MG ZS EV Zdroj: MG Motor

MG ZS EV | Zdroj: MG Motor

MG ZS EV Zdroj: MG Motor

MG ZS EV | Zdroj: MG Motor

MG ZS EV Zdroj: MG Motor

MG ZS EV | Zdroj: MG Motor

MG ZS EV Zdroj: MG Motor

MG ZS EV | Zdroj: MG Motor

MG ZS EV Zdroj: MG Motor

MG ZS EV | Zdroj: MG Motor

MG ZS EV Zdroj: MG Motor

MG ZS EV | Zdroj: MG Motor

MG ZS EV Zdroj: MG Motor

MG ZS EV | Zdroj: MG Motor

MG ZS EV Zdroj: MG Motor

MG ZS EV | Zdroj: MG Motor

MG ZS EV Zdroj: MG Motor

MG ZS EV | Zdroj: MG Motor

MG ZS EV Zdroj: MG Motor

MG ZS EV | Zdroj: MG Motor

MG ZS EV Zdroj: MG Motor

MG ZS EV | Zdroj: MG Motor

MG ZS EV Zdroj: MG Motor

MG ZS EV | Zdroj: MG Motor

MG ZS EV Zdroj: MG Motor

MG ZS EV | Zdroj: MG Motor

Zatímco ostatní automobilky oklešťují nabídku a ponechávají třeba jen dvě výbavy, MG HS jich nabízí pět v kombinaci se zážehovou patnáctistovkou o objemu 1.5 litru. Zdroj: MG

Zatímco ostatní automobilky oklešťují nabídku a ponechávají třeba jen dvě výbavy, MG HS jich nabízí pět v kombinaci se zážehovou patnáctistovkou o objemu 1.5 litru. | Zdroj: MG

 Zdroj: MG

| Zdroj: MG

 Zdroj: MG

| Zdroj: MG

 Zdroj: MG

| Zdroj: MG

MG ZS EV Zdroj: MG Motor

MG ZS EV | Zdroj: MG Motor

MG ZS EV Zdroj: MG Motor

MG ZS EV | Zdroj: MG Motor

MG ZS EV Zdroj: MG Motor

MG ZS EV | Zdroj: MG Motor

MG ZS EV Zdroj: MG Motor

MG ZS EV | Zdroj: MG Motor

MG ZS EV Zdroj: MG Motor

MG ZS EV | Zdroj: MG Motor

MG ZS EV Zdroj: MG Motor

MG ZS EV | Zdroj: MG Motor

MG ZS EV Zdroj: MG Motor

MG ZS EV | Zdroj: MG Motor

MG ZS EV Zdroj: MG Motor

MG ZS EV | Zdroj: MG Motor

MG ZS EV Zdroj: MG Motor

MG ZS EV | Zdroj: MG Motor

MG ZS EV Zdroj: MG Motor

MG ZS EV | Zdroj: MG Motor

MG ZS EV Zdroj: MG Motor

MG ZS EV | Zdroj: MG Motor

MG ZS EV Zdroj: MG Motor

MG ZS EV | Zdroj: MG Motor

MG ZS EV Zdroj: MG Motor

MG ZS EV | Zdroj: MG Motor

MG ZS EV Zdroj: MG Motor

MG ZS EV | Zdroj: MG Motor

MG ZS EV Zdroj: MG Motor

MG ZS EV | Zdroj: MG Motor

MG ZS EV Zdroj: MG Motor

MG ZS EV | Zdroj: MG Motor

38
Fotogalerie

MG napřesrok omladí svou nabídku. Patentové snímky ukazují druhou generaci jeho vlajkové lodi

Facelifty, nové generace, technická i designová vylepšení – britsko-čínská značka v roce 2024 opět šlápne na plyn.

Generální ředitel obchodní jednotky Lu Jiajun se na nedávné akci vyjádřil v plánům MG v nejbližší době, informuje magazín Autocar. V první polovině příštího roku se automobilka hodlá soustředit na produkty s klasickými spalovacími motory, jimiž jsou model 5 (u nás pouze elektrický) a sedan 7. „Nevzdáme se modelů na klasická paliva. Mnoho trhů světa stále preferuje tradiční vozidla,“ uvedl Jiajun.

Druhá polovina roku pak má přinést změny v portfoliu elektrických modelů. Spekuluje se o příchodu druhé generace kombíku 5 a SUV ZS na odlišné platformě MSP, hlavní novinkou ale má být nástupce modelu Marvel R, tedy vlajkového SUV značky MG. Vůz o délce necelých 4,7 metru se již prodává na některých evropských trzích za cenu okolo 50.000 euro, čili zhruba 1,2 milionu korun. Ve své nejsilnější verzi Performance nabídne tři motory, zrychlení na 100 km/h za 4,9 sekundy, výkon 212 kW a točivý moment 665 Nm plus dojezd okolo 400 km.

Nová generace, jejíž podobu nyní již známe z patentových snímků, by měla stát na platformě MSP stejně jako aktuální model 4. Tato technika podporuje baterie o kapacitě až 150 kWh a možnost jejich rychlovýměny. „Vůz vypadá úžasně a díky ceně bude konkurenceschopný,“ uvedl Lu Jiajun. V druhé polovině roku 2024 se můžeme těšit i na velké vylepšení modelu MG 4 – snad dostane méně jankovité ovládací prvky a praktičtější středový panel.

MG

MG je britská automobilka založená v roce 1920 Cecilem Kimberem. Byla známá předevšími svými dvousedadlovými sportovními vozy.

Výroba byla v MG ukončena v roce 1980. Následovalo několik návratů, dnes značku vlastní čínská Shanghai Automotive Industry.

MG3 • MG ZS EV

Doporučujeme

Články odjinud