ten vyfuk pod vozem uprostred budou mit desne radi na mereni emisi :-D
no aa.. u nějakých nákladáků a autobusů mají technici štafle.
Ja sa pýtam , odkiaľ ludia budú mať zrazu na autá za cca.20-30000€ ?!?
Nebudou, ale to je ekofašistům jedno a bohatí si to koupí. A ostatní aspoň uvolní místo na cestách...a vše se vysvětlí záchranou planety...a tak většinu lidí na rvou do hromadných prostředků pro přepravu a seberou svobodu cestování.
a odkdy maj bezne lidi na A a B Mercedes? nejlevnejsi Acko zacina tusim nekde okolo 700 tisic, jo to je bezna konfekce a ma to kdejakej kovboj, pak je tedy zahadou proc si lidi kupuji ty Dacie a podobny auta co zacinaj u 200 tisic kdys maj bezne na Mercedes :-D
To je celkem normalni cena za Mercedes A s trochou vybavy, ne?
přestanou chlastat a kouřit anebo se přestěhují do česka.
Přestal jsem kouřit a teď mi cca 5 000,- měsíčně zbývá.
tos moc nekouřil, u kolegy jsme spočítali 9800Kč jen v práci.B-]
To musi byt pracant, radost ho platit...
Mě by zajímalo, jaké jsou dynamické schopnosti, když to jede jen na elektriku (protože u hatchbacku za mega s 220 koňmi, chci, aby to jelo) a pak váhový rozdíl od cenově srovnatelné benzínové jednotky. Plus samo srovnání objemu zavazadelníku.
není pojezd na elektřinu určen na obytný zony, garáže atd. Mě zase zajímá jestli to brždění a rekuperace je něco na způsob retardérů u autobusů.
bla bla, jasny ze s tim pujde jet po dalnici ciste na elektrinu, jasny ze to po meste ujede 50km ciste na elektrinu. A je to plugin hybrid, takze kdyz chces vsechen vykon, tak k tomu na chvili zapne i ten spalovaci motor, no a co, pak ho to zas vypne.Rekuperace znamena, ze misto brzdeni klasickou brzdou si nabijis baterku.To je zjednodusene dano tim, ze elektromotor umi z podstaty veci oboji - nabijet i vybijet.To je jen magnet a civka, nic slozityho.Budto das elektriku do civky a ta roztaci magnet (tj pridavas, je to motor) anebo naopak magnet muze indukovat elektrinu v te civce, jednoduse opacny proces (rekuperace/brzdeni). Jednou to zpotrebuje elektrinu a pridavas, podruhe to zpomaluje a u toho vyrabis elektrinu (kterou das zpet do baterky).
ale mně zajímá konstrukce toho systému, kde automatická převodovka má čerpadlo mazání atd, kde je ten motor atd.
Jo to nevim, ale vejduk je rozhodne uprostred auta :-) :-)
Vejfuk*
Tak tady máme další pohádku na téma spotřeba pod 2l/100km. Škoda, že realita je kapku jiná ,viz. https://www.autoforum.cz/zajimavosti/nemci-otestov...
Spotřeba je závislá na stylu jízdy. Ja mám na PHEV deklarovanou spotřebu 2.1l na prvních sto kilometrů, ale třeba Praha - Berlín a zpět jsem zajel s 252k dvoulitrovým benzinem (výkon motoru i elektra) se spotřebou 4,6l. S vybitymi baterkami v mrazu Ostrava - Praha za 7.2 při průměrné rychlosti 130km/h. Jinými slovy, realita je jinde, ale nesežere vás to. Jinak celkove od novoty za 36 tisíc km mám 2,8l.
Tak to řešení výfuku ala Fiat Ducato je hustý a moc důvěry to ve mě teda nevzbuzuje...
mercedec spolupracuje s renaultem, tak asi pětka byla vzorem.
Taky si říkám ten Vyfuk...to budou cestující na zadních sedadlech věčně veselí nebo tam bude nablito :-D
auto bude mít jistě Start-Stop, takže teoreticky by posádka neměla být výfukovými plyny obtěžována. Teoreticky
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.