Mercedesy triedy R a G čaká facelift

Mercedes pripravuje facelift hneď pre dvoch svojich zástupcov. Prvým z nich je trieda G, teda legendárny off-road, ktorý si zachováva svoju charakteristickú tvár už po dlhé roky.

Modernizácia sa ale bude týkať len detailnejších častí, predovšetkým interiéru. Ten dostane niektoré prvky napríklad z novej triedy C. Z vonkajších prvkov sa očakáva, že okrem drobných detailov na prednej maske dostane „géčko“ zadné svetlá zhotovené z LE diód. Komplexnejšie informácie sa dozvieme na autosalóne v Ženeve, kde bude omladený off-road predstavený.

Ďalším kandidátom na omladzovaciu kúru je trieda R. Zmeny podstúpia predovšetkým predné svetlá, ktoré vďaka svojim tvarom obdržali mnoho výhrad od zákazníkov. Druhou inováciou bude fakt, že „eRko“ vyrazí na cesty ako sedemmiestne (doteraz ako šesťmiestne), čiže pribudne sedadlo v druhej rade uprostred. Priaznivcov silných motorov určite poteší aj správa, že tak trochu zastaralý osemvalec 5,0 s výkonom 225 kW (306 k) bude nahradený novším agregátomm s objemom 5,5 l a výkonom 285 kW (388 k) – presne tým, ktorý nájdete okrem iných napríklad aj pod kapotou triedy S alebo E.

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský | 1 příspěvek
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků