| MG Cyberster Zdroj: MG

| MG Cyberster | Zdroj: MG

| MG Cyberster Zdroj: MG

| MG Cyberster | Zdroj: MG

| MG Cyberster Zdroj: MG

| MG Cyberster | Zdroj: MG

| MG Cyberster Zdroj: MG

| MG Cyberster | Zdroj: MG

| MG Cyberster Zdroj: MG

| MG Cyberster | Zdroj: MG

| MG Cyberster Zdroj: MG

| MG Cyberster | Zdroj: MG

| MG Cyberster Zdroj: MG

| MG Cyberster | Zdroj: MG

| MG Cyberster Zdroj: MG

| MG Cyberster | Zdroj: MG

| MG Cyberster Zdroj: MG

| MG Cyberster | Zdroj: MG

| MG Cyberster Zdroj: MG

| MG Cyberster | Zdroj: MG

| MG Cyberster Zdroj: MG

| MG Cyberster | Zdroj: MG

| MG Cyberster Zdroj: MG

| MG Cyberster | Zdroj: MG

| MG Cyberster Zdroj: MG

| MG Cyberster | Zdroj: MG

| MG Cyberster Zdroj: MG

| MG Cyberster | Zdroj: MG

| MG Cyberster Zdroj: MG

| MG Cyberster | Zdroj: MG

| MG Cyberster Zdroj: MG

| MG Cyberster | Zdroj: MG

| MG Cyberster Zdroj: MG

| MG Cyberster | Zdroj: MG

| MG Cyberster Zdroj: MG

| MG Cyberster | Zdroj: MG

| MG Cyberster Zdroj: MG

| MG Cyberster | Zdroj: MG

| MG Cyberster Zdroj: MG
| MG Cyberster Zdroj: MG
| MG Cyberster Zdroj: MG
| MG Cyberster Zdroj: MG
19
Fotogalerie

MG Cyberster má první ceny! Za 1,7 milionu nabízí 340 koní a pohon zadních kol

Zvolíte vyšší výkon, nebo raději delší dojezd? Cenový rozdíl mezi zadokolkou a čtyřkolkou totiž není natolik zásadní.

Sporťák MG Cyberster už během loňské premiéry potvrdil, že po zahájení prodejů v Číně zamíří také na evropské trhy. Nabídku atraktivního elektrického roadsteru posléze oznámilo i české zastoupení značky. Na uvedení do prodeje u nás však stále ještě čekáme. První představu o cenovkách tak nyní poskytuje alespoň slovenský trh, kde už Cyberster odhalil svůj ceník.

Do prodeje na slovenském trhu míří roadster ve dvou dříve oznámených specifikacích. Single Motor Trophy s jedním elektromotorem vzadu o výkonu 250 kW (340 koní) začíná s cenou 65.000 eur (cca 1,66 milionu korun). Dvoumotorová verze Dual Motor GT s pohonem všech kol a systémovým výkonem 375 kW (510 koní) posunuje cenovku na minimálně 70.000 eur (cca 1,76 milionu korun).

Baterii mají obě varianty o kapacitě 77 kWh. Zadokolka nabídne dojezd na jedno nabití až 507 km, čtyřkolka pak 443 km. Nabíjení je možné u DC stanic výkonem až 144 kW, což představuje obnovení kapacity baterie z 10 na 80 % za zhruba 38 minut. Dynamiku v přímce má Cyberster i přes hmotnost okolo 1,9 tuny dle očekávaní působivou, nejsilnější verze akceleruje na stovku za 3,2 sekundy. Maximální rychlost je limitována na 195 km/h.

Slabší verze Cybersteru jezdí na 19palcových kolech, silnější na 20palcových a přidává taky sportovní sedačky. Jinak nabídne roadster digitální přístrojový panel se třemi displeji, audiosystém Bose s osmi reproduktory a základní béžový lak karoserie. Styling je tedy u MG otázkou příplatků, kdy červená plátěná střecha vyjde na 500 eur (cca 12.600 Kč) a dvoubarevný interiér nebo další odstíny metalických laků přijdou na 750 eur (cca 18.900 Kč).

MG

MG je britská automobilka založená v roce 1924 Cecilem Kimberem. Byla známá předevšími svými dvousedadlovými sportovními vozy.

Výroba byla v MG ukončena v roce 1980. Následovalo několik návratů, dnes značku vlastní čínský státní výrobce SAIC Motor.

MG3 • MG ZS EV

Doporučujeme

Články odjinud