Mercedes zalil první třídu G do pryskyřice. Kvádr vystaví v Detroitu

Pozoruhodnou expozici chystá Mercedes-Benz ve své expozici na autosalonu v Detroitu.

Exemplář první generace modelu Mercedes-Benz 280 GE z roku 1979 bude vystaven na stánku značky Mercedes-Benz na výstavišti v Detroitu. Stane se tak v souvislosti se zdejší premiérou druhé generace tohoto kultovního offroadu. Obří kvádr jantarové barvy ozdobí vstup do výstavní haly Cobo.

Fototest Mercedes-Benz G 500 4x4(2): Nádherný nesmysl

Fototest Mercedes-Benz G 500 4x4(2): Nádherný nesmysl

Tento počin je symbolický. Mercedes-Benz tím vydává jakési poselství o věčném uchování DNA tohoto vozu. Zejména klíčových vlastností jako jsou ikonický design, průjezdnost těžkým terénem i výjimečný jízdní komfort na silnici.

"Toto vozidlo nepřetržitě vyvíjíme téměř 40 let tak, aby nikdy neztratilo své základní hodnoty a charakter," vysvětluje Gunnar Güthenke, vedoucí oddělení prodeje off-roadových vozidel značky Mercedes-Benz.

Na nápad uzavřít vůz do 44,4 tun těžké formy přivedly lidi z Mercedesu nálezy hmyzu v částech jantaru. Proto i toto "géčko" působí tak, jako by byl pohlcen při jízdě mimo silnici, ve svém přirozeném prostředí.

Test Mercedes-Benz S 500 4Matic Coupé: Jedním slovem dokonalost

Test Mercedes-Benz S 500 4Matic Coupé: Jedním slovem dokonalost

Kvádr, který je 5,5 metrů dlouhý, 2,55 metru široký a 3,10 metru vysoký, se vytvářel 90 dnů. Každý den jeho výška vzrostla pouze o tři centimetry. Po skončení autosalonu v Detroitu bude kvádr vystaven i na jiných místech. Vytvoří tak doprovod akcí při uvádění novinky na jednotlivé trhy.

TEST Mercedes-Benz A 180 d: Opravdu potřebujete naftu?

Mercedes-Benz A 180 d

Nová generace Mercedesu třídy A dostala svěží vnější tvary a doslova revoluční interiér. Otestovali jsme jedinou vznětovou verzi nabídky a příjemně překvapila nejenom reálnou spotřebou.

16.  12.  2018 | Jan Mička | 45 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 22 příspěvků
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků