Mercedes zaměstná více lidí na linkách místo robotů. Chce vyšší kvalitu

Vana666  |  26. 02. 2016 09:42

Nakonec proč ne. Však úplně nových kvalitních pracovníků proudí do Německa každý den tisíce.

Odpovědět  |   | 
sokar  |  26. 02. 2016 10:58

LOL

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  26. 02. 2016 11:53

A z toho vyplývá co ?

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  26. 02. 2016 11:57

Že se to určitě osvědčí. Jen musí mezi tou spoustou doktorů, inženýrů a jaderných fyziků najít ty, co budou chtít dělat na lince.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  26. 02. 2016 13:55

Na tohle jste přišel sám, nebo Vám někdo pomáhal ? Se mi zdá, že už jsem to samé několikrát někde četl.

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  26. 02. 2016 14:53

V tom případě to bude určitě pravda

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  27. 02. 2016 08:26

Hele, ty se radeji chystej na pochod pro zachranu dopete smazek-kliniky.

Odpovědět  |   | 
Olda  |  26. 02. 2016 16:17

jn, ale to je čistá ironie:
1. Mercedes - vyrábí ve Španělsku
2. zručnost - u pasáka koz ji nehledej
3. kvalita - náchylnost k soustavným chybám - "no problema"
4. komunikace - jazyková bariéra

Odpovědět  |   | 
Tom  |  27. 02. 2016 08:11

Ano..Velice trefné.

Odpovědět  |   | 
Anonym  |  26. 02. 2016 12:35

Tohle mi připadá jako blbost.

Člověka taky musíte naučit jak tu kterou součástku nainstalovat nebo nastavit. Je blbost nechat člověka se to učit samotného nebo ho samotného nechat řešit konflikty mezi součástkami. A o to ještě více pokud jim jde o kvalitu. Práce která je vynaložena na tvorbu materiálů z kterých se pracovníci učí je lepší vynaložit na naprogramování těch robotů.

Spíše mě připadá, že se Mercedes snaží dělat si PR když zrovna probíhá "zděšení" z prognóz, že lidi kteří se ve škole dost neučili přijdou o práci.

Odpovědět  |   | 
John Doe  |  26. 02. 2016 12:40

Ako hovori Jeremy Clarkson...

"Handmade is just another way of saying the door will fall off."

('Rucne vyrobene' je len iny sposob ako povedat, ze tomu odpadnu dvere.)

Odpovědět  |   | 
Ef  |  26. 02. 2016 14:00

Čím víc motáků, tím hůř pro kvalitu..to se ví už dávno. V automobilové branži je veřdjným tajemstvím, že nejvíc reklamací na kvalitu mají malosérioví výrobci.. RR a bentley by mohli vyprávět.. jen se to pěkně tutlá a zákazníkům je blbý se s tím chlubit..

Odpovědět  |   | 
Mio  |  26. 02. 2016 14:36

Máš to něčím potvrzeno? UI i dnešního chytrého robota na lince je totiž horší než opilého dělníka.

Odpovědět  |   | 
OooK  |  26. 02. 2016 15:25

Asi reaguji na trolla ale robot na lince nema zadnoi UI. Proto je presnejsi, dela mene chyb, kvalita prace neklesa s odpracovanou dobou(unava), navic nestavkuje, nemusis mu platit socialni a zdravotni, nebyva na nemocenske ani materske, proste na montovani nekterych dilu je na tom mnohem lip nez tvoje opila UI Ze strany mercedesu je to jen bud PR, ktere ma dat autum punc premiove maloseriove vyroby, nebo proste chteli robotizovaat urcity usek kde roboti proste nejsou vhodni a tak od toho upustili ale stalo je to hodne penez a tak to chteji nejak prodat

Odpovědět  |   | 
Mio  |  26. 02. 2016 15:52

Ano, odpověděl sis sám. Roboti zatím nejsou vhodní pro všechno. BTW když už tak sofistikovaně rozebíráš výhody robotů, tak nechápu, jak si mohl zapomenout na mínusy. Ty roboty musí někdo navrhnout (draze placení lidé), vyrobit (ok klidně taky roboti), naprogramovat (draze placení lidé) a starat se o ně (nadprůměrně placení lidé).

