Městské centrum SAABu

V Berlíně bylo otevřeno městské centrum Saabu (Saab City Centre) - první z jedenácti městských center, jejichž vybudování plánuje Saab v Německu. V srdci Berlína, v domě č.100 na třídě Kurfürstendamm, je na ploše 200 m2 prezentován přístup Saabu k automobilovému designu a inovaci.<
Městské centrum SAABu
V Berlíně bylo otevřeno městské centrum Saabu (Saab City Centre) - první z jedenácti městských center, jejichž vybudování plánuje Saab v Německu. V srdci Berlína, v domě č.100 na třídě Kurfürstendamm, je na ploše 200 m2 prezentován přístup Saabu k automobilovému designu a inovaci.

Berlínské městské centrum, situované v samém středu města, je součástí nové marketingové strategie zaváděné pod názvem „Saab Unlimited“. Jejím cílem je přesněji definovat pozici značky Saab na automobilovém trhu a najít přímější způsoby jak kontaktovat potenciální zákazníky. Tak jako všechna městská centra, nachází se i berlínské nejen v jedné z metropolí, ale také na prestižním místě. Z pohledu Martina Webera, hlavního dealera Saabu odpovídajícího za berlínské městské centrum, je to správná volba především proto, že městská centra Saabu jsou zde kvůli tomu, aby bylo možné komunikovat s lidmi, kteří zde tráví podstatnou část svého času - při práci, nákupech a setkáních s přáteli.

„Mnoho lidí stále o značce Saab neví. Ale jakmile tuto značku poznají, najde si cestu na jejich nákupní seznamy,“ říká Martin Weber, když vysvětluje záměr této koncepce. A je docela jisté, že v okolí berlínského městského centra Saabu také pracuje dost právníků, lékařů a architektů - což jsou profese, v nichž pracuje podstatná část majitelů vozu Saab. Martin Weber, který vlastní a řídí zastoupení Saabu v Berlíně-Zehlendorfu a je i největším dealerem Saabu v hlavním městě, proto doufá, že nastane podstatné zlepšení pozice Saabu na trhu a že bude lépe realizován jeho prodejní potenciál.

V prostorách berlínského městského centra Saabu návštěvníci nenajdou obvyklé množství vystavených vozů. Záměrem provozovatelů je vystavovat pouze dva, maximálně tři vozy. I když je samozřejmě možné vstoupit a koupit si automobil, mnohem větší důraz je kladen na architektonické řešení a design interiéru. Nejmodernější audio- a videotechnika je nápaditě využívána k tomu, aby se návštěvníci mohli do hloubky seznámit s firemní kulturou a filosofií, jejíž čtyři základní pilíře jsou: design, výkon, bezpečnost a ovladatelnost.

Skutečnost, že firma Saab sama sebe pokládá především za švédskou značku, se zřetelně projevuje v oblibě skandinávského způsobu života, která je patrná v berlínském městském centru. Je zde poskytnut prostor i pro další typické produkty severského životního stylu, dotvářející celkovou atmosféru skandinávské designerské tradice. Jistě nepřekvapí, že každému zájemci o občerstvení bude nabídnuta švédská minerální voda.

Kromě toho bude berlínské městské centrum Saabu udržovat kontakt se svými současnými i budoucími zákazníky prostřednictvím nejrůznějších akcí. Může to být nedělní hudební matiné; jindy se může konat „tématická večeře“, během níž budou zábavným způsobem vysvětleny konkrétní aspekty firemní filosofie nazývané „Bezpečnost v reálném životě“ – jako např. aktivní opěrky hlavy bránící poranění krční páteře. Počítá se i s „po pracovními“ schůzkami. Ať budou mít tyto akce jakoukoli podobu, vždy budou dobrým důvodem zastavit se v berlínském městském centru Saabu.

Jako pilotní realizace celého projektu je berlínské městské centrum Saabu první v řadě celkem jedenácti městských center, jejichž vybudování je v příštích dvou až třech letech plánováno v Německu. Vedle toho zde budou tzv. značková centra provozovaná přímo firmou Saab, jejichž výlučným posláním bude vytříbeným způsobem kultivovat image značky. Předpokládá se, že v roce 2004 bude ve Střední Evropě, USA a Austrálii celkem asi 100 městských center. Spolu s chystanou restrukturalizací dealerské sítě a pod záštitou koncepce „Saab Unlimited“ poskytnou Saabu jedinečnou příležitost dosáhnout co nejlepší pozice mezi prestižními značkami.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Saab 9.5 2
Rok výroby: 2006
Stav: 226 164 km
Cena: 88 000 Kč
Saab 9.3 2,2
Rok výroby: 2000
Stav: 221 586 km
Cena: 60 000 Kč
Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 569 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 97 928 km
Cena: 760 000 Kč
Audi A4 2
Rok výroby: 2009
Stav: 167 580 km
Cena: 215 000 Kč
Audi A4 3
Rok výroby: 2008
Stav: 137 146 km
Cena: 281 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků