Mezinárodní web Škoda Auto v novém

Mezinárodní web Škoda Auto v novém

Při příležitosti zahájení letošního mezinárodního autosalonu ve švýcarské Ženevě představila automobilka Škoda na adrese www.skoda-auto.com také novou podobu mezinárodní internetové prezentace. Nový moderní design i obsah nahradil prezentaci, která byla zájemcům o značku Škoda v zahraničí k dispozici již více než tři roky. Nové stránky budou moci využívat i importéři vozů Škoda ve světě.

Prezentace, při jejíž tvorbě byl poprvé použit publikační systém Content Management Server (CMS), je prozatím rozdělena do pěti základních částí (sekcí): company (informace o společnosti), showroom (prezentace modelových řad Superb, Octavia a Fabia, příslušenství, náhradních dílů, prodejní sítě a Zákaznického centra), sponzoring (podpora sportu, kulturních a charitativních projektů), historie (historie vývoje automobilky, Škoda Auto Muzeum) a motorsport (aktuality z dění v týmu, zpravodajství ze soutěží MS, fotogalerie a kalendář světových rallye pro letošní rok). Horkou novinkou je část věnovaná soutěžní Fabii WRC, která byla poprvé představena na letošním autosalonu v Ženevě.

Podle slov vedoucího útvaru podnikové komunikace Škoda Auto Vladimíra Šulce je nová mezinárodní internetová prezentace základem pro budoucí jednotnou internetovou komunikační platformu automobilky a importérů jejích vozů ve světě. „Věřím, že v blízké budoucnosti budou mít prezentace našich importérů nejenom stejně kvalitní obsah jako naše firemní stránky, ale především stejně poutavou tvář a image, pomocí nichž osloví co nejvíce zákazníků v zemích, kde naše automobily prodáváme,“ dodává Vladimír Šulc.

Vedoucí Škoda Auto Internet Teamu Milan Dědek k tomu říká: „Zkušenosti, které jsme získali při přípravě nové mezinárodní prezentace pomocí CMS s využitím dalších nových systémů programování a projektové metodiky, jsou pro nás velmi cenné. Zcela určitě na nich budeme stavět i při realizaci dalších projektů, které připravujeme. Ještě letos by to měla být například nová podoba zákaznicky velmi úspěšné aplikace,  Auto na přání.“

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 252 737 km
Cena: 102 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2007
Stav: 249 235 km
Cena: 150 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2010
Stav: 136 095 km
Cena: 274 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

včera | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků