Mercedes zaměstná více lidí na linkách místo robotů. Chce vyšší kvalitu

Vana666  |  26. 02. 2016 09:42

Nakonec proč ne. Však úplně nových kvalitních pracovníků proudí do Německa každý den tisíce.

Odpovědět  |   | 
sokar  |  26. 02. 2016 10:58

LOL

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  26. 02. 2016 11:53

A z toho vyplývá co ?

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  26. 02. 2016 11:57

Že se to určitě osvědčí. Jen musí mezi tou spoustou doktorů, inženýrů a jaderných fyziků najít ty, co budou chtít dělat na lince.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  26. 02. 2016 13:55

Na tohle jste přišel sám, nebo Vám někdo pomáhal ? Se mi zdá, že už jsem to samé několikrát někde četl.

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  26. 02. 2016 14:53

V tom případě to bude určitě pravda

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  27. 02. 2016 08:26

Hele, ty se radeji chystej na pochod pro zachranu dopete smazek-kliniky.

Odpovědět  |   | 
Olda  |  26. 02. 2016 16:17

jn, ale to je čistá ironie:
1. Mercedes - vyrábí ve Španělsku
2. zručnost - u pasáka koz ji nehledej
3. kvalita - náchylnost k soustavným chybám - "no problema"
4. komunikace - jazyková bariéra

Odpovědět  |   | 
Tom  |  27. 02. 2016 08:11

Ano..Velice trefné.

Odpovědět  |   | 
Anonym  |  26. 02. 2016 12:35

Tohle mi připadá jako blbost.

Člověka taky musíte naučit jak tu kterou součástku nainstalovat nebo nastavit. Je blbost nechat člověka se to učit samotného nebo ho samotného nechat řešit konflikty mezi součástkami. A o to ještě více pokud jim jde o kvalitu. Práce která je vynaložena na tvorbu materiálů z kterých se pracovníci učí je lepší vynaložit na naprogramování těch robotů.

Spíše mě připadá, že se Mercedes snaží dělat si PR když zrovna probíhá "zděšení" z prognóz, že lidi kteří se ve škole dost neučili přijdou o práci.

Odpovědět  |   | 
John Doe  |  26. 02. 2016 12:40

Ako hovori Jeremy Clarkson...

"Handmade is just another way of saying the door will fall off."

('Rucne vyrobene' je len iny sposob ako povedat, ze tomu odpadnu dvere.)

Odpovědět  |   | 
Ef  |  26. 02. 2016 14:00

Čím víc motáků, tím hůř pro kvalitu..to se ví už dávno. V automobilové branži je veřdjným tajemstvím, že nejvíc reklamací na kvalitu mají malosérioví výrobci.. RR a bentley by mohli vyprávět.. jen se to pěkně tutlá a zákazníkům je blbý se s tím chlubit..

Odpovědět  |   | 
Mio  |  26. 02. 2016 14:36

Máš to něčím potvrzeno? UI i dnešního chytrého robota na lince je totiž horší než opilého dělníka.

Odpovědět  |   | 
OooK  |  26. 02. 2016 15:25

Asi reaguji na trolla ale robot na lince nema zadnoi UI. Proto je presnejsi, dela mene chyb, kvalita prace neklesa s odpracovanou dobou(unava), navic nestavkuje, nemusis mu platit socialni a zdravotni, nebyva na nemocenske ani materske, proste na montovani nekterych dilu je na tom mnohem lip nez tvoje opila UI Ze strany mercedesu je to jen bud PR, ktere ma dat autum punc premiove maloseriove vyroby, nebo proste chteli robotizovaat urcity usek kde roboti proste nejsou vhodni a tak od toho upustili ale stalo je to hodne penez a tak to chteji nejak prodat

Odpovědět  |   | 
Mio  |  26. 02. 2016 15:52

Ano, odpověděl sis sám. Roboti zatím nejsou vhodní pro všechno. BTW když už tak sofistikovaně rozebíráš výhody robotů, tak nechápu, jak si mohl zapomenout na mínusy. Ty roboty musí někdo navrhnout (draze placení lidé), vyrobit (ok klidně taky roboti), naprogramovat (draze placení lidé) a starat se o ně (nadprůměrně placení lidé).

