Brno od ostudy uchránila jen zbabělá neúčast. :-D
Měl jsem možnost 3 týdny jezdit po Vancouveru. Pokud na křižovatkách nebyly semafory, byly na všech nájezdech značky stop. Samozřejmě to všichni dodržují, i když jsou na křižovatce sami. Opravdu o plynulosti dopravy nemůže být řeč. O emisích (neustálé rozjezdy a brzdění) totéž. A prý 6. místo ve světě?!
To dotycny komitet asi nebol na Balabenke. Kazde rano, na kazdy cyklus vojde z Ceskomoravskej smer Sokolovska do krizovatky 4-5 aut - vratane nakladnych, minimalne 3 na cervenu, a spolahlivo blokuju krizovatku pre vsetky smery vratane elektriciek.A ak sa nahodou rozhodne niekto respektovat zakon (vodic nesmie vojst do krizovatky ak ju nemoze bezpecne opustit a zostal by tam stat), tak vas urcite nejaky kreten vytrubi. Do toho nejapny mestsky policajt skace do vozovkyna Sokolovskej na prechode pre chodcov s tercikom a zastavuje dopravu - clovek by pochopil, keby to robil pre skolakov a sprievod. Alebo aspon pre skupinu ludi. Lenze ten mestak tam skace kvoli kazdemu dospelemu jedincovi, ktory chce prejst cez prechod. Takze spolahlivo brzdi dopravu.Skratka dopravny kolaps vyrobeny 100% ludskym faktorom za volantom.
Ale s Moskvou se to pořád nedá srovnávat. Spousta řidičů tam jezdí po cyklostezkách, chodnících i kolejích....
Doprava v Praze se dlouho neresila, ale rekl bych, ze za vetsinu 'infarktovek' mohou sami ridici... typicky treba bezne najizdeni do 'plne' krizovatky se semafory.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.