Mezinárodní web Škoda Auto v novém

Při příležitosti zahájení letošního mezinárodního autosalonu ve švýcarské Ženevě představila automobilka Škoda na adrese www.skoda-auto.com také novou podobu mezinárodní internetové prezentace. Nový moderní design i obsah nahradil prezentaci, která byla zájemcům o značku Škoda v zahraničí k dispozici již více než tři roky. Nové stránky budou moci využívat i importéři vozů Škoda ve světě.

Prezentace, při jejíž tvorbě byl poprvé použit publikační systém Content Management Server (CMS), je prozatím rozdělena do pěti základních částí (sekcí): company (informace o společnosti), showroom (prezentace modelových řad Superb, Octavia a Fabia, příslušenství, náhradních dílů, prodejní sítě a Zákaznického centra), sponzoring (podpora sportu, kulturních a charitativních projektů), historie (historie vývoje automobilky, Škoda Auto Muzeum) a motorsport (aktuality z dění v týmu, zpravodajství ze soutěží MS, fotogalerie a kalendář světových rallye pro letošní rok). Horkou novinkou je část věnovaná soutěžní Fabii WRC, která byla poprvé představena na letošním autosalonu v Ženevě.

Podle slov vedoucího útvaru podnikové komunikace Škoda Auto Vladimíra Šulce je nová mezinárodní internetová prezentace základem pro budoucí jednotnou internetovou komunikační platformu automobilky a importérů jejích vozů ve světě. „Věřím, že v blízké budoucnosti budou mít prezentace našich importérů nejenom stejně kvalitní obsah jako naše firemní stránky, ale především stejně poutavou tvář a image, pomocí nichž osloví co nejvíce zákazníků v zemích, kde naše automobily prodáváme,“ dodává Vladimír Šulc.

Vedoucí Škoda Auto Internet Teamu Milan Dědek k tomu říká: „Zkušenosti, které jsme získali při přípravě nové mezinárodní prezentace pomocí CMS s využitím dalších nových systémů programování a projektové metodiky, jsou pro nás velmi cenné. Zcela určitě na nich budeme stavět i při realizaci dalších projektů, které připravujeme. Ještě letos by to měla být například nová podoba zákaznicky velmi úspěšné aplikace,  Auto na přání.“

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků