MG představuje konkurenta pro VW ID.3 a Cupru Born. Jeho MG4 Electric má až 150 kW a ujede 450 km

13 komentářů

JAC
5. července • 9:45

MG bude dobývat Evropu díky čínským komunistům. To jsou paradoxy :-)

Pikus
5. července • 11:03

Cinanum by aspon mohl fungovat palubni system a navigace. Horsi nez VW to byt nemuze, sanci maji.

olda
5. července • 14:32

Čínu zásadně nekupovat. Je třeba podporovat naši evropskou produkci a zaměstnance!

emkejx
6. července • 9:07

nemam problem, s nemeckym priemernym platom v pohode.

Freddka
7. července • 13:01

Staci zit v nemecku, v cem je problem?

JAC
5. července • 15:55

Proberte se Oldřichu.
Proto má VW a potažmo Škodovka fabriky v Rusku, Číně, Indii, Africe a já nevím kde ještě, aby podporovala evropskou produkci a zaměstnance ?
Evropa za posledních 20 let podělala co mohla.

pse
7. července • 8:03

Ty fabriky tam jsou z důvodu získání profitu z místního trhu, který je největší, navíc mnoho let rostl a tudíž je nejzajímavější. Nevím o tom, že by někdo z VW vozil auta z Číny do celého světa, ale třeba mě někdo opraví. Po Asii se ta auta určitě vozí.
A nevím co podělala Evropa za posledních dvacet let, ale buď si kapitáni průmyslu už na všechny investice do totalitárních států vydělali, nebo si neuvědomili, že o to, co si na sebe ještě nevydělalo mohou přijít. S Čínou to dříve nebo později skončí stejně jako s Ruskem. Komunisti neuhnou.
Prostě jsme si všichni mysleli, že tím, že jim dáme možnost vydělat, se změní jejich společnost, otevře se a třeba se i stane demokracií. Za posledních 12 let Čína čím dál tím víc ukazuje, že to byla jen teorie a Rusko dokázalo že 2014 byl jen test toho co přišlo letos.
A poslední bod, ještě se vrátím k tomu, co podělala Evropa, fakt nevím co tím myslíš. To jsme přece podělali my všichni, nechali jsme se zlákat pozlátkem laciných věcí z Číny a laciné energie/surovin z Ruska. Každý z nás si to kupoval, od tankování benzínu , nového mobilu přes oblečení až po ty fabriky co kupují kompletní věci a komponenty. Takže nekupovat abychom to nepodělali ještě víc.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Praktické auto
7. července • 13:15

Tak už sem celá auta z Číny vozí BMW a Citroen takže bych se nedivil kdyby se nepřidal brzo i VW zejména s ohledem jak na tamním trhu vyklízí pozice třeba zrovna Škoda, která už padla skoro na úplné dno. Možná nakonec bude chtít uvolněnou kapacitu využít:). Jinak souhlasím s tím že když už si někdo dá práci a vybere si raději evropský produkt tak je to jen dobře. Proč jim posílat penize i za produkty s vysokou přidanou hodnotou. Bohužel se tuzemská automobilka chová tak macešsky že plno lidí přešlo k hyundai nebo dacii. Ale pořád lepší než Čína. Chyb u evropských značek je dost, od neschopnosti při vyjednávání s koňmi o emisních normách po nasledné dieselgate a přechod na Ev. Od ústupu masových modelu, všichni nemohou dělat prémii prostě tak silný segment to není. Kdyby vše šlapalo tak skvěle tak Fiat není skoro mrtvý, opel se nezachránil z 5 min dvanáct díky Francouzům atd.

Freddka
7. července • 12:58

Ja s tim souhlasim. Ale nemam moc tad to pausalizovani “my”. Ta kolektivni vina.Ja jdu k volbam jednou za par let a to je vsechno, co s tim zmuzu.Je uplne jedno jakou stranu zvolim, stejne se bude outsourcovat do ciny atd.Ja jen ze se necitim byt spoluvinikem. A take nemyslim, ze mam nejakou realnou sanci na tom cokoliv zmenit.Takze “my” jako zapadni svet - budiz.
Ale “my” jako lidi co si tady povidame, ja tu kolektivni vinu odmitam. Nemam na to zadny vliv.

Mirek
5. července • 15:46

To je krásný proslov... Kolik lidí na tu evropskou zelenou podporu má?

pse
5. července • 10:57

No taky teda bych se pozastavil nad britsko čínská, snad čínsko čínská ne? Z britské je tam jen ta značka, firma v Evropě se jmenuje SAIC Motor Europe B.V. a sídlí v Holandsku. Vedou jí Číňani.
A až Čína vlítne na Taiwan (nebo bude podporovat Russáky), tak přeji všem kupujícím aby sehnali dostatek náhradních dílů a mohli vozy vůbec dále provozovat, protože pak ta embarga mohou začít lítat rychle.
Takže pokud chcete podporovat Čínu, dokud to jde, máte další možnost.

buds
6. července • 21:44

Až na to, že dnes asi nenajdete žádnou velkou automobilku, která by ve svém dodavatelském řetězci neměla nějaké komponenty z Činy, takže je úplně jedno co koupíte, jen u u těch evropských připlatíte na podporu věcí jako gender equality ve vedení, dalších 50 nových pohlaví a podobně :-D

pse
7. července • 7:48

Komponenty nejsou takový problém jako celek, u celku je vždy vyšší přidaná hodnota. A teda nevím jak zdejší diskutující, ale radši připlatím za Gender Quality ve vedení a 50 nových pohlaví, než na lágry Ujgurům nebo podporovat komunistickou stranu Číny. Zatímco u nás to jsou legrácky, tam je to bohužel tvrdá realita.

Doporučujeme

Články odjinud