Mercedes zvažuje ukončení výroby třídy X. Luxusní pickup má mrzké prodeje

16 komentářů

jaro
20. srpna • 15:09

s pickupem M.B.X 350, jsem najezdil několik set km po Evropě a úplně nadšen, potěšen z jízdy jak prázdný a nebo naložený zbožím. Je super spokojenost. Gratulace Mercedesu a všem . Mrzí mě moc že končí, asi jak Rko. jaro

Michal
18. července • 15:30

By mě zajímalo kolik toho prodali v německu kde jsem často a žádný jsem ještě nikde nevidel.

Bouce
17. července • 19:19

Navara sama o sobě nebyla žádná hitparáda. Praskající nekvalitní rámy. S tím spojené nejhorší výsledky crash testů. A celkovou kvalitou nebodovala v žádném žebříčku. A ted to Mercedes pocukruje a řekne si o ten samý produkt o několik set více. Co čekat jiného.

PanHajzl
17. července • 18:43

Viz.prispevky vyse, co asi jineho mergl cekal? Ze se vsichni porvou o prevlecenou Navaru?

Já první
17. července • 21:17

Tím spíš, když si ji mohl každý koupit o půl mega levněji, než Mercedes.

youda
17. července • 18:32

Tak prodávat nissan o čtvrtmega dráž :-D to asi moc hit nebude :-D Ono vůbec MB už dávno není synonymem luxusu a kvality. Problémy s korozí kolem roku 2000, nekvalita jejich vozů. Citan co je vlastně renault Kangoo, Mercedes V co vyrábí ve Španělsku, apod. Hromada dílů je od subdodavatelů kteří to vyrábí v ČR, Rumunsku, Polsku apod.

Mini
19. července • 23:13

..pěkná blbost, co je špatný na výrobě ve Španělsku???

Ne321
17. července • 23:20

Na obranu Mercedesu je ovsem treba rici, ze z problemu v letech 2000 - 2006 se poucil a od te doby jsou opravdove Mercedesy (tj. trida E+) opet zase vynikajici drzaky spolehlivosti na urovni Lexusu, ovsem s technikou uplne nekde jinde.

Abel
18. července • 8:30

Držáky? No v samotném Německu mezi posledními.
https://www.jdpower.com/business/press-releases/2... ...

Alfonso Rodriguez
18. července • 15:25

Bmw je v eu ještě horší a v usa patří do horní třetiny. Když někdo potřebuje závodní traktor co by mohl tahat dopravní letadla, ať se nediví, že se to sere.

JK
17. července • 20:25

Auta jsou dnes dávno "jen" spotřebka. Každá značka jede milion modelů a ani jeden není dotažen v pravém slova smyslu. Mercedes z toho nijak nevyčnívá. Taková je doba. ;-)

Abel
17. července • 18:14

Šméčko od Nissanu není hodné nosit hvězdu.

Rokyta ex Acz
22. července • 22:33

Ono jak mám Mercedes rád, tak tohle se mi v reálu nelíbí. Navíc křížení jakési leštěnky a pracanta si podle mě vzalo z každého to horší. Auto nějak nemá styl, škoda no :-|

Thomas Fuk
18. července • 8:36

No asi tak. VW udělal s Amarokem sukces proto, že postavil sám solidní auto, navíc s pořádným motorem. A postavil ho sakra dobře. Kdyby koupil podobné šméčko jako M-B a nalepil na něj lidovůz logo, tak by to taky bylo fiasko. Bohužel se v další generaci pokusí o totéž, co M-B s X a dopadne to taky blbě. Stejně jako nevyšel jeho pokus o americké MPV přelepením Chrysleru na Routan. Tudy cesta nevede, přesto decisionmakeři v různých firmách to pořád zkouší... divný svět. Jako když Saturninův strýček sám zkoušel, že lít vodu do kyseliny je blbost.

Abel
18. července • 14:14

Tak jestli narážíš na skutečnost, že chtějí používat platformu Rangeru společně s Fordem, tak to je skutečně pěkná volovina. Jako pracovní auto to může fungovat, ale jako náhrada Amaroku, který se šestiválci posunul a level výš to fungovat určitě nebude.

Thomas Fuk
18. července • 21:30

A o to větší volovina to je proto, že svou vlastní platformu, tedy Amarok, už mají a nemusí tedy investovat miliardy do jejího vývoje. Bohužel, soudruzi z VAG se po kalifornském průšvihu chovají jak smyslů zbavení a sekají jednu zásadní botu za druhou. Viz tříválce, viz zoufalá sebevražedná nenabídka motorů pro Audi, viz nabídka motorů pro Golf, viz cenotvorba, a především viz úplně zběsilý nesmysl s elektromobilitou.

Doporučujeme

Články odjinud