Mercedesy a Smarty na elektřinu již v roce 2010

Mercedesy a Smarty na elektřinu již v roce 2010

Doba vozidel poháněných elektřinou se pomaly blíží a jednotlivé automobilky již testují několik nových technologii. Zatímco Volvo zaujalo svým plug-in hybridem na bázi modelu C30, některé automobilky třeba jako Nissan nebo Peugeot hledají trochu jinou cestu. Svou vlastní se vydala i prémiová automobilka Mercedes-Benz, která do dvou let hodlá nabídnout nejen tolik zmiňovaný model S400 hybrid, ale i elektřinou poháněný Smart ForTwo.

Vývoj „čistého“ Smartu začal přibližně před rokem, vůz je vybaven speciálními Li-Ion bateriemi, zabezpečujícími větší životnost a výkon. Na 100 km zkonzumuje agregát 12 kWh a „sprint“ z nuly na stále klidných 60 km/h zvládne za 5,7 sekund.
 

V roce 2010 by se tak na trh měly dostat hned tři modely, Smart ForTwo, Mercedes-Benz S400 Hybrid a elektřinou poháněný model B.

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků