s pickupem M.B.X 350, jsem najezdil několik set km po Evropě a úplně nadšen, potěšen z jízdy jak prázdný a nebo naložený zbožím. Je super spokojenost. Gratulace Mercedesu a všem . Mrzí mě moc že končí, asi jak Rko. jaro
By mě zajímalo kolik toho prodali v německu kde jsem často a žádný jsem ještě nikde nevidel.
Navara sama o sobě nebyla žádná hitparáda. Praskající nekvalitní rámy. S tím spojené nejhorší výsledky crash testů. A celkovou kvalitou nebodovala v žádném žebříčku. A ted to Mercedes pocukruje a řekne si o ten samý produkt o několik set více. Co čekat jiného.
Viz.prispevky vyse, co asi jineho mergl cekal? Ze se vsichni porvou o prevlecenou Navaru?
Tím spíš, když si ji mohl každý koupit o půl mega levněji, než Mercedes.
Tak prodávat nissan o čtvrtmega dráž :-D to asi moc hit nebude :-D Ono vůbec MB už dávno není synonymem luxusu a kvality. Problémy s korozí kolem roku 2000, nekvalita jejich vozů. Citan co je vlastně renault Kangoo, Mercedes V co vyrábí ve Španělsku, apod. Hromada dílů je od subdodavatelů kteří to vyrábí v ČR, Rumunsku, Polsku apod.
..pěkná blbost, co je špatný na výrobě ve Španělsku???
Na obranu Mercedesu je ovsem treba rici, ze z problemu v letech 2000 - 2006 se poucil a od te doby jsou opravdove Mercedesy (tj. trida E+) opet zase vynikajici drzaky spolehlivosti na urovni Lexusu, ovsem s technikou uplne nekde jinde.
Držáky? No v samotném Německu mezi posledními.https://www.jdpower.com/business/press-releases/2... ...
Bmw je v eu ještě horší a v usa patří do horní třetiny. Když někdo potřebuje závodní traktor co by mohl tahat dopravní letadla, ať se nediví, že se to sere.
Auta jsou dnes dávno "jen" spotřebka. Každá značka jede milion modelů a ani jeden není dotažen v pravém slova smyslu. Mercedes z toho nijak nevyčnívá. Taková je doba. ;-)
Šméčko od Nissanu není hodné nosit hvězdu.
Ono jak mám Mercedes rád, tak tohle se mi v reálu nelíbí. Navíc křížení jakési leštěnky a pracanta si podle mě vzalo z každého to horší. Auto nějak nemá styl, škoda no :-|
No asi tak. VW udělal s Amarokem sukces proto, že postavil sám solidní auto, navíc s pořádným motorem. A postavil ho sakra dobře. Kdyby koupil podobné šméčko jako M-B a nalepil na něj lidovůz logo, tak by to taky bylo fiasko. Bohužel se v další generaci pokusí o totéž, co M-B s X a dopadne to taky blbě. Stejně jako nevyšel jeho pokus o americké MPV přelepením Chrysleru na Routan. Tudy cesta nevede, přesto decisionmakeři v různých firmách to pořád zkouší... divný svět. Jako když Saturninův strýček sám zkoušel, že lít vodu do kyseliny je blbost.
Tak jestli narážíš na skutečnost, že chtějí používat platformu Rangeru společně s Fordem, tak to je skutečně pěkná volovina. Jako pracovní auto to může fungovat, ale jako náhrada Amaroku, který se šestiválci posunul a level výš to fungovat určitě nebude.
A o to větší volovina to je proto, že svou vlastní platformu, tedy Amarok, už mají a nemusí tedy investovat miliardy do jejího vývoje. Bohužel, soudruzi z VAG se po kalifornském průšvihu chovají jak smyslů zbavení a sekají jednu zásadní botu za druhou. Viz tříválce, viz zoufalá sebevražedná nenabídka motorů pro Audi, viz nabídka motorů pro Golf, viz cenotvorba, a především viz úplně zběsilý nesmysl s elektromobilitou.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.