nech sa nik nehneva ale kralom ostava stale mamut, taky 5oo SE je neprekonatelny. Na nom proste bolo VSETKO velke, proste masina pre chlapa. Postavte to vedla seba a uvidime co z toho je viac ´megamercedes´. Volba je jasna.
Souhlas
Nevím, kdo vám dvěma nakukal, že správnej chlap potřebuje všechno velký??? Mamut je dobrej tak akorát pro ruský mafiány s naprostou absencí vkusu a pro chlapy s nízkým sebevědomím a malým nádobíčkem :-) Z tý hromady plechu, co je na každým Mamutovi, by se dal postavit ropovod ze Stuttgartu až do Kaliningradu :-) A evidentně to pochopili i u Daimlerů, protože následující generaci odlehčili o víc jak 300kg a Bruno Sacco (tehdejší šéfdesigner) po letech prohlásil, že jeho nejpovedenějším kouskem u Daimlera byla 190ka (W201) a největším zklamáním mamut (W140), který byl "o čtyři palce na všechny strany větší, než by měl být" ...
Mamut a 124 byl poslední pořádný Mercedes.Tady nejde jen o velikost, ale především o elegantní tvary, kvalitu materiálu, kvalitu provedení atd., atd. Asi se hodně koukáš na filmy když tak přesně víš v čem jezdí ruský mafiáni :-D:-D:-DTakže podle tebe mají malé nádobíčko majitelé Bentle, Royce Rollse, amerik aj. větších aut no tys mě , ale pobavil :-D:-D:-D
1) uznávám, že Masařka (W210) měla menší problémy s kvalitou provedení, ale to se nikdy netýkalo S-klasse2) tvrdit, že Mamut má elegantní tvary, je dost odvážné :-)3) nemusím koukat na filmy, stačí mi rozhlížet se kolem sebe (byl jsi někdy v Moskvě, nebo v Karlových Varech?) a vědět, že Mamut se po ukončení výroby ve Stuttgartu dál montoval v Kaliningradu speciálně pro ruský trh, protože "novyje ruskyje" odmítali jezdit ve W220, protože byla málo "nabubřelá", no a s tím souvisí i poslední bod4) obrovský auto je nástavec ega (to s nádobíčkem je jen metafora) - proto drogový dealeři, buranský zbohatlíci, pasáci a podobný šmejdi jezdí v Escaladách a Qsedmách, zatímco normálním sebevědomým miliardářům stačí auta, co nevypadají jako dinosauři (sportovní 911, M5, EVO, ekologický Prius, nebo dokonce třeba Superb, či Golf) - nepotřebují si totiž honit triko...
1.) Mamut má krásný čistý linie zatímco novější esklády jdou svými liniemi tak trochu do Asie2.) No já se stěmi mafiánskými špičkami tak trochu stýkám protože pro ně pracuji ( tyto lidé mají totiž většinou pěkné domy s zahradou a to je naše práce tady pár foto http://foto.meta.ua/user/3316774/media/p44/... ) takže vím že jezdí v různých autech hodně jich jezdí v Lexusech v Toyotach Land Cruiser, Jaguar, BMW, Infiniti (třeba v Rusku a na Ukrajině bylo Infiniti daleko dříve než v ČR), různých sporťácích světových značek Masrati, Lamborghini, Porsche. Kolikrát tam vydíš modely a značky , které v ČR jen tak snadno neuvidíš včetně těch , které byli vyrobeni v jednom nebo několika kusech.Jezdí však i v běžnějších, nenápadnějších autech. To co si psal dříve by sedělo jen částečně na 90léta, ale dnešek je trochu jinde.3.) Nejde ani tak o ego ( i když to může být u někoho důvod což nepopírám). ale jde především o bezbečnost, prostornost, vybavení auta. Mamut byl v některých věcech prostornější a lépe vybaven než Sklada. A jeho kvalita a bytelnost byla na daleko vyšší úrovni. P.S porovnej ceny zachovalého Mamuta a Sklady a uvidíš že i v Německu nebo ČR je zachovalý mamut daleko dražší než ojetá Sklada první generace.Je čím to asi je???B-]B-]B-]:-D
1) Mamut hlavně vypadá jako tank, ale to je otázka osobního vkusu, takže navrhuju tento bod už dál neřešit.2) Ne všichni multimilionáři jsou mafiáni, někteří mají dokonce i vkus, takže tvoje slova vůbec nepopírám. Samozřejmě, že dneska už to neplatí, tihle pracháči přece nebudou jezdit ve dvacetiletým autě.3) Luxus a kvalitu Mamuta nezpochybňuju, polemizoval jsem jen o vzhledu a tý strašlivý hmotnosti - zkrátka víc se mi líbí gepard, než nosorožec, i když nosorožec umí taky rychle utíkat :-)Nevím, co míníš pojmem Sklada (pravděpodpobně S-klasse), já jsem měl na mysli Cadillac Escalade, typická kára drogových dealerů a pasáků (ještě lepší příklad je Chevrolet Suburban - to je auto pro idioty). Jinak ojetej Mercedes S bude, samozřejmě, vždycky relativně drahej, i kdyby byl sebevíc hnusnej.Můj příspěvek byl v podstatě jen o tom, že některá auta mají své typické řidiče. RAVka nebo XC90 je pro maminy na mateřský, Micra nebo Káčko jsou kundí auta, M3 nebo Impreza STI jsou pro magory, co to rozstřelej ještě v záruce a Mamut byl zkrátka pro mafiány. Čest výjimkám. Myslím, že člověk se zdravým sebevědomým nepotřebuje auto velký (a těžký) jak Avie :-)
