Městské centrum SAABu

V Berlíně bylo otevřeno městské centrum Saabu (Saab City Centre) - první z jedenácti městských center, jejichž vybudování plánuje Saab v Německu. V srdci Berlína, v domě č.100 na třídě Kurfürstendamm, je na ploše 200 m2 prezentován přístup Saabu k automobilovému designu a inovaci.<
Městské centrum SAABu
V Berlíně bylo otevřeno městské centrum Saabu (Saab City Centre) - první z jedenácti městských center, jejichž vybudování plánuje Saab v Německu. V srdci Berlína, v domě č.100 na třídě Kurfürstendamm, je na ploše 200 m2 prezentován přístup Saabu k automobilovému designu a inovaci.

Berlínské městské centrum, situované v samém středu města, je součástí nové marketingové strategie zaváděné pod názvem „Saab Unlimited“. Jejím cílem je přesněji definovat pozici značky Saab na automobilovém trhu a najít přímější způsoby jak kontaktovat potenciální zákazníky. Tak jako všechna městská centra, nachází se i berlínské nejen v jedné z metropolí, ale také na prestižním místě. Z pohledu Martina Webera, hlavního dealera Saabu odpovídajícího za berlínské městské centrum, je to správná volba především proto, že městská centra Saabu jsou zde kvůli tomu, aby bylo možné komunikovat s lidmi, kteří zde tráví podstatnou část svého času - při práci, nákupech a setkáních s přáteli.

„Mnoho lidí stále o značce Saab neví. Ale jakmile tuto značku poznají, najde si cestu na jejich nákupní seznamy,“ říká Martin Weber, když vysvětluje záměr této koncepce. A je docela jisté, že v okolí berlínského městského centra Saabu také pracuje dost právníků, lékařů a architektů - což jsou profese, v nichž pracuje podstatná část majitelů vozu Saab. Martin Weber, který vlastní a řídí zastoupení Saabu v Berlíně-Zehlendorfu a je i největším dealerem Saabu v hlavním městě, proto doufá, že nastane podstatné zlepšení pozice Saabu na trhu a že bude lépe realizován jeho prodejní potenciál.

V prostorách berlínského městského centra Saabu návštěvníci nenajdou obvyklé množství vystavených vozů. Záměrem provozovatelů je vystavovat pouze dva, maximálně tři vozy. I když je samozřejmě možné vstoupit a koupit si automobil, mnohem větší důraz je kladen na architektonické řešení a design interiéru. Nejmodernější audio- a videotechnika je nápaditě využívána k tomu, aby se návštěvníci mohli do hloubky seznámit s firemní kulturou a filosofií, jejíž čtyři základní pilíře jsou: design, výkon, bezpečnost a ovladatelnost.

Skutečnost, že firma Saab sama sebe pokládá především za švédskou značku, se zřetelně projevuje v oblibě skandinávského způsobu života, která je patrná v berlínském městském centru. Je zde poskytnut prostor i pro další typické produkty severského životního stylu, dotvářející celkovou atmosféru skandinávské designerské tradice. Jistě nepřekvapí, že každému zájemci o občerstvení bude nabídnuta švédská minerální voda.

Kromě toho bude berlínské městské centrum Saabu udržovat kontakt se svými současnými i budoucími zákazníky prostřednictvím nejrůznějších akcí. Může to být nedělní hudební matiné; jindy se může konat „tématická večeře“, během níž budou zábavným způsobem vysvětleny konkrétní aspekty firemní filosofie nazývané „Bezpečnost v reálném životě“ – jako např. aktivní opěrky hlavy bránící poranění krční páteře. Počítá se i s „po pracovními“ schůzkami. Ať budou mít tyto akce jakoukoli podobu, vždy budou dobrým důvodem zastavit se v berlínském městském centru Saabu.

Jako pilotní realizace celého projektu je berlínské městské centrum Saabu první v řadě celkem jedenácti městských center, jejichž vybudování je v příštích dvou až třech letech plánováno v Německu. Vedle toho zde budou tzv. značková centra provozovaná přímo firmou Saab, jejichž výlučným posláním bude vytříbeným způsobem kultivovat image značky. Předpokládá se, že v roce 2004 bude ve Střední Evropě, USA a Austrálii celkem asi 100 městských center. Spolu s chystanou restrukturalizací dealerské sítě a pod záštitou koncepce „Saab Unlimited“ poskytnou Saabu jedinečnou příležitost dosáhnout co nejlepší pozice mezi prestižními značkami.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků