Súhlasím s king014. MB je premiova značka, ale nie len preto lebo má kožení interiér, to má dnes kde kto ale hlavne preto lebo má biť lídrom v technológiách má biť lídrom nových riešení prinášať inovácie pre svojich zákazníkov. A to pri každom svojom modeli a nielen pri S alebo E class. X je hanbou MB a nezachrani to ani 6valec. A ako fanúšik MB a vlastník MB si dovolím napísať, že na Amarok sa X nechyta. Interiér VW je o galaxiu hodnotnejši ako u X.
Au au au... ty inovace musi nekdo zaplatit, takze se implementuji logicky do premie resp nejdrazsich modelu a az casem - pokud mj nehrozi kanibalizace - se dostavaji do dalsich. Lide navic maji ruzna ocekavani a ruzne potreby, takze o radu inovaci ani nestoji a nehodlaji za ne logicky platit. X je jen doplneni portfolia pro fandy znacky resp pozery.
Souhlasim s Tebou, tady mergl dost preslapl. Hlavne s tou nissanackou "ctyrkolkou" . Holobyt jen ze zadohrabem a 4x4 bez mezinapravoveho difu. Takze 4x4 jen na kluzkem povrchu. Uz vidim nafrajerenyho prazkyho blbecka, jak premejsli, jestli muze pouzit 4x4 a v jakejch podminkach :D
chcel by som vediet od kedy boli VW lepsie offroady ako nissan xD
jasně a aby to bylo pořádně hustý tak ještě na to šoupnou samolepku AMG, ale ať dělaj co dělaj furt to bude jen předraženej Nissan,
Když vy o štok, tak mi rovnou o dva. VW by mohl začít přemýšlet jak tam narvat 16 válec z Chironu, to už by se Mergl nechytal.
myslim ze project one 1,6 6valec by ten chiron dal :)
Do pickupu narveme V8 s výkonem 500 koní aby mohli boháči frajeřit po vzoru amerických pickupů, a do malého městského auta s litrovým motorem dáme FAP a zmenšíme objem aby náááhodou nevypustil nějakou tu emisi navíc...
Kterých aut se vyrobí víc? A nebude mít náhodou takový vůz, homologovaný po 1.9.2018 taky FAP?
Zřejmě ano, ale s tím to není tak jednoduché. Na jedné straně modla CO2 mluví proti velkým benzínovým a ve prospěch velkých naftových motorů, na druhou stranu ty pro Euro6C a 6D-Temp potřebují výrazně větší spotřebu AdBlue nebo nahradit AdBlue čpavkem, aby emisně fungovaly při nízkých provozních teplotách, jiný problém dnes nemají. A vývojáří ani decision-makeři nemají jasno, co zas hlavy pomazané vymyslí příští týden a co za dva měsíce, a nechtějí vyhazovat miliardy za vývoj něčeho, co zas nebude platit.Takže Audi škrtá (zatím) výrobu S4/S5/S6/S7/SQ5 v benzínu a nahrazuje je od září naftovým biturbem 260kW Euro 6d-Temp..... jenže nikdo neví na jak dlouho
este by audi mohlo zrusit pohon quattro a bolo by to dokonale XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
jak může benzínový v8 konkurovat třílitrové naftě v Amaroku..radši tam vůbec neměli dávat 4 valec a hned nabízet i podladěnou v6..ale asi je to pro jinou klientelu, co jde spíše o image
Jakykoliv motor od VW je konkurenci pro vsechny osmivalce jinych znacek.To nevis?
A není snad? Jakýkoliv znamená možnost výběru. Takže postav proti V8 nějaký motor od VW group. Třeba dvanáctiválec z Lamba.
Pochopitelně - koncernový tříválec je důstojným konkurentem V8 od jiných značek!
Koncern, na rozdíl od jiných značek, má V8 v benzínu i naftě, takže představa, že by mu MB s překabátěným Renaultnissanem se spotřebou 19litrů začal brát klienty Amaroku, je zcela mimo mísu.
nechcem aby si mal v noci nocne mory ale renault alebo nissan su ovela lepsie znacky ako vw
oveľa a keby jsou ve slovenčině výborný slova: boli sme oveľa lepší než súper keby nas neporazil
Aneb skvele ovladame umeni nacpat koncern do jakehokoliv nadpisu,treba do clanku o Mercedesu.
Debil promluvil!
Myslíš sebe že?
Problem s chápáním reakcí? Teď ja reaguji na tebe. Rosťa reagoval na imbecila s velmi nízkým IQ. Tak proč se ho ptáš?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.