1.) jak říkáš je to otázka osobního vkusu a mně se prostě líbí. Naopak se mi nelíbí nové třeba jejich světla vypadají jak by si je vypůjčili od nějakéé asie, ale máš pravdu neřešme to.2.) No já mám radši spíše medvěda než poplašenýho zajíce:-D:-D:-DCadilac Escalade je zajímavé auto schodou okolností jsem se byl na něj u Charouze na Příkopech zeptat dokonce mi dělali nabídku, ještě jí mám někde doma.S tím Suburbanem máš trochu pravdu na to jak je veliký má málo místa u řidiče, ale docela mě podobná vlastnost zarazila i u evropských aut a to i prémiových značek třeba nové BMW 5 tuším i 7 , aj. ( přitom ve starších modelech stejné značky to byla paráda)Mám totiž rád auta s hodně místem a příslušným pohodlím jak pro řidiče tak pro spolujezce. Samozřejmě auto musí být bytelné aby něco vydrželo, nevadily ani horší silnice.Zkrátka auto u , kterého bude pro řidiče i spolujezce požitkem překonávat tisícekilometrové vzdálenosti na jeden zátah. A to byl právě starý mamut proto ho tak měli a ještě mají v oblibě v Rusku a na Ukrajině (kromě něho i 124) i když již dnes jsou to poměrně stará auta, ale pořád to jsou držáky.3.) Ojetý Mercedes Mamut jsem srovnával s ojetým mercedesem S klase jen říkám že zachovalý Mamut je dražší než ojetá S klase generace, která se vyráběla od roku 1998 do roku 2005.4.) S tím autem a typickým řidičem bych to spíše viděl podle jejich určení malá auta jsou určena především do města případně jako druhé, třetí auto do rodiny vlastně jakási nákupní taška na kolečkáchproto s nimi více jezdí maminy, které obstarávají domácnost, případně holčiny co dostali auto od papínka (otce respektive rodiny) Velká auta jsou určena na překonávání větších vzdáleností v pohodlí, případně jako reprezentativní auta proto jsou s nimi více vidět manažeři, majitelé firem, ... a podobně.:-D:-D
Už jsem myslel, že došlo u mercedesu k nějaké revoluci a není na první fotce ten maskot s šíleným knírem. Ale on tam je !!!! To je na všech mercedesech to nejzajímavější. Ten maskot DZ.
Miluju to megahovado.S-klasse No.1.
To je krása . Miluji S classe to tlustý prase ;-)
Ja zatím musím se spokojit ze svojim malým prasatkem - ale snad jedneho dne ho rozbiju a vymenim si na to tlusté prase :-P
Jak by to šlo takové dokonalé auto do budoucna ještě vylepšit? Např. "systém rozpoznávající nerovnosti na silnici " by mohl v budoucnu doplnit systém rozpoznávající různé nerovnosti mezi pasažéry (společenské, politické, finanční, atp.). A předem by všechny cestující varoval, že jejich případné názorové neshody při cestování by mohly ohrozit bezpečnost provozu. ;-)
Jste si jisti tim jednim bilionem €, 1x10^12? To je nasich 20 statnich rozpoctu.
Autor clanku nevie vobec po anglicky, kedze anglicky billion je po slovensky/cesky miliarda. Prosim opravit sakra, nech sa nestrapnujete! :-)
Naopak, anglicky umi. Anglicky (ve Spojenem kralovstvi) je "billion" skutecne cesky bilion; pouze americkou anglictinou je billion miliarda.
Myslim ze tak to bylo v minulosti - million, milliard, billion, billiard, trillion atd..V modernim zkracenem standardu pouzivaji v US i v Britanii million, billion, trillion, atd.. Dalo by se rict ze jsme v tomhle zaostali, na druhou stranu ten stary dlouhy standard daval vetsi smysl (bilion=milion milionu)
JO! Práce kvapná, že ano. Díky za upozornění a omluva!
Možná jde jen o neznalost anglických číslovek při překladu zdrojového článku. I když z kontextu je patrné, že jde možná o tragickou neznalost češtiny (u částky bilión by se neuvádělo, žex 350 miliónů bylo použito na...)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.