Odpovědět  |   | 
Olda  |  26. 02. 2016 16:28

prům. robot nemá rozum, spoléhá se na dobře napsaný program a trigry z čidel, pokud má kameru, tak ani nepotřebuje centrovačku na kusy https://youtu.be/KWmTX9QotGk...

Odpovědět  |   | 
John Doe  |  26. 02. 2016 16:48

Jaguar, Bentley a RR mali absolutne SIALENE problemy s kvalitou pred tym, nez sa toho chytil niekto, kto ma bud peniaze alebo rozumiem autam alebo oboje.

Pre Lotus bolo spasou, ze zacali pouzivat motory Toyota a peniaze od malajziskeho Protonu, ostatne britske znacky ako TVR, Morgan, Bristol atd. su zly vtip. Este par rokov dozadu majitelia Astonov nemali istotu, ze rano nastartuju.

Bentley a RR tazia z toho, ze drviva vacsina mechanickych a elektronickych casti je masovka z materskych modelov vlastnikov (VW resp. BMW) vyrobena na robotizovanej linke. Kozou obsit volant ci sedadlo je manualna praca na urovni obsivania futbalovej lopty ci tenisiek.

Ale asi ti to pisem zbytocne, pretoze robotizacii ocividne nerozumies.

Odpovědět  |   | 
bob  |  09. 03. 2016 09:57

nekoukáš na Top Gear? vyrobeno ručně v Británii je synonymum pro upadnuté dveře... Němci tyhle problémy mít nebudou, naopak, oni vědí, že to dokážou lépe než roboti :)

Odpovědět  |   | 
U  |  28. 02. 2016 09:38

Co je to zase za clanek ? Vzdyt roboti co pracuji s clovekem bez ochranne klece uz existuji. Stejne tak onech mnoho variant aut je sice hodne , ale jsou to hlavne ruzne kombinace. Robota nauci zamontovat 5 typu radii, 4 typy ovladacich panelu, 10 typu podobnych dekoru dveri, samozrejme i mnohem vice a pak uz si to jenom nacte sam z programu a vykona. Lidi co jsou na te lince tak se to taky naucili a znat ruzne verze je pro ne tezsi nez robot ktery si to jenom nacte do pameti. A to ze nejsou 2 stejna auta za sebou je horsi spis pro ty lidi nez pro roboty.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  28. 02. 2016 21:06

Pripomina mi to podobne omacky ako ked nejaka tzv.neziskovka zacne o humanite a Vas, plnych lutosti a elanu namiesto ciernookych roztomilych deti na stanici v Stockholme privita simpanzi opici lupezivy gang, navyse zakonom chraneny coby ohrozeny druh. Tymto samozrejme vyslovujem uctu a podporu tym, ktori tu pomoc naozaj potrebuju. Z poctu tych pravych by ale samozrejme dotycne tzv.neziskovy nemohli splnit kvartalnu nariadenu kvotu, ze. Ale dost o tom, vieme odkial vietor fuka, ze.

Dolezite tu je jedno jedine a bude to stale tak: a to ze linky pojdu, ze sa nezastavia a vyroba pojde dalej. Nejake dovody o kvalite su hodnoverne asi tak ako papierove udaje o spotrebe.

Otazka je, ci onedlho v tomto systeme coraz nenasytnejsej ciernej diery nadhodnoty a nadvyroby ostane vobec niekto, kto si tie Vase auta kupi. A pritom ta naozajstna kriza sa len sotva zacala. To, co sa deje napriec Europou si uz je schopny spocitat kazdy normalny clovek s minimalnou mozgovou kapacitou, ktora staci na zakladne zivotne funkcie. Rozumej kazdy okrem ekonoma.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Renault Captur 1.3 TCe: 1,333 stříbrných stříkaček na rozloučenou

Renault Captur 1.3 TCe (minitest)

Crossover Renault Captur se již brzy dočká nové generace. Stihli jsme se proto rozloučit s tou současnou, která nám připomněla, proč je tento malý nezmar tak populární.

dnes | Vladimír Kadera | 2 příspěvky
S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

19.  9.  2019 | Jan Mička | 16 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 39 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 59 N/A