Odpovědět  |   | 
Olda  |  26. 02. 2016 16:28

prům. robot nemá rozum, spoléhá se na dobře napsaný program a trigry z čidel, pokud má kameru, tak ani nepotřebuje centrovačku na kusy https://youtu.be/KWmTX9QotGk...

Odpovědět  |   | 
John Doe  |  26. 02. 2016 16:48

Jaguar, Bentley a RR mali absolutne SIALENE problemy s kvalitou pred tym, nez sa toho chytil niekto, kto ma bud peniaze alebo rozumiem autam alebo oboje.

Pre Lotus bolo spasou, ze zacali pouzivat motory Toyota a peniaze od malajziskeho Protonu, ostatne britske znacky ako TVR, Morgan, Bristol atd. su zly vtip. Este par rokov dozadu majitelia Astonov nemali istotu, ze rano nastartuju.

Bentley a RR tazia z toho, ze drviva vacsina mechanickych a elektronickych casti je masovka z materskych modelov vlastnikov (VW resp. BMW) vyrobena na robotizovanej linke. Kozou obsit volant ci sedadlo je manualna praca na urovni obsivania futbalovej lopty ci tenisiek.

Ale asi ti to pisem zbytocne, pretoze robotizacii ocividne nerozumies.

Odpovědět  |   | 
bob  |  09. 03. 2016 09:57

nekoukáš na Top Gear? vyrobeno ručně v Británii je synonymum pro upadnuté dveře... Němci tyhle problémy mít nebudou, naopak, oni vědí, že to dokážou lépe než roboti :)

Odpovědět  |   | 
U  |  28. 02. 2016 09:38

Co je to zase za clanek ? Vzdyt roboti co pracuji s clovekem bez ochranne klece uz existuji. Stejne tak onech mnoho variant aut je sice hodne , ale jsou to hlavne ruzne kombinace. Robota nauci zamontovat 5 typu radii, 4 typy ovladacich panelu, 10 typu podobnych dekoru dveri, samozrejme i mnohem vice a pak uz si to jenom nacte sam z programu a vykona. Lidi co jsou na te lince tak se to taky naucili a znat ruzne verze je pro ne tezsi nez robot ktery si to jenom nacte do pameti. A to ze nejsou 2 stejna auta za sebou je horsi spis pro ty lidi nez pro roboty.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  28. 02. 2016 21:06

Pripomina mi to podobne omacky ako ked nejaka tzv.neziskovka zacne o humanite a Vas, plnych lutosti a elanu namiesto ciernookych roztomilych deti na stanici v Stockholme privita simpanzi opici lupezivy gang, navyse zakonom chraneny coby ohrozeny druh. Tymto samozrejme vyslovujem uctu a podporu tym, ktori tu pomoc naozaj potrebuju. Z poctu tych pravych by ale samozrejme dotycne tzv.neziskovy nemohli splnit kvartalnu nariadenu kvotu, ze. Ale dost o tom, vieme odkial vietor fuka, ze.

Dolezite tu je jedno jedine a bude to stale tak: a to ze linky pojdu, ze sa nezastavia a vyroba pojde dalej. Nejake dovody o kvalite su hodnoverne asi tak ako papierove udaje o spotrebe.

Otazka je, ci onedlho v tomto systeme coraz nenasytnejsej ciernej diery nadhodnoty a nadvyroby ostane vobec niekto, kto si tie Vase auta kupi. A pritom ta naozajstna kriza sa len sotva zacala. To, co sa deje napriec Europou si uz je schopny spocitat kazdy normalny clovek s minimalnou mozgovou kapacitou, ktora staci na zakladne zivotne funkcie. Rozumej kazdy okrem ekonoma.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 64 příspěvků
První svezení se Seatem Leon TGI 1.5 TSI. Pod 1 Kč/km i s větším motorem?

Seat Leon TGI (první svezení)

České ceny Seatu Leon TGI po modernizaci pohonného ústrojí známe už od ledna letošního roku. Nyní došlo i na první kilometry za volantem a zdá se, že na dosavadních výhodách se vůbec nic nezměnilo.

11.  6.  2019 | Jan Mička | 15 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A
Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otcové zamykali hlavně své dcery

Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otc…

Jak si představujete motorkářský gang? Určitě ne takhle. A to šlo o jeden z nejnebezpečnějších!

26.  5.  2019 | | 11 N/A