Mercedesy třídy A a B přijíždí jako plug-in hybridy. Na elektřinu ujedou až 69 km

E15  |  19. 08. 2019 13:07

Tak to řešení výfuku ala Fiat Ducato je hustý a moc důvěry to ve mě teda nevzbuzuje...

Odpovědět  |   | 
R  |  19. 08. 2019 13:38

Taky si říkám ten Vyfuk...to budou cestující na zadních sedadlech věčně veselí nebo tam bude nablito

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  19. 08. 2019 16:01

auto bude mít jistě Start-Stop, takže teoreticky by posádka neměla být výfukovými plyny obtěžována. Teoreticky

Odpovědět  |   | 

mercedec spolupracuje s renaultem, tak asi pětka byla vzorem.

Odpovědět  |   | 
Emil z Bruselu  |  19. 08. 2019 14:17

Tak tady máme další pohádku na téma spotřeba pod 2l/100km. Škoda, že realita je kapku jiná ,viz. https://www.autoforum.cz/zajimavosti/nemci-otestov...

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  19. 08. 2019 22:17

Spotřeba je závislá na stylu jízdy. Ja mám na PHEV deklarovanou spotřebu 2.1l na prvních sto kilometrů, ale třeba Praha - Berlín a zpět jsem zajel s 252k dvoulitrovým benzinem (výkon motoru i elektra) se spotřebou 4,6l.
S vybitymi baterkami v mrazu Ostrava - Praha za 7.2 při průměrné rychlosti 130km/h. Jinými slovy, realita je jinde, ale nesežere vás to.
Jinak celkove od novoty za 36 tisíc km mám 2,8l.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  19. 08. 2019 14:25

Mě by zajímalo, jaké jsou dynamické schopnosti, když to jede jen na elektriku (protože u hatchbacku za mega s 220 koňmi, chci, aby to jelo) a pak váhový rozdíl od cenově srovnatelné benzínové jednotky. Plus samo srovnání objemu zavazadelníku.

Odpovědět  |   | 

není pojezd na elektřinu určen na obytný zony, garáže atd. Mě zase zajímá jestli to brždění a rekuperace je něco na způsob retardérů u autobusů.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  19. 08. 2019 16:52

bla bla, jasny ze s tim pujde jet po dalnici ciste na elektrinu, jasny ze to po meste ujede 50km ciste na elektrinu. A je to plugin hybrid, takze kdyz chces vsechen vykon, tak k tomu na chvili zapne i ten spalovaci motor, no a co, pak ho to zas vypne.

Rekuperace znamena, ze misto brzdeni klasickou brzdou si nabijis baterku.
To je zjednodusene dano tim, ze elektromotor umi z podstaty veci oboji - nabijet i vybijet.

To je jen magnet a civka, nic slozityho.
Budto das elektriku do civky a ta roztaci magnet (tj pridavas, je to motor) anebo naopak magnet muze indukovat elektrinu v te civce, jednoduse opacny proces (rekuperace/brzdeni).
Jednou to zpotrebuje elektrinu a pridavas, podruhe to zpomaluje a u toho vyrabis elektrinu (kterou das zpet do baterky).

Odpovědět  |   | 

ale mně zajímá konstrukce toho systému, kde automatická převodovka má čerpadlo mazání atd, kde je ten motor atd.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  19. 08. 2019 20:10

Jo to nevim, ale vejduk je rozhodne uprostred auta

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  19. 08. 2019 20:11

Vejfuk*

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  19. 08. 2019 15:55

Ja sa pýtam , odkiaľ ludia budú mať zrazu na autá za cca.20-30000€ ?!?

Odpovědět  |   | 

přestanou chlastat a kouřit anebo se přestěhují do česka.

Odpovědět  |   | 
.  |  19. 08. 2019 18:12

Přestal jsem kouřit a teď mi cca 5 000,- měsíčně zbývá.

Odpovědět  |   | 

tos moc nekouřil, u kolegy jsme spočítali 9800Kč jen v práci.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  21. 08. 2019 07:41

To musi byt pracant, radost ho platit...

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  19. 08. 2019 17:06

To je celkem normalni cena za Mercedes A s trochou vybavy, ne?

Odpovědět  |   | 
iPace  |  19. 08. 2019 18:14

a odkdy maj bezne lidi na A a B Mercedes? nejlevnejsi Acko zacina tusim nekde okolo 700 tisic, jo to je bezna konfekce a ma to kdejakej kovboj, pak je tedy zahadou proc si lidi kupuji ty Dacie a podobny auta co zacinaj u 200 tisic kdys maj bezne na Mercedes

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  19. 08. 2019 21:19

Nebudou, ale to je ekofašistům jedno a bohatí si to koupí. A ostatní aspoň uvolní místo na cestách...a vše se vysvětlí záchranou planety...a tak většinu lidí na rvou do hromadných prostředků pro přepravu a seberou svobodu cestování.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  19. 08. 2019 18:10

ten vyfuk pod vozem uprostred budou mit desne radi na mereni emisi

Odpovědět  |   | 

no aa.. u nějakých nákladáků a autobusů mají technici štafle.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4 AllGrip: Chcete ho? Ano, chcete ho!

Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4

Když na vás Jimny pohlédne svým roztomilým kukučem, není ani třeba klást onu známou otázku „Chcete mě?“. Tehle roztomilej kříženeček je totiž moc hodnej, má rád projížďky po lese, ale umí se chovat i ve městě, hodí se k dětem i na práci, moc toho nespapá a vejde se skoro všude. Toho prostě chcete, o tom není sporu. Ale zaprvé není všechno jen a jen růžové, a pak je tu ještě jedna zásadní otázka: Automat, nebo manuál? Pečlivě jsme vyzkoušeli oba.

dnes | Petr Schnagl | 15 příspěvků
První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 59 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
České řidiče nejvíc štvou zamlžená okna. Dlouhodobé řešení přitom stojí pár korun

České řidiče nejvíc štvou zamlžená okna. Dl…

Zimní sezóna je nadobro tady a nejednoho řidiče štvou neustále zamlžená okna v jeho autě. Podívali jsme se na obecné i babské rády, jak s tímto problémem nejlépe zatočit.

včera | | 86 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A