Mercury Milan: střední třída po americku

Se sedanem střední třídy Milan chce Mercury, dceřiná automobilka koncernu Ford, oslovit nové zákazníky. Milan debutoval na autoshow v Chicagu, na americký trh bude uveden na podzim 2005. Technický základ vozu byste mohli najít u Mazdy 6 či novém Fordu Fusion, vše stojí na stejné, „globální“ platformě. Design se drží aktuální linie automobilky. V čele dominuje silná hliníková mřížka chladiče, ve vyšší zádi najdete světlomety s LED diodami.

Motory jsou ryze koncernové: základem je benzínový čtyřválec s objemem 2.3 l (118 kW/160 k a 203 Nm), který lze kombinovat s pětistupňovou manuální převodovkou nebo pětistupňovým automatem. Silnější třílitrový šestiválec disponuje výkonem 154 kW (210 k, 271 Nm) a je propojen pouze s šestistupňovým automatem. Během letošního roku by se měl vedle náhonu na předek dostavit i pohon všech kol a od roku 2008 by se měl objevit pro Milan i hybridní pohon.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků