Mercedes zvažuje třídu X s osmiválcem. Důvodem je i Volkswagen Amarok

22 komentářů

JH
28. června • 23:32

Súhlasím s king014. MB je premiova značka, ale nie len preto lebo má kožení interiér, to má dnes kde kto ale hlavne preto lebo má biť lídrom v technológiách má biť lídrom nových riešení prinášať inovácie pre svojich zákazníkov. A to pri každom svojom modeli a nielen pri S alebo E class. X je hanbou MB a nezachrani to ani 6valec. A ako fanúšik MB a vlastník MB si dovolím napísať, že na Amarok sa X nechyta. Interiér VW je o galaxiu hodnotnejši ako u X.

bzzz
29. června • 8:57

Au au au... ty inovace musi nekdo zaplatit, takze se implementuji logicky do premie resp nejdrazsich modelu a az casem - pokud mj nehrozi kanibalizace - se dostavaji do dalsich. Lide navic maji ruzna ocekavani a ruzne potreby, takze o radu inovaci ani nestoji a nehodlaji za ne logicky platit. X je jen doplneni portfolia pro fandy znacky resp pozery.

PanHajzl
29. června • 6:53

Souhlasim s Tebou, tady mergl dost preslapl. Hlavne s tou nissanackou "ctyrkolkou" . Holobyt jen ze zadohrabem a 4x4 bez mezinapravoveho difu. Takze 4x4 jen na kluzkem povrchu. Uz vidim nafrajerenyho prazkyho blbecka, jak premejsli, jestli muze pouzit 4x4 a v jakejch podminkach :D

OnlyTruth
1. července • 14:40

chcel by som vediet od kedy boli VW lepsie offroady ako nissan xD

king014
28. června • 13:04

jasně a aby to bylo pořádně hustý tak ještě na to šoupnou samolepku AMG, ale ať dělaj co dělaj furt to bude jen předraženej Nissan,

Labus
28. června • 12:53

Když vy o štok, tak mi rovnou o dva. VW by mohl začít přemýšlet jak tam narvat 16 válec z Chironu, to už by se Mergl nechytal.

OnlyTruth
1. července • 14:37

myslim ze project one 1,6 6valec by ten chiron dal :)

standa s.
28. června • 12:04

Do pickupu narveme V8 s výkonem 500 koní aby mohli boháči frajeřit po vzoru amerických pickupů, a do malého městského auta s litrovým motorem dáme FAP a zmenšíme objem aby náááhodou nevypustil nějakou tu emisi navíc...

krd
28. června • 14:18

Kterých aut se vyrobí víc? A nebude mít náhodou takový vůz, homologovaný po 1.9.2018 taky FAP?

Jan Taraba
28. června • 15:07

Zřejmě ano, ale s tím to není tak jednoduché. Na jedné straně modla CO2 mluví proti velkým benzínovým a ve prospěch velkých naftových motorů, na druhou stranu ty pro Euro6C a 6D-Temp potřebují výrazně větší spotřebu AdBlue nebo nahradit AdBlue čpavkem, aby emisně fungovaly při nízkých provozních teplotách, jiný problém dnes nemají. A vývojáří ani decision-makeři nemají jasno, co zas hlavy pomazané vymyslí příští týden a co za dva měsíce, a nechtějí vyhazovat miliardy za vývoj něčeho, co zas nebude platit.
Takže Audi škrtá (zatím) výrobu S4/S5/S6/S7/SQ5 v benzínu a nahrazuje je od září naftovým biturbem 260kW Euro 6d-Temp..... jenže nikdo neví na jak dlouho

OnlyTruth
1. července • 14:32

este by audi mohlo zrusit pohon quattro a bolo by to dokonale XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

28. června • 11:27

jak může benzínový v8 konkurovat třílitrové naftě v Amaroku..radši tam vůbec neměli dávat 4 valec a hned nabízet i podladěnou v6..ale asi je to pro jinou klientelu, co jde spíše o image

Venal
28. června • 12:02

Jakykoliv motor od VW je konkurenci pro vsechny osmivalce jinych znacek.To nevis?

stealth01
28. června • 19:43

A není snad? Jakýkoliv znamená možnost výběru. Takže postav proti V8 nějaký motor od VW group. Třeba dvanáctiválec z Lamba.

jamie
28. června • 20:35

Pochopitelně - koncernový tříválec je důstojným konkurentem V8 od jiných značek!

jogurt
29. června • 13:00

Koncern, na rozdíl od jiných značek, má V8 v benzínu i naftě, takže představa, že by mu MB s překabátěným Renaultnissanem se spotřebou 19litrů začal brát klienty Amaroku, je zcela mimo mísu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
OnlyTruth
1. července • 14:22

nechcem aby si mal v noci nocne mory ale renault alebo nissan su ovela lepsie znacky ako vw

homer
2. července • 7:43

oveľa a keby jsou ve slovenčině výborný slova: boli sme oveľa lepší než súper keby nas neporazil

don
28. června • 11:04

Aneb skvele ovladame umeni nacpat koncern do jakehokoliv nadpisu,treba do clanku o Mercedesu.

Rosťa
28. června • 13:18

Debil promluvil!

Venal
28. června • 14:42

Myslíš sebe že?

stealth01
28. června • 19:45

Problem s chápáním reakcí? Teď ja reaguji na tebe. Rosťa reagoval na imbecila s velmi nízkým IQ. Tak proč se ho ptáš?

Doporučujeme

Články odjinud