeste nejakou dobu mohou byt v klidu, protoze jejich zakaznici az tak moc nekoukaji na pomer uzitne hodnoty a ceny. Ale "ekonomicke" automobilky (VW/Skoda/Seat, PSA, Fiat, Opel, Ford, ...), jejichz zakaznici nejsou ochotni platit za znacku, ale pouze za uzitnou hodnotu, jsou jiz dnes vazne ohrozeny konkurenci z Koreje a nastup Ciny by je mohl dorazit. A nezachrani je ani centralni planovani, statni dirigismus a vznesena "lisabonska" prohlaseni. Ono v normalnim (nesocialistickem) systemu, kde funguje bez zabran "teorie komparativnich vyhod" by k tomu (presun vyroby aut z EU do Ciny) doslo asi take, ale bez negativ typu saldo zahr. obchodu ci rust nezamestnanosti, naopak asi spise s pozitivy (nahrazeni namahave, nudne a neekoligicke produkce necim zajimavejsim).
Nevim, nevim. Saab je take premiova znacka a jeji osud je nahnuty. Podle me bude zajimave sledovat, jak se chova koncern vuci jedne ze svych znacek. Nyni napr GM vs. Opel. O Ford bych se nebal (paklize ho nekdo nekoupi - nyni je to koncern), ale jak by se treba zachoval, kdyby se v pristich letech "marketingove" nedarilo Volvu? Nebo obdobne VW vs. Seat/Skoda. Problem Roveru byl take mozna nekde jinde. Minimalni uspechy na mimo UK trzich a i samotni Britove, co ho maj, nejsou z kvality nijak odvareni.
Chce se mi brecet!
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.