Mercedes zvažuje třídu X s osmiválcem. Důvodem je i Volkswagen Amarok

don  |  28. 06. 2018 11:04

Aneb skvele ovladame umeni nacpat koncern do jakehokoliv nadpisu,treba do clanku o Mercedesu.

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  28. 06. 2018 13:18

Debil promluvil!

Odpovědět  |   | 
Venal  |  28. 06. 2018 14:42

Myslíš sebe že?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  28. 06. 2018 19:45

Problem s chápáním reakcí? Teď ja reaguji na tebe. Rosťa reagoval na imbecila s velmi nízkým IQ. Tak proč se ho ptáš?

Odpovědět  |   | 
 |  28. 06. 2018 11:27

jak může benzínový v8 konkurovat třílitrové naftě v Amaroku..radši tam vůbec neměli dávat 4 valec a hned nabízet i podladěnou v6..ale asi je to pro jinou klientelu, co jde spíše o image

Odpovědět  |   | 
Venal  |  28. 06. 2018 12:02

Jakykoliv motor od VW je konkurenci pro vsechny osmivalce jinych znacek.To nevis?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  28. 06. 2018 19:43

A není snad? Jakýkoliv znamená možnost výběru. Takže postav proti V8 nějaký motor od VW group. Třeba dvanáctiválec z Lamba.

Odpovědět  |   | 
jamie  |  28. 06. 2018 20:35

Pochopitelně - koncernový tříválec je důstojným konkurentem V8 od jiných značek!

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  29. 06. 2018 13:00

Koncern, na rozdíl od jiných značek, má V8 v benzínu i naftě, takže představa, že by mu MB s překabátěným Renaultnissanem se spotřebou 19litrů začal brát klienty Amaroku, je zcela mimo mísu.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  01. 07. 2018 14:22

nechcem aby si mal v noci nocne mory ale renault alebo nissan su ovela lepsie znacky ako vw

Odpovědět  |   | 
homer  |  02. 07. 2018 07:43

oveľa a keby jsou ve slovenčině výborný slova: boli sme oveľa lepší než súper keby nas neporazil

Odpovědět  |   | 
standa s.  |  28. 06. 2018 12:04

Do pickupu narveme V8 s výkonem 500 koní aby mohli boháči frajeřit po vzoru amerických pickupů, a do malého městského auta s litrovým motorem dáme FAP a zmenšíme objem aby náááhodou nevypustil nějakou tu emisi navíc...

Odpovědět  |   | 
krd  |  28. 06. 2018 14:18

Kterých aut se vyrobí víc? A nebude mít náhodou takový vůz, homologovaný po 1.9.2018 taky FAP?

Odpovědět  |   | 
Jan Taraba  |  28. 06. 2018 15:07

Zřejmě ano, ale s tím to není tak jednoduché. Na jedné straně modla CO2 mluví proti velkým benzínovým a ve prospěch velkých naftových motorů, na druhou stranu ty pro Euro6C a 6D-Temp potřebují výrazně větší spotřebu AdBlue nebo nahradit AdBlue čpavkem, aby emisně fungovaly při nízkých provozních teplotách, jiný problém dnes nemají. A vývojáří ani decision-makeři nemají jasno, co zas hlavy pomazané vymyslí příští týden a co za dva měsíce, a nechtějí vyhazovat miliardy za vývoj něčeho, co zas nebude platit.
Takže Audi škrtá (zatím) výrobu S4/S5/S6/S7/SQ5 v benzínu a nahrazuje je od září naftovým biturbem 260kW Euro 6d-Temp..... jenže nikdo neví na jak dlouho

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  01. 07. 2018 14:32

este by audi mohlo zrusit pohon quattro a bolo by to dokonale XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Odpovědět  |   | 
Labus  |  28. 06. 2018 12:53

Když vy o štok, tak mi rovnou o dva. VW by mohl začít přemýšlet jak tam narvat 16 válec z Chironu, to už by se Mergl nechytal.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  01. 07. 2018 14:37

myslim ze project one 1,6 6valec by ten chiron dal :)

Odpovědět  |   | 
king014  |  28. 06. 2018 13:04

jasně a aby to bylo pořádně hustý tak ještě na to šoupnou samolepku AMG, ale ať dělaj co dělaj furt to bude jen předraženej Nissan,

Odpovědět  |   | 
JH  |  28. 06. 2018 23:32

Súhlasím s king014. MB je premiova značka, ale nie len preto lebo má kožení interiér, to má dnes kde kto ale hlavne preto lebo má biť lídrom v technológiách má biť lídrom nových riešení prinášať inovácie pre svojich zákazníkov. A to pri každom svojom modeli a nielen pri S alebo E class. X je hanbou MB a nezachrani to ani 6valec. A ako fanúšik MB a vlastník MB si dovolím napísať, že na Amarok sa X nechyta. Interiér VW je o galaxiu hodnotnejši ako u X.

