I čeští zákazníci si konečně mohou bzučet s větrem ve vlasech. Stylovka bez střechy nabídne dvě verze a velmi rozumné ceny.
Roadster od britské-čínského MG má oficiální ceník pro český trh. Na něj vstupuje ve dvou verzích, základní provedení Trophy má pohon zadních kol, výkon 250 kW a točivý moment 475 Nm, na 100 km/h zrychlí za rovných pět sekund a jede až 195 km/h. Vyšší specifikace GT nabídne pohon všech kol skrze dva elektromotory o výkonu 375 kW a s točivým momentem 725 Nm, stovku zdolá za 3,2 sekundy a zvládá až 200 km/h. Oba modely mají baterii o využitelné kapacitě 74,4 kWh, zadokolka dle WLTP ujede až 507 kilometrů při spotřebě 16,7 kWh/100 km, čtyřkolka 443 km se spotřebou 19,1 kWh.
Z hlediska výbavy se verze Trophy a GT liší jen v detailech – Cyberster s pohonem všech kol má 20palcová kola místo 19palcových a čalounění sedadel Dinamica místo kombinace látky a kůže, za kterou si u zadokolky můžete připlatit 40.000 Kč. Oběma nechybí například vyhřívaný volant i sedadla, přední i zadní senzory, dvouzónová klimatizace, trojice obrazovek před řidičem plus jedna další k ovládání funkcí, brzdový systém Brembo, full LED světlomety, navigace nebo WiFi hotspot.
Připlácet můžete 15.000 Kč za červenou střechu (standardem je černá), 25.000 Kč za červeno-černé čalounění interiéru, již zmíněných 40.000 Kč za čalounění Dinamica u modelu s pohonem zadních kol, 6.990 Kč za nabíjecí kabel do 230V zásuvky a 25.000 Kč za metalický lak v šedé, zelené, žluté, stříbrné nebo červené – základní barvou je béžová. Cyberster Trophy stojí 1.639.000 Kč, čtyřkolka GT pak 1.759.000 Kč.
Technické údaje a ceník MG Cyberster |
Verze |
Trophy |
GT |
Motor |
Synchronní s permanentním magnetem |
Synchronní s permanentním magnetem |
Výkon [kW/min] |
250/6000 |
150/7000 + 250/6000 |
Systémový výkon [kW] |
- |
375 |
Točivý moment [Nm/min] |
475/1000-3000 |
250/1000-5000 + 475/1000-3000 |
Systémový točivý moment [Nm] |
- |
725 |
Max. rychlost [km/h] |
195 |
200 |
Zrychlení 0-50 km/h [s] |
2,4 |
1,5 |
Zrychlení 0-100 km/h [s] |
5 |
3,2 |
Kapacita akumulátoru [kWh] |
77 (74,4 využitelná) |
77 (74,4 využitelná) |
Normovaná spotřeba [kWh/100 km] |
16,7 |
19,1 |
Maximální dojezd [km] |
507 |
443 |
Maximální dobíjecí výkon AC/DC [kW] |
11/144 |
11/144 |
Poháněná kola |
zadní |
všechna |
Vnější rozměry [mm] |
4535 x 1913 x 1329 |
4535 x 1913 x 1329 |
Rozvor [mm] |
2690 |
2690 |
Světlá výška [mm] |
115 |
115 |
Zavazadlový prostor [l] |
249 (200 se složenou střechou) |
249 (200 se složenou střechou) |
Pohotovostní/užitečná hmotnost [kg] |
1885/225 |
1985/225 |
Trophy [Kč] |
1.639.000 |
- |
GT [Kč] |
- |
1.759.000 |
MG je britská automobilka založená v roce 1924 Cecilem Kimberem. Byla známá předevšími svými dvousedadlovými sportovními vozy.
Výroba byla v MG ukončena v roce 1980. Následovalo několik návratů, dnes značku vlastní čínský státní výrobce SAIC Motor.
MG3 • MG ZS EV