Mercedesy třídy A a B přijíždí jako plug-in hybridy. Na elektřinu ujedou až 69 km

22 komentářů

iPace
19. srpna • 18:10

ten vyfuk pod vozem uprostred budou mit desne radi na mereni emisi :-D

petr r. (petrumr)
20. srpna • 15:07

no aa.. u nějakých nákladáků a autobusů mají technici štafle.

Jozef
19. srpna • 15:55

Ja sa pýtam , odkiaľ ludia budú mať zrazu na autá za cca.20-30000€ ?!?

Sir CHerokee
19. srpna • 21:19

Nebudou, ale to je ekofašistům jedno a bohatí si to koupí. A ostatní aspoň uvolní místo na cestách...a vše se vysvětlí záchranou planety...a tak většinu lidí na rvou do hromadných prostředků pro přepravu a seberou svobodu cestování.

iPace
19. srpna • 18:14

a odkdy maj bezne lidi na A a B Mercedes? nejlevnejsi Acko zacina tusim nekde okolo 700 tisic, jo to je bezna konfekce a ma to kdejakej kovboj, pak je tedy zahadou proc si lidi kupuji ty Dacie a podobny auta co zacinaj u 200 tisic kdys maj bezne na Mercedes :-D

Freddka
19. srpna • 17:06

To je celkem normalni cena za Mercedes A s trochou vybavy, ne?

petr r. (petrumr)
19. srpna • 16:26

přestanou chlastat a kouřit anebo se přestěhují do česka.

.
19. srpna • 18:12

Přestal jsem kouřit a teď mi cca 5 000,- měsíčně zbývá.

petr r. (petrumr)
20. srpna • 15:04

tos moc nekouřil, u kolegy jsme spočítali 9800Kč jen v práci.B-]

Michal
21. srpna • 7:41

To musi byt pracant, radost ho platit...

Sir CHerokee
19. srpna • 14:25

Mě by zajímalo, jaké jsou dynamické schopnosti, když to jede jen na elektriku (protože u hatchbacku za mega s 220 koňmi, chci, aby to jelo) a pak váhový rozdíl od cenově srovnatelné benzínové jednotky. Plus samo srovnání objemu zavazadelníku.

petr r. (petrumr)
19. srpna • 16:24

není pojezd na elektřinu určen na obytný zony, garáže atd. Mě zase zajímá jestli to brždění a rekuperace je něco na způsob retardérů u autobusů.

Freddka
19. srpna • 16:52

bla bla, jasny ze s tim pujde jet po dalnici ciste na elektrinu, jasny ze to po meste ujede 50km ciste na elektrinu. A je to plugin hybrid, takze kdyz chces vsechen vykon, tak k tomu na chvili zapne i ten spalovaci motor, no a co, pak ho to zas vypne.Rekuperace znamena, ze misto brzdeni klasickou brzdou si nabijis baterku.
To je zjednodusene dano tim, ze elektromotor umi z podstaty veci oboji - nabijet i vybijet.To je jen magnet a civka, nic slozityho.
Budto das elektriku do civky a ta roztaci magnet (tj pridavas, je to motor) anebo naopak magnet muze indukovat elektrinu v te civce, jednoduse opacny proces (rekuperace/brzdeni).
Jednou to zpotrebuje elektrinu a pridavas, podruhe to zpomaluje a u toho vyrabis elektrinu (kterou das zpet do baterky).

petr r. (petrumr)
19. srpna • 17:08

ale mně zajímá konstrukce toho systému, kde automatická převodovka má čerpadlo mazání atd, kde je ten motor atd.

Freddka
19. srpna • 20:10

Jo to nevim, ale vejduk je rozhodne uprostred auta :-) :-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Freddka
19. srpna • 20:11

Vejfuk*

Emil z Bruselu
19. srpna • 14:17

Tak tady máme další pohádku na téma spotřeba pod 2l/100km. Škoda, že realita je kapku jiná ,viz. https://www.autoforum.cz/zajimavosti/nemci-otestov...

stealth01
19. srpna • 22:17

Spotřeba je závislá na stylu jízdy. Ja mám na PHEV deklarovanou spotřebu 2.1l na prvních sto kilometrů, ale třeba Praha - Berlín a zpět jsem zajel s 252k dvoulitrovým benzinem (výkon motoru i elektra) se spotřebou 4,6l.
S vybitymi baterkami v mrazu Ostrava - Praha za 7.2 při průměrné rychlosti 130km/h. Jinými slovy, realita je jinde, ale nesežere vás to.
Jinak celkove od novoty za 36 tisíc km mám 2,8l.

E15
19. srpna • 13:07

Tak to řešení výfuku ala Fiat Ducato je hustý a moc důvěry to ve mě teda nevzbuzuje...

petr r. (petrumr)
19. srpna • 16:21

mercedec spolupracuje s renaultem, tak asi pětka byla vzorem.

R
19. srpna • 13:38

Taky si říkám ten Vyfuk...to budou cestující na zadních sedadlech věčně veselí nebo tam bude nablito :-D

eLzyx
19. srpna • 16:01

auto bude mít jistě Start-Stop, takže teoreticky by posádka neměla být výfukovými plyny obtěžována. Teoreticky

Doporučujeme

Články odjinud