Odpovědět  |   | 
PanHajzl  |  29. 06. 2018 06:53

Souhlasim s Tebou, tady mergl dost preslapl. Hlavne s tou nissanackou "ctyrkolkou" . Holobyt jen ze zadohrabem a 4x4 bez mezinapravoveho difu. Takze 4x4 jen na kluzkem povrchu. Uz vidim nafrajerenyho prazkyho blbecka, jak premejsli, jestli muze pouzit 4x4 a v jakejch podminkach :D

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  01. 07. 2018 14:40

chcel by som vediet od kedy boli VW lepsie offroady ako nissan xD

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  29. 06. 2018 08:57

Au au au... ty inovace musi nekdo zaplatit, takze se implementuji logicky do premie resp nejdrazsich modelu a az casem - pokud mj nehrozi kanibalizace - se dostavaji do dalsich. Lide navic maji ruzna ocekavani a ruzne potreby, takze o radu inovaci ani nestoji a nehodlaji za ne logicky platit. X je jen doplneni portfolia pro fandy znacky resp pozery.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG: Hodně rychlá horská turistika

Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG

Nabídka verzí Škody Superb je teď nejširší v historii. Jednou z nich je i oplastovaný Scout, který u tohoto modelu slaví premiéru. Vyplatí se o něm uvažovat, nebo jsou lehce přizvednuté kombíky v době vzestupu vozů SUV už přežitkem?

včera | Jan Mička | 62 příspěvků
Minitest Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro: Oko potěší. Ale co další smysly?

Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro

Trh SUV-kupé se rychle rozrůstá. Svého dalšího zástupce teď sype z rukávu Audi.

16.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 19 příspěvků
TEST Renault Clio 1.0 TCe 100: Nový vrchol třídy? I Fabia může tiše závidět!

Renault Clio 1.0 TCe

Pravidlem je vyměnit nárazníky a tvářit se, že máte úplně nové auto. Renault na to šel s pátou generací Clia obráceně. Od základů nově vyvinutý vůz zabalil do povědomého tvaru a chce s ním navázat na předchůdce. V zájmu Francouzů by nicméně mělo být, aby se jim to v případě tříválcové pohonné jednotky raději nepovedlo.

14.  1.  2020 | Miro Mihálik | 70 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila by se ošklivých částí, došly však peníze

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila b…

Je poměrně známé, že tvary první moderní škodovky s motorem vpředu a pohonem předních kol navrhlo proslulé stylistické studio Bertone. Mnohem méně se ví, že Italové stihli udělat také facelift Škody Favorit, do výroby se už ale nedostala.

29.  12.  2019 | | 37 N/A
Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost. Stroje Číňanů připomínají vládní limuzíny

Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost.…

Mezi renomovanými značkami a týmy se letos na dakarské rallye ukazuje i čínský tým s docela netradičními vozidly.

3.  1.  2020 | | 17 N/A
Američané dávají sbohem škrabkám na led. S lepším řešením přichází luxusní Lincoln

Američané dávají sbohem škrabkám na led. S …

K vyhřívaným sedadlům, volantu či zadnímu oknu se nyní připojují i stěrače předního okna.

23.  12.  2019 | | 109 N/A
Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující auta. Drzost řidičů zjevně nezná hranic

Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující …

Také vás štvou lajdácky zaparkovaná auta, která na ulicích a parkovištích zabírají zbytečně moc místa, přestože by nemusela? Víme o místě, kde najdete pochopení.

12.  1.  2020 | | 60 N/A
Francie jde tvrdě proti SUV. Ekologická daň se vyšplhá až na 20 tisíc euro

Francie jde tvrdě proti SUV. Ekologická daň…

Velké, žíznivé a „špinavé“ SUV budou pro Francouze stále nákladnější představou. Od nového roku chce tamní vláda ještě zpřísnit ekologickou daň za nákup takových vozidel.

27.  12.  2019 | | 316 N/A