MG bude dobývat Evropu díky čínským komunistům. To jsou paradoxy :-)
Cinanum by aspon mohl fungovat palubni system a navigace. Horsi nez VW to byt nemuze, sanci maji.
Čínu zásadně nekupovat. Je třeba podporovat naši evropskou produkci a zaměstnance!
nemam problem, s nemeckym priemernym platom v pohode.
Staci zit v nemecku, v cem je problem?
Proberte se Oldřichu. Proto má VW a potažmo Škodovka fabriky v Rusku, Číně, Indii, Africe a já nevím kde ještě, aby podporovala evropskou produkci a zaměstnance ?Evropa za posledních 20 let podělala co mohla.
Ty fabriky tam jsou z důvodu získání profitu z místního trhu, který je největší, navíc mnoho let rostl a tudíž je nejzajímavější. Nevím o tom, že by někdo z VW vozil auta z Číny do celého světa, ale třeba mě někdo opraví. Po Asii se ta auta určitě vozí.A nevím co podělala Evropa za posledních dvacet let, ale buď si kapitáni průmyslu už na všechny investice do totalitárních států vydělali, nebo si neuvědomili, že o to, co si na sebe ještě nevydělalo mohou přijít. S Čínou to dříve nebo později skončí stejně jako s Ruskem. Komunisti neuhnou.Prostě jsme si všichni mysleli, že tím, že jim dáme možnost vydělat, se změní jejich společnost, otevře se a třeba se i stane demokracií. Za posledních 12 let Čína čím dál tím víc ukazuje, že to byla jen teorie a Rusko dokázalo že 2014 byl jen test toho co přišlo letos. A poslední bod, ještě se vrátím k tomu, co podělala Evropa, fakt nevím co tím myslíš. To jsme přece podělali my všichni, nechali jsme se zlákat pozlátkem laciných věcí z Číny a laciné energie/surovin z Ruska. Každý z nás si to kupoval, od tankování benzínu , nového mobilu přes oblečení až po ty fabriky co kupují kompletní věci a komponenty. Takže nekupovat abychom to nepodělali ještě víc.
Tak už sem celá auta z Číny vozí BMW a Citroen takže bych se nedivil kdyby se nepřidal brzo i VW zejména s ohledem jak na tamním trhu vyklízí pozice třeba zrovna Škoda, která už padla skoro na úplné dno. Možná nakonec bude chtít uvolněnou kapacitu využít:). Jinak souhlasím s tím že když už si někdo dá práci a vybere si raději evropský produkt tak je to jen dobře. Proč jim posílat penize i za produkty s vysokou přidanou hodnotou. Bohužel se tuzemská automobilka chová tak macešsky že plno lidí přešlo k hyundai nebo dacii. Ale pořád lepší než Čína. Chyb u evropských značek je dost, od neschopnosti při vyjednávání s koňmi o emisních normách po nasledné dieselgate a přechod na Ev. Od ústupu masových modelu, všichni nemohou dělat prémii prostě tak silný segment to není. Kdyby vše šlapalo tak skvěle tak Fiat není skoro mrtvý, opel se nezachránil z 5 min dvanáct díky Francouzům atd.
Ja s tim souhlasim. Ale nemam moc tad to pausalizovani “my”. Ta kolektivni vina.Ja jdu k volbam jednou za par let a to je vsechno, co s tim zmuzu.Je uplne jedno jakou stranu zvolim, stejne se bude outsourcovat do ciny atd.Ja jen ze se necitim byt spoluvinikem. A take nemyslim, ze mam nejakou realnou sanci na tom cokoliv zmenit.Takze “my” jako zapadni svet - budiz.Ale “my” jako lidi co si tady povidame, ja tu kolektivni vinu odmitam. Nemam na to zadny vliv.
To je krásný proslov... Kolik lidí na tu evropskou zelenou podporu má?
No taky teda bych se pozastavil nad britsko čínská, snad čínsko čínská ne? Z britské je tam jen ta značka, firma v Evropě se jmenuje SAIC Motor Europe B.V. a sídlí v Holandsku. Vedou jí Číňani. A až Čína vlítne na Taiwan (nebo bude podporovat Russáky), tak přeji všem kupujícím aby sehnali dostatek náhradních dílů a mohli vozy vůbec dále provozovat, protože pak ta embarga mohou začít lítat rychle.Takže pokud chcete podporovat Čínu, dokud to jde, máte další možnost.
Až na to, že dnes asi nenajdete žádnou velkou automobilku, která by ve svém dodavatelském řetězci neměla nějaké komponenty z Činy, takže je úplně jedno co koupíte, jen u u těch evropských připlatíte na podporu věcí jako gender equality ve vedení, dalších 50 nových pohlaví a podobně :-D
Komponenty nejsou takový problém jako celek, u celku je vždy vyšší přidaná hodnota. A teda nevím jak zdejší diskutující, ale radši připlatím za Gender Quality ve vedení a 50 nových pohlaví, než na lágry Ujgurům nebo podporovat komunistickou stranu Číny. Zatímco u nás to jsou legrácky, tam je to bohužel tvrdá realita.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.