| MG Cyberster Zdroj: MG

| MG Cyberster | Zdroj: MG

| MG Cyberster Zdroj: MG

| MG Cyberster | Zdroj: MG

| MG Cyberster Zdroj: MG

| MG Cyberster | Zdroj: MG

| MG Cyberster Zdroj: MG

| MG Cyberster | Zdroj: MG

| MG Cyberster Zdroj: MG

| MG Cyberster | Zdroj: MG

| MG Cyberster Zdroj: MG

| MG Cyberster | Zdroj: MG

| MG Cyberster Zdroj: MG

| MG Cyberster | Zdroj: MG

| MG Cyberster Zdroj: MG

| MG Cyberster | Zdroj: MG

| MG Cyberster Zdroj: MG

| MG Cyberster | Zdroj: MG

| MG Cyberster Zdroj: MG

| MG Cyberster | Zdroj: MG

| MG Cyberster Zdroj: MG

| MG Cyberster | Zdroj: MG

| MG Cyberster Zdroj: MG

| MG Cyberster | Zdroj: MG

| MG Cyberster Zdroj: MG

| MG Cyberster | Zdroj: MG

 Zdroj: MG

| Zdroj: MG

 Zdroj: MG

| Zdroj: MG

 Zdroj: MG

| Zdroj: MG

 Zdroj: MG

| Zdroj: MG

 Zdroj: MG

| Zdroj: MG

| MG Cyberster Zdroj: MG

| MG Cyberster | Zdroj: MG

| MG Cyberster Zdroj: MG

| MG Cyberster | Zdroj: MG

| MG Cyberster Zdroj: MG

| MG Cyberster | Zdroj: MG

| MG Cyberster Zdroj: MG

| MG Cyberster | Zdroj: MG

| MG Cyberster Zdroj: MG

| MG Cyberster | Zdroj: MG

| MG Cyberster Zdroj: MG

| MG Cyberster | Zdroj: MG

| MG Cyberster Zdroj: MG
| MG Cyberster Zdroj: MG
| MG Cyberster Zdroj: MG
| MG Cyberster Zdroj: MG
24
Fotogalerie

Elektrický roadster MG Cyberster má české ceny. Základ i vrchol jsou překvapivě dostupné

I čeští zákazníci si konečně mohou bzučet s větrem ve vlasech. Stylovka bez střechy nabídne dvě verze a velmi rozumné ceny.

Roadster od britské-čínského MG má oficiální ceník pro český trh. Na něj vstupuje ve dvou verzích, základní provedení Trophy má pohon zadních kol, výkon 250 kW a točivý moment 475 Nm, na 100 km/h zrychlí za rovných pět sekund a jede až 195 km/h. Vyšší specifikace GT nabídne pohon všech kol skrze dva elektromotory o výkonu 375 kW a s točivým momentem 725 Nm, stovku zdolá za 3,2 sekundy a zvládá až 200 km/h. Oba modely mají baterii o využitelné kapacitě 74,4 kWh, zadokolka dle WLTP ujede až 507 kilometrů při spotřebě 16,7 kWh/100 km, čtyřkolka 443 km se spotřebou 19,1 kWh.

Z hlediska výbavy se verze Trophy a GT liší jen v detailech – Cyberster s pohonem všech kol má 20palcová kola místo 19palcových a čalounění sedadel Dinamica místo kombinace látky a kůže, za kterou si u zadokolky můžete připlatit 40.000 Kč. Oběma nechybí například vyhřívaný volant i sedadla, přední i zadní senzory, dvouzónová klimatizace, trojice obrazovek před řidičem plus jedna další k ovládání funkcí, brzdový systém Brembo, full LED světlomety, navigace nebo WiFi hotspot.

Připlácet můžete 15.000 Kč za červenou střechu (standardem je černá), 25.000 Kč za červeno-černé čalounění interiéru, již zmíněných 40.000 Kč za čalounění Dinamica u modelu s pohonem zadních kol, 6.990 Kč za nabíjecí kabel do 230V zásuvky a 25.000 Kč za metalický lak v šedé, zelené, žluté, stříbrné nebo červené – základní barvou je béžová. Cyberster Trophy stojí 1.639.000 Kč, čtyřkolka GT pak 1.759.000 Kč.

Technické údaje a ceník MG Cyberster
Verze Trophy GT
Motor Synchronní s permanentním magnetem  Synchronní s permanentním magnetem 
Výkon [kW/min] 250/6000 150/7000 + 250/6000
Systémový výkon [kW] - 375
Točivý moment [Nm/min]  475/1000-3000 250/1000-5000 + 475/1000-3000
Systémový točivý moment [Nm] - 725
Max. rychlost [km/h] 195 200
Zrychlení 0-50 km/h [s] 2,4 1,5
Zrychlení 0-100 km/h [s] 5 3,2
Kapacita akumulátoru [kWh] 77 (74,4 využitelná) 77 (74,4 využitelná)
Normovaná spotřeba [kWh/100 km] 16,7 19,1
Maximální dojezd [km] 507 443
Maximální dobíjecí výkon AC/DC [kW] 11/144 11/144
Poháněná kola zadní všechna
Vnější rozměry [mm] 4535 x 1913 x 1329 4535 x 1913 x 1329
Rozvor [mm] 2690 2690
Světlá výška [mm] 115 115
Zavazadlový prostor [l] 249 (200 se složenou střechou) 249 (200 se složenou střechou)
Pohotovostní/užitečná hmotnost [kg] 1885/225 1985/225
Trophy [Kč] 1.639.000 -
GT [Kč] - 1.759.000

MG

MG je britská automobilka založená v roce 1924 Cecilem Kimberem. Byla známá předevšími svými dvousedadlovými sportovními vozy.

Výroba byla v MG ukončena v roce 1980. Následovalo několik návratů, dnes značku vlastní čínský státní výrobce SAIC Motor.

MG3 • MG ZS EV

Doporučujeme

Články odjinud