Mercedes zalil první třídu G do pryskyřice. Kvádr vystaví v Detroitu

Pozoruhodnou expozici chystá Mercedes-Benz ve své expozici na autosalonu v Detroitu.

Exemplář první generace modelu Mercedes-Benz 280 GE z roku 1979 bude vystaven na stánku značky Mercedes-Benz na výstavišti v Detroitu. Stane se tak v souvislosti se zdejší premiérou druhé generace tohoto kultovního offroadu. Obří kvádr jantarové barvy ozdobí vstup do výstavní haly Cobo.

Fototest Mercedes-Benz G 500 4x4(2): Nádherný nesmysl

Fototest Mercedes-Benz G 500 4x4(2): Nádherný nesmysl

Tento počin je symbolický. Mercedes-Benz tím vydává jakési poselství o věčném uchování DNA tohoto vozu. Zejména klíčových vlastností jako jsou ikonický design, průjezdnost těžkým terénem i výjimečný jízdní komfort na silnici.

"Toto vozidlo nepřetržitě vyvíjíme téměř 40 let tak, aby nikdy neztratilo své základní hodnoty a charakter," vysvětluje Gunnar Güthenke, vedoucí oddělení prodeje off-roadových vozidel značky Mercedes-Benz.

Na nápad uzavřít vůz do 44,4 tun těžké formy přivedly lidi z Mercedesu nálezy hmyzu v částech jantaru. Proto i toto "géčko" působí tak, jako by byl pohlcen při jízdě mimo silnici, ve svém přirozeném prostředí.

Test Mercedes-Benz S 500 4Matic Coupé: Jedním slovem dokonalost

Test Mercedes-Benz S 500 4Matic Coupé: Jedním slovem dokonalost

Kvádr, který je 5,5 metrů dlouhý, 2,55 metru široký a 3,10 metru vysoký, se vytvářel 90 dnů. Každý den jeho výška vzrostla pouze o tři centimetry. Po skončení autosalonu v Detroitu bude kvádr vystaven i na jiných místech. Vytvoří tak doprovod akcí při uvádění novinky na jednotlivé trhy.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků