Městské centrum SAABu

V Berlíně bylo otevřeno městské centrum Saabu (Saab City Centre) - první z jedenácti městských center, jejichž vybudování plánuje Saab v Německu. V srdci Berlína, v domě č.100 na třídě Kurfürstendamm, je na ploše 200 m2 prezentován přístup Saabu k automobilovému designu a inovaci.<
Městské centrum SAABu
V Berlíně bylo otevřeno městské centrum Saabu (Saab City Centre) - první z jedenácti městských center, jejichž vybudování plánuje Saab v Německu. V srdci Berlína, v domě č.100 na třídě Kurfürstendamm, je na ploše 200 m2 prezentován přístup Saabu k automobilovému designu a inovaci.

Berlínské městské centrum, situované v samém středu města, je součástí nové marketingové strategie zaváděné pod názvem „Saab Unlimited“. Jejím cílem je přesněji definovat pozici značky Saab na automobilovém trhu a najít přímější způsoby jak kontaktovat potenciální zákazníky. Tak jako všechna městská centra, nachází se i berlínské nejen v jedné z metropolí, ale také na prestižním místě. Z pohledu Martina Webera, hlavního dealera Saabu odpovídajícího za berlínské městské centrum, je to správná volba především proto, že městská centra Saabu jsou zde kvůli tomu, aby bylo možné komunikovat s lidmi, kteří zde tráví podstatnou část svého času - při práci, nákupech a setkáních s přáteli.

„Mnoho lidí stále o značce Saab neví. Ale jakmile tuto značku poznají, najde si cestu na jejich nákupní seznamy,“ říká Martin Weber, když vysvětluje záměr této koncepce. A je docela jisté, že v okolí berlínského městského centra Saabu také pracuje dost právníků, lékařů a architektů - což jsou profese, v nichž pracuje podstatná část majitelů vozu Saab. Martin Weber, který vlastní a řídí zastoupení Saabu v Berlíně-Zehlendorfu a je i největším dealerem Saabu v hlavním městě, proto doufá, že nastane podstatné zlepšení pozice Saabu na trhu a že bude lépe realizován jeho prodejní potenciál.

V prostorách berlínského městského centra Saabu návštěvníci nenajdou obvyklé množství vystavených vozů. Záměrem provozovatelů je vystavovat pouze dva, maximálně tři vozy. I když je samozřejmě možné vstoupit a koupit si automobil, mnohem větší důraz je kladen na architektonické řešení a design interiéru. Nejmodernější audio- a videotechnika je nápaditě využívána k tomu, aby se návštěvníci mohli do hloubky seznámit s firemní kulturou a filosofií, jejíž čtyři základní pilíře jsou: design, výkon, bezpečnost a ovladatelnost.

Skutečnost, že firma Saab sama sebe pokládá především za švédskou značku, se zřetelně projevuje v oblibě skandinávského způsobu života, která je patrná v berlínském městském centru. Je zde poskytnut prostor i pro další typické produkty severského životního stylu, dotvářející celkovou atmosféru skandinávské designerské tradice. Jistě nepřekvapí, že každému zájemci o občerstvení bude nabídnuta švédská minerální voda.

Kromě toho bude berlínské městské centrum Saabu udržovat kontakt se svými současnými i budoucími zákazníky prostřednictvím nejrůznějších akcí. Může to být nedělní hudební matiné; jindy se může konat „tématická večeře“, během níž budou zábavným způsobem vysvětleny konkrétní aspekty firemní filosofie nazývané „Bezpečnost v reálném životě“ – jako např. aktivní opěrky hlavy bránící poranění krční páteře. Počítá se i s „po pracovními“ schůzkami. Ať budou mít tyto akce jakoukoli podobu, vždy budou dobrým důvodem zastavit se v berlínském městském centru Saabu.

Jako pilotní realizace celého projektu je berlínské městské centrum Saabu první v řadě celkem jedenácti městských center, jejichž vybudování je v příštích dvou až třech letech plánováno v Německu. Vedle toho zde budou tzv. značková centra provozovaná přímo firmou Saab, jejichž výlučným posláním bude vytříbeným způsobem kultivovat image značky. Předpokládá se, že v roce 2004 bude ve Střední Evropě, USA a Austrálii celkem asi 100 městských center. Spolu s chystanou restrukturalizací dealerské sítě a pod záštitou koncepce „Saab Unlimited“ poskytnou Saabu jedinečnou příležitost dosáhnout co nejlepší pozice mezi prestižními značkami.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků