Městské centrum SAABu

V Berlíně bylo otevřeno městské centrum Saabu (Saab City Centre) - první z jedenácti městských center, jejichž vybudování plánuje Saab v Německu. V srdci Berlína, v domě č.100 na třídě Kurfürstendamm, je na ploše 200 m2 prezentován přístup Saabu k automobilovému designu a inovaci.<
Městské centrum SAABu
V Berlíně bylo otevřeno městské centrum Saabu (Saab City Centre) - první z jedenácti městských center, jejichž vybudování plánuje Saab v Německu. V srdci Berlína, v domě č.100 na třídě Kurfürstendamm, je na ploše 200 m2 prezentován přístup Saabu k automobilovému designu a inovaci.

Berlínské městské centrum, situované v samém středu města, je součástí nové marketingové strategie zaváděné pod názvem „Saab Unlimited“. Jejím cílem je přesněji definovat pozici značky Saab na automobilovém trhu a najít přímější způsoby jak kontaktovat potenciální zákazníky. Tak jako všechna městská centra, nachází se i berlínské nejen v jedné z metropolí, ale také na prestižním místě. Z pohledu Martina Webera, hlavního dealera Saabu odpovídajícího za berlínské městské centrum, je to správná volba především proto, že městská centra Saabu jsou zde kvůli tomu, aby bylo možné komunikovat s lidmi, kteří zde tráví podstatnou část svého času - při práci, nákupech a setkáních s přáteli.

„Mnoho lidí stále o značce Saab neví. Ale jakmile tuto značku poznají, najde si cestu na jejich nákupní seznamy,“ říká Martin Weber, když vysvětluje záměr této koncepce. A je docela jisté, že v okolí berlínského městského centra Saabu také pracuje dost právníků, lékařů a architektů - což jsou profese, v nichž pracuje podstatná část majitelů vozu Saab. Martin Weber, který vlastní a řídí zastoupení Saabu v Berlíně-Zehlendorfu a je i největším dealerem Saabu v hlavním městě, proto doufá, že nastane podstatné zlepšení pozice Saabu na trhu a že bude lépe realizován jeho prodejní potenciál.

V prostorách berlínského městského centra Saabu návštěvníci nenajdou obvyklé množství vystavených vozů. Záměrem provozovatelů je vystavovat pouze dva, maximálně tři vozy. I když je samozřejmě možné vstoupit a koupit si automobil, mnohem větší důraz je kladen na architektonické řešení a design interiéru. Nejmodernější audio- a videotechnika je nápaditě využívána k tomu, aby se návštěvníci mohli do hloubky seznámit s firemní kulturou a filosofií, jejíž čtyři základní pilíře jsou: design, výkon, bezpečnost a ovladatelnost.

Skutečnost, že firma Saab sama sebe pokládá především za švédskou značku, se zřetelně projevuje v oblibě skandinávského způsobu života, která je patrná v berlínském městském centru. Je zde poskytnut prostor i pro další typické produkty severského životního stylu, dotvářející celkovou atmosféru skandinávské designerské tradice. Jistě nepřekvapí, že každému zájemci o občerstvení bude nabídnuta švédská minerální voda.

Kromě toho bude berlínské městské centrum Saabu udržovat kontakt se svými současnými i budoucími zákazníky prostřednictvím nejrůznějších akcí. Může to být nedělní hudební matiné; jindy se může konat „tématická večeře“, během níž budou zábavným způsobem vysvětleny konkrétní aspekty firemní filosofie nazývané „Bezpečnost v reálném životě“ – jako např. aktivní opěrky hlavy bránící poranění krční páteře. Počítá se i s „po pracovními“ schůzkami. Ať budou mít tyto akce jakoukoli podobu, vždy budou dobrým důvodem zastavit se v berlínském městském centru Saabu.

Jako pilotní realizace celého projektu je berlínské městské centrum Saabu první v řadě celkem jedenácti městských center, jejichž vybudování je v příštích dvou až třech letech plánováno v Německu. Vedle toho zde budou tzv. značková centra provozovaná přímo firmou Saab, jejichž výlučným posláním bude vytříbeným způsobem kultivovat image značky. Předpokládá se, že v roce 2004 bude ve Střední Evropě, USA a Austrálii celkem asi 100 městských center. Spolu s chystanou restrukturalizací dealerské sítě a pod záštitou koncepce „Saab Unlimited“ poskytnou Saabu jedinečnou příležitost dosáhnout co nejlepší pozice mezi prestižními značkami.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 5 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků